uittreksels
uittreksels
Beste,
Sedert kort ben ik klant bij Medirect. Na mijn eerste stortingen en overschrijvingen ben ik op zoek naar de uittreksels. Ik vind een overzicht van de verrichtingen die ik kan printen via pdf maar geen mogelijkheid om een uittreksel te bekijken of te printen. Of komt dit maar na enkele dagen ?
met vriendelijke groeten
Patrick
Sedert kort ben ik klant bij Medirect. Na mijn eerste stortingen en overschrijvingen ben ik op zoek naar de uittreksels. Ik vind een overzicht van de verrichtingen die ik kan printen via pdf maar geen mogelijkheid om een uittreksel te bekijken of te printen. Of komt dit maar na enkele dagen ?
met vriendelijke groeten
Patrick
Re: uittreksels
U ontvangt van ons automatisch een rekeninguittreksel aan het begin van elk jaar met het overzicht van het voorbije jaar. Zoals u reeds aangaf, bieden we onze klanten de mogelijkheid om te allen tijde zelf een overzicht van de verrichtingen online te consulteren en via pdf op te vragen. Op dit overzicht staan ook de rente-uitbetalingen aan de desbetreffende rentevoet vermeld. Aarzel niet onze klantendienst te contacteren op 02 518 0000 of via info@medirectbank.be voor meer informatie. Zij helpen u graag verder.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Bedankt voor het antwoord.
Een klassiek uittreksel per verrichting bestaat dus niet. Beetje eigenaardig.
Het overzicht van de verrichtingen is wel duidelijk maar heel summier.
Een klassiek uittreksel per verrichting bestaat dus niet. Beetje eigenaardig.
Het overzicht van de verrichtingen is wel duidelijk maar heel summier.
Jammer 
Wanneer kan ik de rekeninguittreksels van 2016 verwachten?MeDirect schreef:U ontvangt van ons automatisch een rekeninguittreksel aan het begin van elk jaar met het overzicht van het voorbije jaar.
Deze worden verstuurd met de post? Of kan ik ze ergens downloaden?
Je krijgt deze in een privebericht op de website. Daar zit dan een pdf bestand bij dat je kan downloaden.Theon schreef:Wanneer kan ik de rekeninguittreksels van 2016 verwachten?MeDirect schreef:U ontvangt van ons automatisch een rekeninguittreksel aan het begin van elk jaar met het overzicht van het voorbije jaar.
Deze worden verstuurd met de post? Of kan ik ze ergens downloaden?
Het is wel enkel een overzicht van je beleggersportefeuille.
De gewone uittreksels die zie je gewoon altijd staan op je medirect pagina. Je kan daar gewoon de datum selectere (van tot) en dan dowloaden in pdf formaat.
Blijkbaar krijg je ook een overzicht van de gewone zichtrekening.
Ik heb ze vandaag net gekregen.
Ik heb ze vandaag net gekregen.
Ik denk dat je één en ander verwart. Bij MeDirect hebben ze immers geen zichtrekening.drako schreef:Blijkbaar krijg je ook een overzicht van de gewone zichtrekening. ...
Misschien bedoel je de "Geldrekening" maar die dient alleen als tussenrekening om overschrijvingen te doen tussen je verschillende rekeningen.
Ikzelf heb online rekeninguittreksels gekregen van mijn Geldrekening, mijn Express Spaarrekening en mijn ME3 Spaarrekening.
Die bedoel ik. Ik zie dat gewoon als een zichtrekening. Technisch is dat misschien inderdaad fout, maar uiteindelijk gebruik je die rekening gewoon om overschrijvingen te doenNefertari schreef:Ik denk dat je één en ander verwart. Bij MeDirect hebben ze immers geen zichtrekening.drako schreef:Blijkbaar krijg je ook een overzicht van de gewone zichtrekening. ...
Misschien bedoel je de "Geldrekening" maar die dient alleen als tussenrekening om overschrijvingen te doen tussen je verschillende rekeningen.
Ikzelf heb online rekeninguittreksels gekregen van mijn Geldrekening, mijn Express Spaarrekening en mijn ME3 Spaarrekening.
Je kunt het inderdaad zo bekijken, maar met dit verschil: met een klassieke zichtrekening kun je ook overschrijvingen doen naar andere banken en dus al je facturen betalen. Met de geldrekening kan dat niet.drako schreef:...Die bedoel ik. Ik zie dat gewoon als een zichtrekening. Technisch is dat misschien inderdaad fout, maar uiteindelijk gebruik je die rekening gewoon om overschrijvingen te doen
Ja ok, dat is inderdaad zo.Nefertari schreef:Je kunt het inderdaad zo bekijken, maar met dit verschil: met een klassieke zichtrekening kun je ook overschrijvingen doen naar andere banken en dus al je facturen betalen. Met de geldrekening kan dat niet.drako schreef:...Die bedoel ik. Ik zie dat gewoon als een zichtrekening. Technisch is dat misschien inderdaad fout, maar uiteindelijk gebruik je die rekening gewoon om overschrijvingen te doen