Uw termijnrekening loopt bijna af: wat nu?
Re: Uw termijnrekening loopt bijna af: wat nu?
ik zou je er niet te veel zorgen over maken, ik denk dat het een standaardbericht is, dat dus ook gestuurd wordt als je de instellingen omtrent vernieuwing al gewijzigd hebt. Ik had ook mijn instellingen gewijzigd, kreeg hetzelfde bericht als jij, maar toch is het bedrag mooi op mijn spaarrekening gestort. Dus no worriesvarkentje schreef:Beste,
Ik kreeg nog geen reactie op onderstaande bericht?
----- Forwarded 19/07/2010 09:36 -----
14/07/2010 12:02
To: info@rabobank.be
Subject: Re: Uw termijnrekening loopt bijna af: wat nu?
Beste,
Onderstaand bericht verbaasde me wat. Ik heb immers reeds de beëindiging van de termijnrekening aangevraagd. Als ik op de site ga krijg ik de melding dat de beëindiging reeds werd aangevraagd. De status is echter nog steeds hernieuwbaar.
Kan u er voor zorgen dat de beëindiging definitief word en het geld op mijn zichtrekening zal worden gestort.
Uikijkend naar uw reactie,
Vriendelijke groeten,
----- Forwarded 19/07/2010 09:36 -----
Rabobank.be <noreply@rabobank.be> 11/07/2010 14:03
Subject: Uw termijnrekening loopt bijna af: wat nu?
Uw termijnrekening loopt bijna af: wat nu?
Geachte heer,
Over twee weken loopt uw termijnrekening af. Uw bijeengespaarde geld komt dus vrij. Wat nu?
Misschien hebt u al concrete plannen met het verzamelde kapitaal. Of bent u op zoek naar een voordelige manier om het verder te beleggen? Verder sparen op lange termijn, uw geld doorstorten naar een spaarrekening of beleggen in fondsen zijn stuk voor stuk interessante opties, die het begin kunnen zijn van een nieuwe kapitaalgroei.
Omdat u voor een hernieuwbare termijnrekening koos, kan het van belang zijn om tijdig actie te ondernemen. Concreet: als u verder wilt sparen op lange termijn, dan hoeft u niets te doen. Uw termijnrekening wordt automatisch hernieuwd aan de rente die geldt op de vervaldag. Wenst u dat niet, dan moet u ten laatste 3 werddagen voor de vervaldag op het beveiligde deel van de site de hernieuwing van uw termijnrekening stopzetten.
Met vriendelijke groeten,
Het Rabobank.be-team

- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
We hebben dit voor u nagekeken en het betreft inderdaad, zoals Maarten ook al vermoedde, een geautomatiseerd bericht dat u waarschuwt voor een aflopende TD. Daarbij wordt de tekst aangepast naargelang het type contract. Bij contracten van het type 'automatisch hernieuwbaar' wordt aangegeven dat u desgewenst de hernieuwing zelf kan stopzetten. Indien u dat al eerder had gedaan dan hoeft u zich over een eventuele automatische hernieuwing geen zorgen te maken. Deze zal er niet komen. Voor de zekerheid keek ik dit nog na voor u en ik kan u bevestigen dat uw contract niet hernieuwd zal worden. Ik zal aan onze marketeers doorgeven dat ze eens moeten bekijken of de geautomatiseerde mails kunnen worden aangepast als er een opgegeven aanvraag voor beëindiging terug te vinden is.
Wat betreft uw mail: Bij het opzoeken van de gegevens merkte ik dat deze inmiddels eveneens behandeld werd. Onze excuses als dit lang op zich liet wachten.
Wat betreft uw mail: Bij het opzoeken van de gegevens merkte ik dat deze inmiddels eveneens behandeld werd. Onze excuses als dit lang op zich liet wachten.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Vriendelijk dank voor de reacties!