Uitkering dividend in aandelen
TIP
-
Henkie1984
- VIP member

- Contacteer:
Uitkering dividend in aandelen
Ik bezit een 560 Bollore aandelen FR0000039299 maar tot mijn verbazing ook ineens 2 Bollore Nv (FR0013281847). Nu kom ik zover dat mijn instellingen verkeerd stonden waardoor ik dividend in aandelen heb ontvangen. Maar dat is ook alles tot waar ik het begrijp.
Iemand die me kan vertellen wat ik met deze twee aandelen met een BEP van 3.49€ per stuk moet aanvangen?
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
Re: Uitkering dividend in aandelen
In hun laatste halfjaarverslag staat dit:
Interim dividend: 0.02 euros per share
The Board of Directors of Bolloré has decided to pay an interim dividend of 0.02 euros per share, the same as last
year, payable in cash or in shares.
The ex-dividend date will be September 8, 2017 and payment or delivery of shares will be made on October 5,
2017.
The subscription price for the option of dividend payment in shares is 3.49 euros; the subscription period will run
from September 8 to September 26, 2017. The shares issued as a result shall carry dividend rights as of January 1,
2018.
72% aandelen, 19% obligaties, 9% cash
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
Henkie1984
- VIP member

- Contacteer:
Dit heb ik kunnen vinden, maar hoe vaak ik dit ook lees, ik kan het niet vertalen naar een taal die ik begrijp.
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
Je hebt 2 aandelen gekregen. Maar deze aandelen zijn nog niet even veel waard als je andere aandelen. Als het boekjaar afgesloten is komen die 2 aandelen bij de andere te staan.
Moest je die 560 aandelen daarvoor al verkocht hebben kan je die 2 aandelen weg schenken. Vraag ernaar aan je broker.
Moest je die 560 aandelen daarvoor al verkocht hebben kan je die 2 aandelen weg schenken. Vraag ernaar aan je broker.