Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Spaargids Kroeg
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

van statutair terug naar privé

Alle off-topic onderwerpen kunnen hier komen
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
155 berichten
  • Pagina 5 van 11
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • …
  • 11
  • Volgende
anonymous

Re: van statutair terug naar privé

• Citeer

Bericht door anonymous » 16 februari 2021, 11:38

ludo schreef: ↑16 februari 2021, 11:34
anonymous schreef: ↑16 februari 2021, 11:22 Geebee, we hebben gelijktijdig gepost.
We zijn dus al minstens met twee die vinden dat je posts neerbuigend zijn. Maar je zal er ongetwijfeld wel een uitleg voor hebben en we hebben je waarschijnlijk verkeerd begrepen.
Of moet ik het hele forum doorzoeken naar nog meer neerbuigende opmerkingen? Zoals eerder gemeld heb ik een min of meer fotografisch geheugen dus ik weet dat je je in het verleden al meermaals neerbuigend hebt uitgelaten over bepaalde beroepsgroepen.
Als je niet tegen kritiek of een vrije mening kan, ben je beter dat je hier wegblijft,of zo weinig mogelijk leest.. het gaat je leven alleen maar verzuren.. als je alles in een negatieve spiraal steekt..
Kritiek is 1 ding, neerbuigend doen over iemand zijn job heeft niets met kritiek te maken maar is gewoon platte zever.
Je weet niets af van het werk dat ambtenaren doen, dus hoef je ook niet neerbuigend te doen.
Laatst gewijzigd door anonymous op 16 februari 2021, 11:41, 1 keer totaal gewijzigd.

ludo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ludo » 16 februari 2021, 11:40

anonymous schreef: ↑16 februari 2021, 11:36 Just for the fun of it.
ludo schreef: ↑7 maart 2018, 10:52 Een overheidsambtenaar is maar een werkmanneke die daar gewoon zijn tijd doorbrengt
Neerbuigend dus.
Doe mij maar een proces aan, en zoek de andere posts van leden die als cliche vinden dat ambtenaren maar op hun borstelsteel leunen.. en zo zijn er nog wel een paar hoor,,

ludo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ludo » 16 februari 2021, 11:46

anonymous schreef: ↑16 februari 2021, 11:38
ludo schreef: ↑16 februari 2021, 11:34

Als je niet tegen kritiek of een vrije mening kan, ben je beter dat je hier wegblijft,of zo weinig mogelijk leest.. het gaat je leven alleen maar verzuren.. als je alles in een negatieve spiraal steekt..
Kritiek is 1 ding, neerbuigend doen over iemand zijn job heeft niets met kritiek te maken maar is gewoon platte zever.
Je weet niets af van het werk dat ambtenaren doen, dus hoef je ook niet neerbuigend te doen.
Ambtenaren worden cliche matig door de maatschappy omschreven als niet echt harde werkers , .. En als het een cliche is welke niet met de realiteit strookt, wat deert het dan..
Als eens de cliche van andere beroepen bekeken wat ze daar allemaal over zeggen.
Vuilnisophalers - poetsvrouwen- postbodes - straatkeerders -- boekhouders - notarissen -advokaten enz enz. Die mensen hebben meer zelfvertrouwen in hun beroep dat ze het hun niet aantrekken wat anderen van hun beroep denken..

geebee
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer geebee
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door geebee » 16 februari 2021, 11:57

ludo schreef: ↑16 februari 2021, 11:46 Ambtenaren worden cliche matig door de maatschappy omschreven als niet echt harde werkers , .. En als het een cliche is welke niet met de realiteit strookt, wat deert het dan..
Als eens de cliche van andere beroepen bekeken wat ze daar allemaal over zeggen.
Vuilnisophalers - poetsvrouwen- postbodes - straatkeerders -- enz enz. Die mensen hebben meer zelfvertrouwen in hun beroep dat ze het hun niet aantrekken wat anderen van hun beroep denken..
Een cliché dat niet strookt met de realiteit deert wel degelijk en MOET doorbroken worden anders blijft het clichébeeld bestaan ... mensen zoals jij zorgen ervoor dat het clichébeeld blijft omdat het te onpas naar voor wordt gebracht. Als er dan iemand reageert op jouw archaïsch wereldbeeld moet je daar niet verontwaardigd over zijn.

En vertel me eens wat de clichébeelden over vuilnisophalers, poetsvrouwen, postbodes, straatkeerders zoal zijn ? Ik ken er geen, misschien kan je met je clichébeeld over de maatschappij het me even verduidelijken. In tegenstelling met jouw beeld over ambtenaren heb ik bijvoorbeeld geen clichébeeld over "drukkers".

loops25
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer loops25
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door loops25 » 16 februari 2021, 12:06

ludo schreef: ↑16 februari 2021, 11:46
anonymous schreef: ↑16 februari 2021, 11:38

