Uittreksels KBC comfortrekening
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Uittreksels KBC comfortrekening
Spaargidsers,
Een kennis van mij heeft een zichtrekening (KBC comfortrekening) bij KBC.
Gezien er daar ook een hypotheek werd afgesloten is men verplicht de lonen daar te domiciliëren.
Blijkbaar is men steeds verplicht om de uittreksels af te drukken via de uittrekselprinters in de kantoren van KBC.
Als je deze binnen de maand niet afhaalt worden ze opgestuurd en aangerekend (ah ja... we hebben het over een grootbank).
Is er eigenlijk geen mogelijkheid om deze uittreksels on-line af te drukken?
Ik kan me moeilijk voorstellen dat KBC dit niet zou voorzien in hun systeem. Het bankkantoor zei dat dit niet mogelijk zou zijn, dit lijkt me onwaarschijnlijk.
Heeft hier iemand ervaring mee?
Een kennis van mij heeft een zichtrekening (KBC comfortrekening) bij KBC.
Gezien er daar ook een hypotheek werd afgesloten is men verplicht de lonen daar te domiciliëren.
Blijkbaar is men steeds verplicht om de uittreksels af te drukken via de uittrekselprinters in de kantoren van KBC.
Als je deze binnen de maand niet afhaalt worden ze opgestuurd en aangerekend (ah ja... we hebben het over een grootbank).
Is er eigenlijk geen mogelijkheid om deze uittreksels on-line af te drukken?
Ik kan me moeilijk voorstellen dat KBC dit niet zou voorzien in hun systeem. Het bankkantoor zei dat dit niet mogelijk zou zijn, dit lijkt me onwaarschijnlijk.
Heeft hier iemand ervaring mee?
Re: Uittreksels KBC comfortrekening
Als je toegang hebt tot KBC-Online kun je je rekeninguittreksels van daaruit exporteren als PDF of csv-bestand.
Er is daar ook een mogelijkheid om aan te geven dat je geen rekeninguittreksels meer op papier wenst te ontvangen.
Er is daar ook een mogelijkheid om aan te geven dat je geen rekeninguittreksels meer op papier wenst te ontvangen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik kan dit inderdaad bevestigen.
Gisteren toevallig een rekening daar gaan openen.
Je krijgt inderdaad de keuze:
* Printen aan de uittreksel printer in het kantoor
* Printen via webbanking
* niet printen (uittreksels blijven jaren opvraagbaar via webbanking, dus waarom zou je ze printen?)
Gisteren toevallig een rekening daar gaan openen.
Je krijgt inderdaad de keuze:
* Printen aan de uittreksel printer in het kantoor
* Printen via webbanking
* niet printen (uittreksels blijven jaren opvraagbaar via webbanking, dus waarom zou je ze printen?)
Ikzelf print mijn rekeninguittreksels bij KBC 1x per jaar, dan moet ik ze ook maar 1x klasseren.
Wat niet wil zeggen dat ik de boel niet controleer natuurlijk maar daarvoor heb ik mijn rekenblad in Open Office.
Wat niet wil zeggen dat ik de boel niet controleer natuurlijk maar daarvoor heb ik mijn rekenblad in Open Office.
-
- VIP member
- Contacteer:
Met of zonder rekeningverzekering?anonymous schreef: Gisteren toevallig een rekening daar gaan openen.
Uiteraard "informeren" ze u over alle mogelijke extra's:Frisse Freddy schreef:Met of zonder rekeningverzekering?anonymous schreef: Gisteren toevallig een rekening daar gaan openen.
* Rekeningverzekering / spaarrekeningverzekering
* extra's bij uw visa kaart
* masterkaart met gratis annulatieverzekering die toch 30€ kost
etc
Is hier een gewone rekeing geworden met debet- en visa-kaart, maar zonder opties

zeg dat je ontslag heb genomen en niet meer zal werken; aldus kun je niet meer je loon laten storten op die rekening.
Was het niet zo dat je bij KBC ofwel in de kantoren je uittreksels gaat halen ofwel online? M.a.w. dat er geen combinatie offline/online mogelijk is bij hen? Tot een jaar geleden wist ik zeker dat zo'n combinatie niet mogelijk was (eigenlijk wel schandalig want de kostprijs is dezelfde!).
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Ik veronderstel dat een mailtje/telefoontje naar KBC dat wel kan oplossen. Gewoon zeggen dat deze niet maandelijks opgestuurd moeten worden?Bart schreef:Als je deze binnen de maand niet afhaalt worden ze opgestuurd en aangerekend (ah ja... we hebben het over een grootbank).
In KBC-Online ga naar Bankieren en betalen > Meer info > Verrichtingen > Online-afschriftenafspraak. Bevestig je keuze dat je geen afschriften meer op papier wenst te ontvangen en klaar.