Umicore
TIP
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Umicore
Onze expert blijft wel echt stil de laatste tijd, hoe zou dat komen ...Rise schreef: ↑12 april 2025, 08:23In 2024 meer dan gehalveerd, intussen YTD alweer -27% naar koersen van 20 jaar geleden. Retail massagraf dit aandeel denk ik. Hoeveel brave huisvaders en werknemers zouden de Belgische parel Umicore hebben gekocht.Rise schreef: ↑14 februari 2025, 10:09 Na vandaag toch echt wel de doodsteek hé. Ondanks het 'ontnuchterend jaar' en die massa schulden toch al weer vasthouden aan "stabiel of stijgend" dividendbeleid met reset vanop €0,5 voor dit jaar. Bovenop al dat risico nog eens 30% RV betalen op een dividend waar ze nauwelijks de middelen voor hebben. Goed zot. Ondanks halvering vorig jaar nog steeds totaal onaantrekkelijke belegging. Ik ben benieuwd of de psychologische grens van €10 het nog lang gaat houden. Was al dood geld, vandaag is het begraven.

Make Spaargids " Great Again ! "
Re: Umicore
Het is prachtig zomerweer, ben nauwelijks nog actief op dit forum en al zeker niet voor known trolls die zich dan nog eens met zo'n profielplaatje aandienen. Beschamend.
Overigens heb ik zelf niet te klagen, ik outperform IWDA nog steeds ondanks zwaar overweight USD. Maar proficiat als je Umicore op de bodem hebt gekocht hoor. Jij zit er ongetwijfeld altijd boenk op.
Overigens heb ik zelf niet te klagen, ik outperform IWDA nog steeds ondanks zwaar overweight USD. Maar proficiat als je Umicore op de bodem hebt gekocht hoor. Jij zit er ongetwijfeld altijd boenk op.