Ambtenaren worden cliche matig door de maatschappy omschreven als niet echt harde werkers , .. En als het een cliche is welke niet met de realiteit strookt, wat deert het dan..
Vuilnisophalers - poetsvrouwen- postbodes - straatkeerders -- boekhouders - notarissen -advokaten enz enz. Die mensen hebben meer zelfvertrouwen in hun beroep dat ze het hun niet aantrekken wat anderen van hun beroep denken..
Manman Ludo gij zijt een halve gare. Ik heb TEW gestudeerd en werk voor de fod financiën. Daarvoor heb ik 4 jaar in de privé gewerkt (grootbank en consultant). Mijn werklast is nu +- hetzelfde, ik ben wel veel flexibeler qua dagindeling. We leven niet meer in de jaren 60 eh. Ik krijg het van mensen zoals u, die louter uit vooroordelen en frustratie hun mening vormen.

ludo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ludo » 16 februari 2021, 12:10

geebee schreef: ↑16 februari 2021, 11:57
ludo schreef: ↑16 februari 2021, 11:46 Ambtenaren worden cliche matig door de maatschappy omschreven als niet echt harde werkers , .. En als het een cliche is welke niet met de realiteit strookt, wat deert het dan..
Vuilnisophalers - poetsvrouwen- postbodes - straatkeerders -- enz enz. Die mensen hebben meer zelfvertrouwen in hun beroep dat ze het hun niet aantrekken wat anderen van hun beroep denken..
Een cliché dat niet strookt met de realiteit deert wel degelijk en MOET doorbroken worden anders blijft het clichébeeld bestaan ... mensen zoals jij zorgen ervoor dat het clichébeeld blijft omdat het te onpas naar voor wordt gebracht. Als er dan iemand reageert op jouw archaïsch wereldbeeld moet je daar niet verontwaardigd over zijn.

En vertel me eens wat de clichébeelden over vuilnisophalers, poetsvrouwen, postbodes, straatkeerders zoal zijn ? Ik ken er geen, misschien kan je met je clichébeeld over de maatschappij het me even verduidelijken. In tegenstelling met jouw beeld over ambtenaren heb ik bijvoorbeeld geen clichébeeld over "drukkers".
Denk dat je die clichebeelden ook wel kent, tenzij je van een andere planeet komt...de ene zal er zus over denken en de andere zo, speel dan maar de moraalridder en probeer die clichebeelden dan maar uit deze wereld te krijgen..

ludo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ludo » 16 februari 2021, 12:12

loops25 schreef: ↑16 februari 2021, 12:06

Manman Ludo gij zijt een halve gare. Ik heb TEW gestudeerd en werk voor de fod financiën. Daarvoor heb ik 4 jaar in de privé gewerkt (grootbank en consultant). Mijn werklast is nu +- hetzelfde, ik ben wel veel flexibeler qua dagindeling. We leven niet meer in de jaren 60 eh. Ik krijg het van mensen zoals u, die louter uit vooroordelen en frustratie hun mening vormen.
Frustratie???? ben helemaal niet gefrusteerd hoor, verre van.. denk dat anderen hier zw

geebee
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer geebee
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door geebee » 16 februari 2021, 12:12

ludo schreef: ↑16 februari 2021, 11:40
anonymous schreef: ↑16 februari 2021, 11:36 Just for the fun of it.
Neerbuigend dus.
Doe mij maar een proces aan, en zoek de andere posts van leden die als cliche vinden dat ambtenaren maar op hun borstelsteel leunen.. en zo zijn er nog wel een paar hoor,,
Er zijn er hier inderdaad nog een paar met een bekrompen wereldbeeld maar dat doet niks terzake.
Een proces zal ik je niet aandoen, ik kan me geen dure advocaten permitteren, en een eventuele nederlaag in de rechtbank zou je toch niet van je bekrompen idee afhelpen, verloren moeite dus.

geebee
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer geebee
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door geebee » 16 februari 2021, 12:14

ludo schreef: ↑16 februari 2021, 12:10 Denk dat je die clichebeelden ook wel kent, tenzij je van een andere planeet komt...de ene zal er zus over denken en de andere zo, speel dan maar de moraalridder en probeer die clichebeelden dan maar uit deze wereld te krijgen..
Awel dan kom ik van een andere planeet ... ik ken echt geen clichébeelden over vuilnisophalers, poetsvrouwen, postbodes en straatkeerders. Maak me slimmer, geef me er een paar ?

ludo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ludo » 16 februari 2021, 12:17

loops25 schreef: ↑16 februari 2021, 12:06

Frustratie??? maar man toch, heb helemaal geen frustraties hoor,, en wie géén vooroordelen heeft mag de eerste steen naar mij gooien..
Maar Jij mag vinden van mij wat je wil hoor met je studie van toegepaste economische wetenschappen..

ludo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ludo » 16 februari 2021, 12:23

geebee schreef: ↑16 februari 2021, 12:14
ludo schreef: ↑16 februari 2021, 12:10 Denk dat je die clichebeelden ook wel kent, tenzij je van een andere planeet komt...de ene zal er zus over denken en de andere zo, speel dan maar de moraalridder en probeer die clichebeelden dan maar uit deze wereld te krijgen..
Awel dan kom ik van een andere planeet ... ik ken echt geen clichébeelden over vuilnisophalers, poetsvrouwen, postbodes en straatkeerders. Maak me slimmer, geef me er een paar ?
Kom eens onder de gewone werkmensen, handarbeiders, dokwerkers, mensen die in ploegen werken,enz. enz. je zal er zoal een deel tegenkomen die je de cliches over de meeste beroepen ( van doppers tot ministers en al hetgeen ertussen zit)) zullen vertellen als je er achter vraagt... doen hé, of wil je niet slimmer worden in deze hedendaagse maatschappy.??.
Laatst gewijzigd door ludo op 16 februari 2021, 12:33, 1 keer totaal gewijzigd.

