Van Argenta E-spaar naar Rabo plus
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Van Argenta E-spaar naar Rabo plus
Op 15 jan 2009 stortte ik een bedrag van 15.000 euro op E-spa, sinds dien heb ik er niet meer op gestort.
Zou dat bedrag graag storten op een Rabo plus, moet ik dat best vandaag nog doen of wachten tot 15 jan 2012.
Wat met bedragen die op de E-spa staan gestort in jan of feb 2008?
Met dank
Zou dat bedrag graag storten op een Rabo plus, moet ik dat best vandaag nog doen of wachten tot 15 jan 2012.
Wat met bedragen die op de E-spa staan gestort in jan of feb 2008?
Met dank
Re: Van E-spa naar Rabo plus
Wat is E-spa? 
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
E-spaar van Argenta
op 15/01 ga je nog een getrouwheidspremie verworven hebben. Die is momenteel toch 0.75. Wat op een bedrag van 15.000 euro toch 112.50 euro is.
Als je vandaag nog overzet naar rabo zal het vandaag niet meer bij rabo zijn en pas op 2 of 3 januari.
Ik zou dus wachten tot de dag na 15/01
Als je vandaag nog overzet naar rabo zal het vandaag niet meer bij rabo zijn en pas op 2 of 3 januari.
Ik zou dus wachten tot de dag na 15/01
ja dank u dan ga ik wachten tot na 15 jan
wat gebeurt er met bedragen gestort in jan 2008 (ook e-spaar) , voor de nieuwe spaarregeling, blijft die periode ook altijd 12 maanden?
wat gebeurt er met bedragen gestort in jan 2008 (ook e-spaar) , voor de nieuwe spaarregeling, blijft die periode ook altijd 12 maanden?
Als het minder is dan 100.000 euro en je hebt een gsm, dan ben je even save met NIBC en heb je om te beginnen een kwartpercent intrest meer.
daar is geen eenvoudig antwoord op te geven, voor 1 april had je een andere regeling, meer het lifo principe dacht ik (last in, first out), na die datum wordt het geld aangerekend op de bedragen waarvan de getrouwheidspremie het minst ver is gevorderd. Meer hierover op volgende link : nieuwe-spaarregeling-details-bekend-van ... t3823.html" onclick="window.open(this.href);return false;bill schreef:ja dank u dan ga ik wachten tot na 15 jan
-- > de tijd gaat snel gebruik hem wel <-- > gierig is zielig <--->delen is plezant<---
heb juist alles gelezen hierover , dat is nogal rekenen dan want ik deed vroeger nog kleinere storingen
feb 2008 mei 2008 en sept 2008 .
dus het kan dat die bedragen er toch eerder afgaan dan een grotere storting van jan 2009?
feb 2008 mei 2008 en sept 2008 .
dus het kan dat die bedragen er toch eerder afgaan dan een grotere storting van jan 2009?
argenta
Vraag detail van je laatste intrest afrekening aan Argenta. (veel geduld voor het antwoord)
Uit de detailrekening kun je dan uitvissen welke bedragen premievatbaar zijn.
Mvg,
Uit de detailrekening kun je dan uitvissen welke bedragen premievatbaar zijn.
Mvg,
Re: Van Argenta E-spaar naar Rabo plus
voila gedetailleerde interest berekening aangevraagd op 9 januari en vandaag 13 jan ontvangen.
dat is toch wel snel van argenta!
Ik heb mijn spaartegoed bij argenta reeds jaren afgebouwd, er staat nog 1000€ op de e-spaarrekening. Ik heb er dit jaar toch nog 17€ rente voor gekregen. Jawel. Danku argenta! De detailberekening mogen jullie.....(vul zelf maar in)
Fijn voor jou als je het zo vlug kreeg. Ik vroeg op 21 juni 2011 namelijk de berekening van een Kapitaal + nu in 2012 wacht ik nog steeds! Buiten dat ben ik wel tevreden van de dienst verleend door het agentschap.bill schreef:voila gedetailleerde interest berekening aangevraagd op 9 januari en vandaag 13 jan ontvangen.
Ik heb een detailberekening aangevraagd 3 januari bij argenta.Tot heden nog steeds niks.Wel heb ik een bevestigingsmail ontvangen waarbij vermeld word dat ik antwoord zal krijgen binnen de 30 dagen zoniet moet ik opnieuw contact opnemen,en dat allemaal in 2012!
Haha, hilarisch... En dit verkiezen sommigen tot hun favoriete bank? 
Laat ons het zo stellen : de modale 'belg' heeft 50 à 60.000€ spaargeld. Door nu het hele jaar door met je neus in bankzaken te zitten, dagelijks het financiele nieuws te volgen, kortom élke week 5 à 6 uren te spenderen aan bankzaken, kan je dus op jaarbasis 100 à 200€ winnen. Iedereen doet dat wel eens een poosje, maar na enkele jaren ben je dat toch beu, en laat je je geld gewoon staan waar het staat : op een spaarrekening die 'ooit' eens aan de top stond, en nu niks meer waard is. En dààr rekenen de banken op, die weten ook wel dat je je geld niet blijft versluizen. En ga maar na, élke bank doet het : mooie namen verzinnen voor wéér een nieuw soort spaarboekje....high fidelity, gold, top, max, super, web, diamond enz enz. Allemaal een poosje geldig en daarna zakt de rente tot oceaandieptes. De tijd die je dus in bankzaken stopt, zou je beter spenderen in een kleine bijverdienste, dat brengt méér op dan dat gesneukel naar spaarrekeningen en aanverwanten. Om maar te zwijgen over aandelen : hoeveel mensen hebben ze dààr niet mee liggen gehad? Je kan beter in cafe op de geldkassen gaan gokken.