Uw 3 banken met het meeste geld (update vanaf 16-05-2012)
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Uw 3 banken met het meeste geld (update vanaf 16-05-2012)
Dit is een 6 maandelijkse update van dit topic. Zo kunnen we de cijfers vergelijken. Deze poll loopt 6 maanden, dan zal er een nieuw topic geopend worden.
De uitslagen van alle polls kan je hier vinden.
De uitslagen van alle polls kan je hier vinden.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
-
Frisse Freddy
- VIP member

- Contacteer:
Re: Uw 3 banken met het meeste geld (update vanaf 16-05-2012
Die met dat rood (links) die op handen en voeten zit en haar hand uitsteekt naar iets , is geen misse 
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Héél lang geleden dat ik nog eens heb ingeogd op dit forum.
Oorzaak: intresse in spaarrekeningen/termijnrekeningen verloren wegens lage opbrengst + intresse in goud en zilver.
Wat nog rest van mijn spaargeld is als volgt verdeeld:
1) grootste bedrag op NIBC Direct
2) nog een kleine termijnrekening op Credit Europe. Loopt in januari af
3) klein beetje spaargeld dat ik snel bij de hand wil hebben op Keytrade. Deze bank gebruik ik vooral voor de zichtrekening
60% van mijn vermogen zit ondertussen al in goud en zilver, en als ik besluit weer te kopen haal ik dus af van NIBC.
Het zal niet lang meer duren voor alle bedragen op mijn spaarrekeningen verwaarloosbaar klein worden
Oorzaak: intresse in spaarrekeningen/termijnrekeningen verloren wegens lage opbrengst + intresse in goud en zilver.
Wat nog rest van mijn spaargeld is als volgt verdeeld:
1) grootste bedrag op NIBC Direct
2) nog een kleine termijnrekening op Credit Europe. Loopt in januari af
3) klein beetje spaargeld dat ik snel bij de hand wil hebben op Keytrade. Deze bank gebruik ik vooral voor de zichtrekening
60% van mijn vermogen zit ondertussen al in goud en zilver, en als ik besluit weer te kopen haal ik dus af van NIBC.
Het zal niet lang meer duren voor alle bedragen op mijn spaarrekeningen verwaarloosbaar klein worden
@roeland: Ben ook "liefhebber" en houder van goud en zilver tot 20% van mijn portefeuille... doch 60% is toch vrij éénzijdig...
Ik geloof er echter in dat je 100% gelijk hebt, doch ik hou mij toch aan één van de basisregels van het beleggen: spreiden...
Ik geloof er echter in dat je 100% gelijk hebt, doch ik hou mij toch aan één van de basisregels van het beleggen: spreiden...
-
jawadde001
- Sr. Member

- Contacteer:
Ik ga weg bij keytrade.
Enorm ontgoocheld in die bank. Voor een internetbank hebben zij zowat de laagste rente.
Voor de gratis betaalkaart hoef je het niet te doen. Daar zijn voldoende alternatieven voor.
Voor de gekoppelde beleggersrekening hoef je het nog minder te doen. Op dat vlak zijn ze zelfs
duurder dan grootbanken.
Met andere woorden, Keytrade is geëvolueerd naar een zeer middelmatige bank.
Andere en betere.
Enorm ontgoocheld in die bank. Voor een internetbank hebben zij zowat de laagste rente.
Voor de gratis betaalkaart hoef je het niet te doen. Daar zijn voldoende alternatieven voor.
Voor de gekoppelde beleggersrekening hoef je het nog minder te doen. Op dat vlak zijn ze zelfs
duurder dan grootbanken.
Met andere woorden, Keytrade is geëvolueerd naar een zeer middelmatige bank.
Andere en betere.
Net zoals bij alle andere banken zijn ook bij Keytrade de rentes gezakt.jawadde001 schreef:Ik ga weg bij keytrade.
Enorm ontgoocheld in die bank. Voor een internetbank hebben zij zowat de laagste rente.....
Ze doen het elk om beurt.
Voor mij geen reden om weg te gaan : op een dag geven ze misschien terug méér, en kunnen we terug wat centjes oversluizen.
En dan is er nog het feit dat ze een heel goeie online banking hebben en vlotte helpdesk.
En : hun 5-cent actie per verrichting op de zichtrekening (hopelijk zullen ze dit nog eens verlengen na 31/12/12)
De gewone spaarrekening is 1,30 +0,30 = 1,60 . dit is iets lager dan rabobank/deutschebank 1,80jawadde001 schreef:Ik ga weg bij keytrade.
De high fidelity zit nu aan 0,75 + 1,50 = 2,25 dit is hoger dan bijv rabobank en gelijk aan deutsche bank
Ik laat moneyou, NIBC, banca monti even buiten beschouwing dit zijn banken die juist gelanceerd zijn en nog klanten moeten aantrekken. Dan schieten er echt niet zoveel banken meer over, die beduidedend meer rente geven.
Daarbij komt nog dat ze lang hebben gewacht met het zakken, de kans is groot dat de andere banken in de komende maanden ook nog gaan zakken.
Ik blijf bij keytrade vanwege hun rente op de zichtrekening, 1% zo zie je er niet veel andere. Maar het meeste van mijn spaargeld zit natuurlijk ergens anders
KBC, BinckBank.be, ING, Rabobank.be
- Oudere Jongere
- Hero Member

- Contacteer:
Argenta, Keytrade en Rabobank.
... maar dat zal begin januari wel veranderen.
... maar dat zal begin januari wel veranderen.
-
AndrewBourgeois
- Full Member

- Contacteer:
Ik vind dat zolang de poll actief is, je je stem zou moeten kunnen veranderen. Met de recente dalingen van de intresten bij Rabobank.be hebben er waarschijnlijk al een paar hun geld versluisd naar NIBC of andere.
Ik ben al tevreden dat ik het op één bank kan plaatsen.
Waarom niet bij fortuneo zetten?? rente gegarandeerd,online banking geupgrade en de peteractie is weer van start gegaan!!
Waarom praten zo weinig mensen over deze bank???
Waarom praten zo weinig mensen over deze bank???
Dan heeft het geen zin om een 6-maandelijkse poll te organiseren. Dan kunnen ze er geen statistieken uittrekken.AndrewBourgeois schreef:Ik vind dat zolang de poll actief is, je je stem zou moeten kunnen veranderen. Met de recente dalingen van de intresten bij Rabobank.be hebben er waarschijnlijk al een paar hun geld versluisd naar NIBC of andere.
-
AndrewBourgeois
- Full Member

- Contacteer:
Op het einde wel eh. Als ze meer data willen kunnen ze de poll om de 3 maanden resetten 
-
adelin1967
- Jr. Member

- Contacteer:
@dries944. Graag wat meer uitleg over de fortuneo peteractie. Kan niet meteen meer info vinden hierover.
Dank bij voorbaat!
Dank bij voorbaat!