CarpeNoctem
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door CarpeNoctem » 16 februari 2021, 12:24

Afbeelding
;) 8)
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell

ludo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ludo » 16 februari 2021, 12:27

CarpeNoctem schreef: ↑16 februari 2021, 12:24 Afbeelding
;) 8)
inderdaad, en allemaal omdat er ene is die het niet eens was met onderstaande post die ik geplaatst heb,en erdoor dik in zijn gat gebeten was.. omdat hij blijkbaar zoals ieder vanzichzelf wel eens denkt dat hij heel hard werkt.. waar op zich niks mis mee is , ieder mag denken wat hij wil... Toch ???

"" Verschil met overheid en privé is ook, hoe langer je bij de overheid werkt hoe minder je moet doen/werken, die nemen al hun tijd en je wordt snel een dagje ouder ook,,,,en bij privé juist andersom, de stress in privé wegens stijgende concurentie is dikwijls moordend... presteren en presteren. ""

Maar mij ni gelaten, i have fun ...

loops25
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer loops25
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door loops25 » 16 februari 2021, 12:42

ludo schreef: ↑16 februari 2021, 12:23
geebee schreef: ↑16 februari 2021, 12:14

Kom eens onder de gewone werkmensen, handarbeiders, dokwerkers, mensen die in ploegen werken,enz. enz. je zal er zoal een deel tegenkomen die je de cliches over de meeste beroepen ( van doppers tot ministers en al hetgeen ertussen zit)) zullen vertellen als je er achter vraagt... doen hé, of wil je niet slimmer worden in deze hedendaagse maatschappy.??.
Slimmer worden door clichés te zoeken en als waarheid te beschouwen? Haha man, simpele ziel. Ik zou graag eens face-to-face een discussie met u voeren. Uw posts getuigen van een beperkt verstandelijk vermogen. Ik proef enkel frustratie en een ernstige vorm van zelfoverschatting. Ludo, de ex-zelfstandige die heel wat mensen in dienst heeft gehad. Nu lekker verzuurd op de zetel zitten met de laptop op de schoot en de niet-zelfstandigen (want die werken oooh zo weinig) de les spellen. Mooie vent.
Laatst gewijzigd door loops25 op 16 februari 2021, 12:44, 1 keer totaal gewijzigd.

anonymous

• Citeer

Bericht door anonymous » 16 februari 2021, 12:43

ludo schreef: ↑16 februari 2021, 12:27
CarpeNoctem schreef: ↑16 februari 2021, 12:24 Afbeelding
;) 8)
inderdaad, en allemaal omdat er ene is die het niet eens was met onderstaande post die ik geplaatst heb,en erdoor dik in zijn gat gebeten was.. omdat hij blijkbaar zoals ieder vanzichzelf wel eens denkt dat hij heel hard werkt.. waar op zich niks mis mee is , ieder mag denken wat hij wil... Toch ???

"" Verschil met overheid en privé is ook, hoe langer je bij de overheid werkt hoe minder je moet doen/werken, die nemen al hun tijd en je wordt snel een dagje ouder ook,,,,en bij privé juist andersom, de stress in privé wegens stijgende concurentie is dikwijls moordend... presteren en presteren. ""

Maar mij ni gelaten, i have fun ...
Jij bent degene die blijft roepen hé ludo. Je had me gevraagd om voorbeelden te posten waar je neerbuigend doet over andere beroepen en je hebt ze gekregen.
Dan beslis je om daar weer tegen in te gaan en ter uwer verdediging te zeggen dat anderen dat ook doen.
Het gaat hier niet over anderen maar over jou.
Als luie ambtenaar heb ik tijd om het spelletje mee te spelen. Ik dacht dat renteniers hun tijd beter te besteden hadden dan op een forum voor spaargidsers andere beroepen zwart te maken maar blijkbaar ben ik verkeerd.
Ironic mode on: "Ondertussen suf ik me door mijn 7.36 u per dag en krijg ik daar voor betaald. Doet me er trouwens aan denken dat ik nog eens moet kijken om mijn 54 dagen verlof in te passen. En weet je wat, ik ga daarvoor ook nog eens een pensioen van meer dan 2000 per maand voor krijgen" Ironic mode off.
Laatst gewijzigd door anonymous op 16 februari 2021, 12:47, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

155 berichten
  • Pagina 5 van 11
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • …
  • 11
  • Volgende

Terug naar “Kroeg”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy