vanaf 01/01/2020 0.50 euro bij geldafhaling andere bank AXA
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
-
- Newbie
- Contacteer:
vanaf 01/01/2020 0.50 euro bij geldafhaling andere bank AXA
Deze brief in mijn inbox van mijn rekening gekregen. Lijkt me wel straf en redelijk prijzig voor geldafhalingen.
Om te beginnen is er in onze gemeente geen Axa bank.
In de dichtsbijzijnde gemeente is er een axa bank maar zonder geldautomaat.
Wat denken jullie hiervan?
Beste klant,
Vanaf 1 januari 2020 past AXA Bank een aantal tarieven aan met betrekking tot haar aanbod zichtrekeningen. Dit werd al
aangekondigd op uw rekeningafschriften, maar we willen u er graag aan herinneren.
Voor de Start2bank zichtrekening worden geldopnames in euro met de AXA debetkaart betalend aan geldautomaten van andere
financiële instellingen binnen de SEPA-zone. Per geldopneming wordt 0,50 euro aangerekend. Geldopnames met uw AXA
debetkaart aan selfservice-automaten van AXA Bank blijven gratis.
De kost van 0,50 euro wordt dezelfde dag nog aangerekend in een aparte transactie, zodat ze apart in uw
betalingshistoriek verschijnt.
Om deze kost te vermijden, adviseren wij om elektronisch te betalen: per kaart, eventueel contactloos, of via uw
smartphone met Payconiq by Bancontact. Snel en veilig.
U kunt ook kiezen voor een Comfort2bank zichtrekening. Voor 4,5 euro/ maand, krijgt u een uitgebreider dienstenpakket
met onder andere gratis geldopnames in euro met uw AXA debetkaart in de SEPA-zone en een contactloze Visa Classic
kredietkaart op aanvraag.
De nieuwe tarieven vindt u in de toekomstige versie van de tarieflijst deel 1 (betalingsverkeer) die nu al beschikbaar
is op www.axabank.be/nl/tarieflijst-axa-bank en bij uw AXA Bankagent en vanaf 1-1-2020 definitief van toepassing wordt.
Met vriendelijke groeten,
AXA Bank
Om te beginnen is er in onze gemeente geen Axa bank.
In de dichtsbijzijnde gemeente is er een axa bank maar zonder geldautomaat.
Wat denken jullie hiervan?
Beste klant,
Vanaf 1 januari 2020 past AXA Bank een aantal tarieven aan met betrekking tot haar aanbod zichtrekeningen. Dit werd al
aangekondigd op uw rekeningafschriften, maar we willen u er graag aan herinneren.
Voor de Start2bank zichtrekening worden geldopnames in euro met de AXA debetkaart betalend aan geldautomaten van andere
financiële instellingen binnen de SEPA-zone. Per geldopneming wordt 0,50 euro aangerekend. Geldopnames met uw AXA
debetkaart aan selfservice-automaten van AXA Bank blijven gratis.
De kost van 0,50 euro wordt dezelfde dag nog aangerekend in een aparte transactie, zodat ze apart in uw
betalingshistoriek verschijnt.
Om deze kost te vermijden, adviseren wij om elektronisch te betalen: per kaart, eventueel contactloos, of via uw
smartphone met Payconiq by Bancontact. Snel en veilig.
U kunt ook kiezen voor een Comfort2bank zichtrekening. Voor 4,5 euro/ maand, krijgt u een uitgebreider dienstenpakket
met onder andere gratis geldopnames in euro met uw AXA debetkaart in de SEPA-zone en een contactloze Visa Classic
kredietkaart op aanvraag.
De nieuwe tarieven vindt u in de toekomstige versie van de tarieflijst deel 1 (betalingsverkeer) die nu al beschikbaar
is op www.axabank.be/nl/tarieflijst-axa-bank en bij uw AXA Bankagent en vanaf 1-1-2020 definitief van toepassing wordt.
Met vriendelijke groeten,
AXA Bank
Re: vanaf 01/01/2020is 0.50 euro bij geldafhaling andere bank AXA
Zelfde als bij KBC bij de gratis rekening.
Geld afhalen bij de winkel en zoveel mogelijk met de káart betalen.
Geld afhalen bij de winkel en zoveel mogelijk met de káart betalen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: vanaf 01/01/2020 0.50 euro bij geldafhaling andere bank AXA
met al die plofkraken, hebben ze weer iets gevonden om hun tarieven te verhogen
Axa Bank heeft geen bankautomaten in het centrum Leuven alleen in Wilsele daardoor vind ik deze info een beetje ongeloofwaardig ...
-
- Newbie
- Contacteer:
Deze brief heb ik nochtans ontvangen in mijn axa inbox.
Ik zou het ook liever niet geloven maar als het in mijn axa homebanking inbox staat denk ik toch dat ze het menen.
