uitvoeringstermijn uitgaande overschrijvingen
-
P59tu3
uitvoeringstermijn uitgaande overschrijvingen
Ik ondervind momenteel een probleem bij Keytrade om 50000 euro over te schrijven van mijn zichtrekening bij Keytrade naar mijn spaarrekening bij Fortuneo. Keytrade stelt de verwerking van deze overschrijving uit (intussen al twee werkdagen kwijt), en de helpdesk van Keytrade doet vaag over een nodige "manuele controle" die pas wordt uitgevoerd naargelang de "beschikbaarheid van medewerkers".
Mijn vraag aan Fortuneo is nu :
Als ik ooit 50000 euro zou willen overschrijven van mijn zichtrekening bij Fortuneo naar een rekening bij een andere bank, zal Fortuneo deze overschrijving dan zonder uitstel behandelen of ook uitstellen zoals Keytrade nu bezig is ? Hoe lang is de uitvoeringstermijn van een overschrijving van 50000 euro van een zichtrekening bij Fortuneo naar een andere bank ?
Mijn vraag aan Fortuneo is nu :
Als ik ooit 50000 euro zou willen overschrijven van mijn zichtrekening bij Fortuneo naar een rekening bij een andere bank, zal Fortuneo deze overschrijving dan zonder uitstel behandelen of ook uitstellen zoals Keytrade nu bezig is ? Hoe lang is de uitvoeringstermijn van een overschrijving van 50000 euro van een zichtrekening bij Fortuneo naar een andere bank ?
- Fortuneo Bank
- Woordvoerder

- Contacteer:
Re: uitvoeringstermijn uitgaande overschrijvingen
Beste,
Via internetbanking is een overschrijving beperkt tot 25.000 euro per dag en 50.000 euro per week. Wenst u een overschrijving te maken voor een hoger bedrag dan kan u een standaard overschrijvingsformulier gebruiken dat in (werk)dag +1 wordt uitgevoerd.
Met vriendelijke groeten,
Fortuneo Bank
Via internetbanking is een overschrijving beperkt tot 25.000 euro per dag en 50.000 euro per week. Wenst u een overschrijving te maken voor een hoger bedrag dan kan u een standaard overschrijvingsformulier gebruiken dat in (werk)dag +1 wordt uitgevoerd.
Fortuneo Bank
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Worden overschrijvingen op een feestdag wel uitgevoerd bij jullie aangezien ik woensdagavond een overschrijving gedaan heb en vandaag staat het al op de rekening van DB??
Moneyou deed blijkbaar geen overschrijvingen op een feestdag zoals veel andere banken!
Moneyou deed blijkbaar geen overschrijvingen op een feestdag zoals veel andere banken!
- Fortuneo Bank
- Woordvoerder

- Contacteer:
Geachte,
Overschrijvingen ingevoerd via internet banking worden inderdaad uitgevoerd op een feestdag.
Fortuneo Bank
Overschrijvingen ingevoerd via internet banking worden inderdaad uitgevoerd op een feestdag.
Fortuneo Bank