Vastgoed Griekenland
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Vastgoed Griekenland
Aangezien vastgoed in Belgie nog steeds duur is en zeker voor een tweede woning is misschien nu het moment om naar het buitenland te trekken.In Spanje swingen de prijzen van het vastgoed al jaren de pan uit en Turkije lijkt mij een zeepbel.Griekenland daarentegen lijkt mij nu interessant nu het land op een financiele afgrond balanceert.Het Griekse systeem van onkosten en registratie is bijna identiek als dat van Belgie.Heeft iemand hier ervaring mee of kan iemand mij doorverwijzen naar een betrouwbare site.Vastgoedkantoren vertrouw ik ni.Die denken eerst aan zichzelf.Alvast bedankt.
Re: Vastgoed Griekenland
neem gerust eens een kijkje op deze site, http://www.grieksegids.nl/onroerend-goed
Procedure wordt er goed uitgelegd hoe het allemaal in zijn werk zou moeten gaan. Verschil met in België is dat je ook met een advocaat zit, en het zal ook trager gaan dan hier.
Procedure wordt er goed uitgelegd hoe het allemaal in zijn werk zou moeten gaan. Verschil met in België is dat je ook met een advocaat zit, en het zal ook trager gaan dan hier.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.