Van energieleverancier veranderen of niet
Re: Van energieleverancier veranderen of niet
Trol.voodoo schreef: ↑18 oktober 2018, 13:08Hoe vaak moet je je leverancier bellen? Ik heb Ecopower nog nooit gebeld. Ook wel omdat er nog nooit problemen geweest zijn.
No comment.Joris186 schreef: ↑18 oktober 2018, 13:06 . Ik weet niet of het aan het type electriciteit kan liggen, maar ons ma heeft een goedkopere leverancier, en die heeft regelmatig kapotte toestellen. Ik twijfel wel soms of dat daar aan ligt. Naar het schijnt zijn er verschillende soorten wisselstroomspanning. Maar ben geen expert.
Trol?
Bijna alle elektriciteit komt van Electrabel, waar je ook klant bent .... en sowieso zit alles op 1 net ...
Re: Van energieleverancier veranderen of niet
Test Aankoop nieuwsbericht 18/10/18:
"Licht uit bij Energy People: wat te doen als je klant bent?"
https://www.test-aankoop.be/woning-ener ... rgy-people
"Licht uit bij Energy People: wat te doen als je klant bent?"
https://www.test-aankoop.be/woning-ener ... rgy-people
Re: Van energieleverancier veranderen of niet
Ik kreeg deze week zeer vlot antwoord van Energy People.Joris186 schreef: ↑18 oktober 2018, 13:06 Ik ben nog nooit veranderd van leverancier, dus nog steeds bij Electrabel (engie). Ze zijn wel duur, maar anderzsijds geven zij de beste service. Als je telefoneert, krijg je nog altijd iemand aan de lijn, dat is bij de meeste anderen niet het geval. Ik weet niet of het aan het type electriciteit kan liggen, maar ons ma heeft een goedkopere leverancier, en die heeft regelmatig kapotte toestellen. Ik twijfel wel soms of dat daar aan ligt. Naar het schijnt zijn er verschillende soorten wisselstroomspanning. Maar ben geen expert.
Elke email werd voordien al binnen enkele uren beantwoord. Deze week heb ik er meerdere gestuurd die binnen de 5 minuten werden beantwoord. De klantenservice van EP is, naar mijn idee, steeds perfect geweest. Vooral als je het ziet zitten om emails te sturen ipv te bellen. Jammer dat ze stoppen.
De werkwijze waarmee ze klanten proberen over te zetten naar Mega vertoont wat schoonheidsfoutjes. Ik vergeef het hen.
Het is nu voor hen pompen of verzuipen. Hoe meer mensen snel naar een andere leverancier overgaan, hoe minder verlies voor EP vermoed ik.
Ik denk dat ze met 9000 klanten geen voorwaarden kunnen afsluiten die van enige betekenis zijn. Ze produceren zelf niets.. Ze hebben contracten van vaste duur afgesloten en moeten nu waarschijnlijk noodgedwongen duur inkopen. Jammer.. Maar ik heb er alleen goede herinneringen aan. Buiten het feit dan dat ze al duurder aan het worden waren..
In het landschap van de gierige klanten blijf je nooit de goedkoopste; Een ander bedrijf met meer slagkracht zal altijd onder je prijs gaan.
De trol in kwestie is al van het forum verwijderd. Jammer dat de tekst blijft staan.
Andere elektriciteit.. regelmatig kapotte toestellen... Man man man, Het houdt minder steek dan de theorie dat, als ge slechte schoenen draagt, ge meer zweren op uw kont krijgt. Ik zou dat liever gewist zien, maar soit, ... de wipmaster doet zijn best.
Thx Neefje voor de link van TA.
Re: Van energieleverancier veranderen of niet
Filmpje van een man die antwoordde op kijkersvragen omtrent het "stroomdossier"
Interessant. Ook richting verdere prijsverhogingen bvb
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/11/25 ... et-stroom/
Interessant. Ook richting verdere prijsverhogingen bvb
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/11/25 ... et-stroom/
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor