Uitslag wedstrijd
- OpelZafira
- Full Member
- Contacteer:
Uitslag wedstrijd
Enige tijd geleden kon je op Rabobank.be de winst uitrekenen die een Rabo Plus Account zou geven aan rente ipv je huidige bank. Als ik mij niet vergis, kon je deze winst winnen als je effectief overstapte naar Rabo. Wanneer komt deze uitslag?
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Re: Uitslag wedstrijd
Wat bedoel je juist met deze uitslag?OpelZafira schreef:Enige tijd geleden kon je op Rabobank.be de winst uitrekenen die een Rabo Plus Account zou geven aan rente ipv je huidige bank. Als ik mij niet vergis, kon je deze winst winnen als je effectief overstapte naar Rabo. Wanneer komt deze uitslag?
De wedstrijd is ondertussen al een tijdje beëindigd en alle winnaars zijn persoonlijk gecontacteerd en hebben hun winst ontvangen. Jammer genoeg mogen we geen lijst bekend maken met gedetailleerde info van de winnaars (uit compliance redenen) het kan en mag immers niet de bedoeling zijn dat men in zo een lijst kan zien dat iemand klant is bij ons. Veder dan bijvoorbeeld D DC uit Oosterzele kunnen we niet gaan.
BTW, om een van de winnaars te zijn van deze wedstrijd was het absoluut niet noodzakelijk om effectief over te stappen naar Rabobank.be. De wedstrijd stond open voor iedereen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- OpelZafira
- Full Member
- Contacteer:
Damn, weer niet gewonnen dus.
(algemene opmerking) Het is trouwens tegenwoordig een trend van een wedstrijd uit te schrijven en de uitslag enkel te laten weten aan de winnaar(s). Wie houdt daar controle op en wie zegt dat er überhaupt winnaars zijn?
Vroeger werden deze lijsten gepubliceerd, soms met foto - er stond toen ook een clausule in het wedstrijdreglement omtrent het bekend maken van de winnaars.
Ik twijfel er zeker niet aan dat Rabo volledig ter goeder trouw handelt en wil ook niets insinueren mbt Rabo. Ik ben trouwens één van jullie tevreden klanten.
(algemene opmerking) Het is trouwens tegenwoordig een trend van een wedstrijd uit te schrijven en de uitslag enkel te laten weten aan de winnaar(s). Wie houdt daar controle op en wie zegt dat er überhaupt winnaars zijn?
Vroeger werden deze lijsten gepubliceerd, soms met foto - er stond toen ook een clausule in het wedstrijdreglement omtrent het bekend maken van de winnaars.
Ik twijfel er zeker niet aan dat Rabo volledig ter goeder trouw handelt en wil ook niets insinueren mbt Rabo. Ik ben trouwens één van jullie tevreden klanten.
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Als marketeer zou ik zelf ook liever die lijsten bekend maken, wij geven immers nogal wat prijzen weg (ook maandelijks in ons e-zine) maar na discussie met onze compliance afdeling mag ik dat jammer genoeg niet doen. Ik begrijp uiteraard wel dat er onder de winnaars aan de ene kant mensen zijn die het niet erg vinden dat hun naam bekend gemaakt wordt en aan de andere kant mensen die dat een inbreuk vinden op hun privacy. Bovendien komt er bij ons als bank nog het geven bij dat wij op geen enkele manier naar de buitenwereld een indicatie mogen geven dat persoon x of y bij ons klant is.OpelZafira schreef:Damn, weer niet gewonnen dus.
- OpelZafira
- Full Member
- Contacteer:
Alle begrip, het was ook een zeer algemene opmerking over het soort wedstrijden dat er tegenwoordig gehouden wordt.
Vroeger gaf men echt iets weg en kreeg men er publiciteit voor in de plaats. Nu geeft men iets weg wat de deelnemers al tientallen malen hebben betaald - bvb sms wedstrijden ed.
Fijne feesten!!
Vroeger gaf men echt iets weg en kreeg men er publiciteit voor in de plaats. Nu geeft men iets weg wat de deelnemers al tientallen malen hebben betaald - bvb sms wedstrijden ed.
Fijne feesten!!