Uw 3 banken met het meeste geld (tot 18-05-2010)
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Uw 3 banken met het meeste geld (tot 18-05-2010)
Deze poll is bedoeld om de toppers van de spaargidsleden te kennen. Er waren enkele opmerkingen gekomen op het oude topic "Bij welke banken ben je klant? (en is het saldo > dan 0 euro) ". Het blijft mogelijk om ook in dit topic te stemmen. Zo kunnen we ook vergelijkingen maken.
Vandaar dat de pollvraag gewijzigd is in:
Bij welke 3 banken heb je het meeste geld staan?
Het is de bedoeling dat om de 6 maanden een nieuwe poll wordt gelanceerd. Zo krijgen we halfjaarlijks een beeld van de situatie. Stem nu op deze 2 polls!
Vandaar dat de pollvraag gewijzigd is in:
Bij welke 3 banken heb je het meeste geld staan?
Het is de bedoeling dat om de 6 maanden een nieuwe poll wordt gelanceerd. Zo krijgen we halfjaarlijks een beeld van de situatie. Stem nu op deze 2 polls!
Laatst gewijzigd door Vaganzza op 24 november 2009, 22:38, 1 keer totaal gewijzigd.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Re: Bij welke 3 banken heb je het meeste geld staan?
Welke elementen worden in aanmerking genomen :
enkel spaarrekeningen of ook termijnrekeningen , kasbons, evt. fondsen uitgegeven door die bank?
enkel spaarrekeningen of ook termijnrekeningen , kasbons, evt. fondsen uitgegeven door die bank?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
jawadde001
- Sr. Member

- Contacteer:
Ik veronderstel dat effecten er ook bijzitten, want binckbank staat er ook tussen.
Recent mijn geld bij CE weggehaald (daar stond het meest op) en heb het verspreid op spaarrekeningen van argenta, Keytrade en rabobank.be
In volgorde van meeste geld: Argenta, Keytrade en Rabobank. Afhankelijk van hoogste rente plaats ik daar mijn nieuw verzameld spaargeld. Dus dat betekent dat bedrag bij keytrade zal groeien en dat van Argenta binnenkort zal overstijgen.
In volgorde van meeste geld: Argenta, Keytrade en Rabobank. Afhankelijk van hoogste rente plaats ik daar mijn nieuw verzameld spaargeld. Dus dat betekent dat bedrag bij keytrade zal groeien en dat van Argenta binnenkort zal overstijgen.
Laatst gewijzigd door Lanius op 27 november 2009, 12:21, 1 keer totaal gewijzigd.
de hoogste intrestbetaler in nog altijd BKCP nipt gevolgd door DB
Argenta en rabobank blijven, net als in de andere poll het winnende duo. Zal dit zo blijven als er meer stemmen komen ??
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Ik heb vroeger een opmerking gekregen dat Binck Bank er niet tussen staat. Vermits deze poll onder spaarrekeningen staat, stel ik dan ook voor om enkel spaargeld in aanmerking te laten nemen.jawadde001 schreef: Ik veronderstel dat effecten er ook bijzitten, want binckbank staat er ook tussen.
Pas de vraagstelling dan wel aan: " ... heb je het meeste geld op de spaarrekening staan ?"Vaganzza schreef:Ik heb vroeger een opmerking gekregen dat Binck Bank er niet tussen staat. Vermits deze poll onder spaarrekeningen staat, stel ik dan ook voor om enkel spaargeld in aanmerking te laten nemen.jawadde001 schreef: Ik veronderstel dat effecten er ook bijzitten, want binckbank staat er ook tussen.
Momenteel lijkt het alvast dat je alles mag meetellen.
Als het enkel op de spaarrekeningen slaagt, kan je misschien best de poll opnieuw laten starten met dan een duidelijkere vraagstelling.
-
spaardertje
- Jr. Member

- Contacteer:
Tellen termijnrekeningen ook mee of enkel spaarrekeningen ?
Enkel spaarrekeningen: Ethias, Argenta, CEB
Spaar- en termijnrekeningen: CEB, Citibank, Rabobank
Spaar- en termijnrekeningen: CEB, Citibank, Rabobank
Dexia en Binck
Het overgrote deel zo'n 95% staat bij Dexia. Na het Kaupthing gedoe het liefst voorlopig een Belgische quasi staatsbank voor mij
, kan ik gerust slapen.
Voor de rest staat er ook een beetje bij keytrade (ex kaupthing interesten) en rabobank.
Voor de rest staat er ook een beetje bij keytrade (ex kaupthing interesten) en rabobank.
Is gebeurd nu. Het is mogelijk om je stem aan te passen.cp1234 schreef: Pas de vraagstelling dan wel aan: " ... heb je het meeste geld op de spaarrekening staan ?"
Momenteel lijkt het alvast dat je alles mag meetellen.
Re: Bij welke 3 banken heb je het meeste geld staan op spaarrekeningen?
Misschien leuk om ook de top 3 te geven van banken waar je in totaal het meeste staan hebt, ( spaarrekeningen/ termijnrekeningen / verzekeringsfondsen/ fondsen/ obligaties/ aandelen, ... ) misschien kan hier een andere poll van gemaakt worden. Leuk om te vergelijken.
Re: Bij welke 3 banken heb je het meeste geld staan op spaarrekeningen?
Mijn top 3 van spaarrekeningen:
1- argenta
2- triodos
3- credit europe
Enkel bij argenta heb ik nog echt spaargeld geparkeerd, bij triodos staat er een vast bedrag waarvan de intrest naar een goed doel gaat en op credit europe staat bijna niets meer, wordt altijd direct omgezet naar termijnrekeningen vanaf een bepaald bedrag.
( Idem trouwens voor rabobank waar het wordt omgezet in fondsen of keytrade waar het naar aandelen gaat vanaf een bepaald bedrag.)
1- argenta
2- triodos
3- credit europe
Enkel bij argenta heb ik nog echt spaargeld geparkeerd, bij triodos staat er een vast bedrag waarvan de intrest naar een goed doel gaat en op credit europe staat bijna niets meer, wordt altijd direct omgezet naar termijnrekeningen vanaf een bepaald bedrag.
( Idem trouwens voor rabobank waar het wordt omgezet in fondsen of keytrade waar het naar aandelen gaat vanaf een bepaald bedrag.)
Laatst gewijzigd door cp1234 op 25 november 2009, 16:04, 1 keer totaal gewijzigd.