Varta
TIP
Varta
Het ziet er naar uit dat dit ex prachtig momentum batterijen aandeel het hevige gevecht met het 200MA (rode lijn) gewonnen heeft,
omdat hij vandaag met een groot volume erover geraakt is. Intraday nog maar want beurs is nog niet gesloten.
Dus zijn echte langetermijntrend is niet echt gebroken geweest door zijn steun met vechten niet ver aan het 200MA. Dit is er 1 waar je zeker een stoploss moet op zetten want die shorter "black mamba" kan dankzij het lage volume de koers sturen en de slotkoers staat nog niet boven het 200MA
omdat hij vandaag met een groot volume erover geraakt is. Intraday nog maar want beurs is nog niet gesloten.
Dus zijn echte langetermijntrend is niet echt gebroken geweest door zijn steun met vechten niet ver aan het 200MA. Dit is er 1 waar je zeker een stoploss moet op zetten want die shorter "black mamba" kan dankzij het lage volume de koers sturen en de slotkoers staat nog niet boven het 200MA
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
anonymous9
Re: Varta
Dag Dirk,
Ik meen me te herinneren van vroeger dat eenmaal een aandeel onder de 200MA duikt je best je schaapjes op het droge haalt want dat het dan lager gaat (eigenlijk een beetje zoals uw bullish argument nu dat het positief doorgebroken is). Is er een logische verklaring waarom de daling zich niet verderzette eenmaal de koers eind januari/begin februari effectief onder de 200MA dook?
Ik meen me te herinneren van vroeger dat eenmaal een aandeel onder de 200MA duikt je best je schaapjes op het droge haalt want dat het dan lager gaat (eigenlijk een beetje zoals uw bullish argument nu dat het positief doorgebroken is). Is er een logische verklaring waarom de daling zich niet verderzette eenmaal de koers eind januari/begin februari effectief onder de 200MA dook?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Het is juist dat je aandelen onder het 200 MA totaal niet mag bezitten.Poldermol schreef: ↑17 februari 2020, 20:17 Dag Dirk,
Maar zo gemakkelijk is het ook niet, dat de 200ma doorbroken zou zijn van 1 keer er onder te duiken.
Als beginneling dacht ik dit ook.
Er zijn maar liefst 7 andere factoren die aantoonden dat er 80% kans was dat de 200 MA behouden ging worden. 1 factor is zelfs zichtbaar gemaakt door mij in de grafiek.
Ik mag er niet veel over vertellen wegens NDA met mijn Amerikaanse mentor. Dit is geen basis TA meer.
Toch was ik vandaag maar ingestapt aan de opening om minder risico te hebben.
Stop maar iets onder de opening. Ik neem dus bijna niks van risico.
Mijn scanner had dit aandeel al een tijdje geleden gevonden.
Het aandeel opende op een zeer goede locatie en dan gaat het snel omhoog.
Ik heb dan gewacht op de pulback om dit hier te posten en dan was het een paar uur later terug vertrokken met een nog hogere stijging. Wij lezen dus ook de intraday grafieken.
De uitbodeming is beëindigd en ondertussen zit het aandeel al weer in fase2 van Weinstein.