uiteenzetting over structuur credit europe bank
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: uiteenzetting over structuur credit europe bank
Toch heb ik nog 1 grote vraag, ik ben zeker geen 'fan' van de grote ratingbureaus maar een Baa3-rating krijgen van Moody's is toch niet schitterend.
Welke zijn de factoren die deze rating 'veroorzaken'?
Welke zijn de factoren die deze rating 'veroorzaken'?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
zolang je niet AL je geld bij CE zet (zoals sommige KE-klanten wel gedaan hebben en daardoor nu hun vaste kosten zelfs niet kunnen dekken) en zolang je onder de 100000 euro blijft lijkt me het helemaal niet risicovol om je geld bij CE te zetten. Dus ik kijk niet naar de rating...
Waiting for the financial meltdown...
Mensen mogen niet in paniek geraken: Credit Europe is zeker te betrouwen. Kaupthing bleek een uitzondering en je zal er maar mee zitten
...
Zit ook bij CE en besef wel dat het risico hier wat groter is dan bij andere spelers op de markt. Maar zolang de dekking tot 100.000 blijft ga ik me hier geen zorgen maken. Het enige dat wel roet in het eten kan gooien zou de situatie zijn dat vanaf 01/01/09 de rentevoorwaarden opgelegd door de Belgisshe staat veranderen in slechte zin. Ik bedoel als de internetbanken ook niet meer % meer mogen geven als de meeste grootbanken nu doen zou er wel eens een stormloop van vertek kunnen zijn bij banken op het niveau van CE. Want zeg nu zelf,waarom risico lopen voor de zelfde intrest als het niet nodig is.
is idd vervelendpeter schreef: Zit ook bij CE en besef wel dat het risico hier wat groter is dan bij andere spelers op de markt. Maar zolang de dekking tot 100.000 blijft ga ik me hier geen zorgen maken. Het enige dat wel roet in het eten kan gooien zou de situatie zijn dat vanaf 01/01/09 de rentevoorwaarden opgelegd door de Belgisshe staat veranderen in slechte zin. Ik bedoel als de internetbanken ook niet meer % meer mogen geven als de meeste grootbanken nu doen zou er wel eens een stormloop van vertek kunnen zijn bij banken op het niveau van CE. Want zeg nu zelf,waarom risico lopen voor de zelfde intrest als het niet nodig is.
hun premieberekening was zo voordelig. Spijtig dat dat (waarschijnlijk) niet meer mogelijk zal zijn. Al vermoed ik wel dat CE haar intresten hoog zal houden (ik gok op 4,20 + 1,05)
Waiting for the financial meltdown...
-
steven$
de aangroeipremie van 1.75% is tot eind dit jaar geldig nadien is het 1% voor iedereen..
juist gelezen op test-aankoopforum!
juist gelezen op test-aankoopforum!