Wij hebben ook geen axa geldautomaat ter beschikking daarmee.... easy money voor axa.
Staat zo toch op de site van Axa.
Wouden Axa, Argenta, Cera en nog een bank ook niet samenwerken om gratis bij elkaar geld af te halen mogelijk te maken?
We zullen het gewoon moeten worden vrees ik. 4,5 euro per maa d vind ik nu wel heel duur eigenlijk.
Wouden Axa, Argenta, Cera en nog een bank ook niet samenwerken om gratis bij elkaar geld af te halen mogelijk te maken?
We zullen het gewoon moeten worden vrees ik. 4,5 euro per maa d vind ik nu wel heel duur eigenlijk.
bij supermarkten is nog altijd gratis geld afhalen...
AXA word overgenomen in zeer korte tijd en daarom deze zet om hun aandelen te laten zakken.
Ga kijken in geschiedenis waar banken worden overgenomen , elke keer is er vooraf iets gaande om aandelen ervan te laten zakken. Is lobbywerk van de overnemer!!
We zullen zien of ik binnen een jaar hierover gelijk heb, volg hun aandelen grafiek .
Ga kijken in geschiedenis waar banken worden overgenomen , elke keer is er vooraf iets gaande om aandelen ervan te laten zakken. Is lobbywerk van de overnemer!!
We zullen zien of ik binnen een jaar hierover gelijk heb, volg hun aandelen grafiek .
Laatst gewijzigd door odbc op 30 december 2019, 12:25, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Toch ver 1 van de duurste tarieven, nee? Bij KBC betaal je dacht ik 20cent?
0,50 euro is tegenwoordig een normaal tarief bij veel banken.
Alleen is er wel het verschil dat AXA minder eigen automaten heeft dan bv ING, Belfius, KBC, BNP...
Het blijft voor de klant 'de balans maken' zeker he ?
Als je niet tevreden bent : je stemt met je portemonee en met je voeten.
Alleen is er wel het verschil dat AXA minder eigen automaten heeft dan bv ING, Belfius, KBC, BNP...
Het blijft voor de klant 'de balans maken' zeker he ?
Als je niet tevreden bent : je stemt met je portemonee en met je voeten.
50cent ondertussen.Jiraisking schreef: ↑30 december 2019, 12:21 Toch ver 1 van de duurste tarieven, nee? Bij KBC betaal je dacht ik 20cent?
Fortis betaal ik 7 euro per maand kaarten en rekeningen service en dat recupereer ik terug via allerlei voordelen.
49 euro via bonussen en gratis annuleringsverzekering vanaf 3 dagen buitenland.
Koop ik een tv en laat die vallen of word uit auto gestolen bij winkelen... allemaal erin.
49 euro via bonussen en gratis annuleringsverzekering vanaf 3 dagen buitenland.
Koop ik een tv en laat die vallen of word uit auto gestolen bij winkelen... allemaal erin.
84euro bankkosten per jaar
ik betaal bij Argenta 15 cent tax voor mijn zichtrekening.
Betaal bij KBC niets voor zichtrekening, heb daar cashback deal sinds deze week / maand.
Betaal bij Beobank 5,00 euro voor mastercard, heb daar 1% cashback of 0,5% bij betalingen boven 100 euro.
Geld kan ik afhalen bij Argenta, kbc of zoals men hier al eerder aangaf (ik ook) in winkels bij betalingen.
Er is een KBC op 2,5km van mijn thuis, ideaal om met de hond naar toe te wandelen.
Er is ook een KBC tegenover mijn werk, dus we geraken wel aan geld.
Denk dat ik de afgelopen 4jaar slechts 1x betalend geld heb afgehaald aan de Fortis automaat omdat het dringend was.

ik betaal bij Argenta 15 cent tax voor mijn zichtrekening.
Betaal bij KBC niets voor zichtrekening, heb daar cashback deal sinds deze week / maand.
Betaal bij Beobank 5,00 euro voor mastercard, heb daar 1% cashback of 0,5% bij betalingen boven 100 euro.
Geld kan ik afhalen bij Argenta, kbc of zoals men hier al eerder aangaf (ik ook) in winkels bij betalingen.
Er is een KBC op 2,5km van mijn thuis, ideaal om met de hond naar toe te wandelen.
Er is ook een KBC tegenover mijn werk, dus we geraken wel aan geld.
Denk dat ik de afgelopen 4jaar slechts 1x betalend geld heb afgehaald aan de Fortis automaat omdat het dringend was.
Crelan betaalt 540 miljoen € voor AXA bank Belgie. Hoe kan de beurskoers van AXA dan belang hebben voor Crelan?odbc schreef: ↑30 december 2019, 12:18 AXA word overgenomen in zeer korte tijd en daarom deze zet om hun aandelen te laten zakken.