Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Vastgoed

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
4396 berichten
  • Pagina 159 van 294
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 157
  • 158
  • 159
  • 160
  • 161
  • …
  • 294
  • Volgende
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken - private banking

Prijzen vastgoed gaan de komende jaren...

Peiling eindigde op 27 juli 2012, 13:29

verder stijgen
19
16%
stabiliseren
36
30%
lichtjes dalen
32
27%
serieuze correctie ondergaan
33
28%

Totaal aantal stemmen: 120
Je stem is verwerkt.

Frisse Freddy
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Frisse Freddy
Verstuur privébericht

Re: Vastgoed stijgt steeds ???

• Citeer

Bericht door Frisse Freddy » 17 december 2012, 20:59

In het historisch centrum zou ik ook wel willen wonen, maar dat is onbetaalbaar. Ik vermoed dat jij ook niet aan de muide, dampoort, tolhuis, sluizeken of ledeberg wil wonen?
Laat staan dat je je kinderen naar daar naar school stuurt ;)

En het is nu toch ook niet dat je tussen de koeienvlaaien spotgoedkoop kan wonen of er geen interesse is. Integendeel, of wie denk je dat die hoevetjes allemaal opkoopt om te renoveren tot villa's?

patrick1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer patrick1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door patrick1 » 17 december 2012, 21:29

Frisse Freddy schreef:In het historisch centrum zou ik ook wel willen wonen, maar dat is onbetaalbaar. Ik vermoed dat jij ook niet aan de muide, dampoort, tolhuis, sluizeken of ledeberg wil wonen?
Laat staan dat je je kinderen naar daar naar school stuurt ;)

En het is nu toch ook niet dat je tussen de koeienvlaaien spotgoedkoop kan wonen of er geen interesse is. Integendeel, of wie denk je dat die hoevetjes allemaal opkoopt om te renoveren tot villa's?

Die hoevetjes tussen de koeievlaaien, hoorde net op het nieuws dat er nog 500 rijke Fransen naar ons land willen komen, in de grensstreek, en de Zuidrand van Brussel, wrijven ze zich in de handen, de kassa gaat rinkelen,

Spruitekop
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Spruitekop
Verstuur privébericht Website

• Citeer

Bericht door Spruitekop » 17 december 2012, 21:40

patrick1 schreef:Het grote voordeel van de stad is, alles op loopafstand.

Mijn kinderen gingen 'achter de hoek' te voet naar school, zwembad, bioscoop, theater, winkels, bibliotheek, allemaal op loopafstand. Via fietspaden ben ik op 2 km. aan de Schelde, en al op den buiten, vrijliggend fietspad tot Wetteren. Op 300 meter heb ik 8 verschillende stads buslijnen, treinstation op 800 m, en toch woon ik rustig midden in de stad.
Op den buiten moet je voor alles uw auto nemen, maar, gelukkig wil niet iedereen in de stad wonen, anders, stegen de prijzen nog meer.
Onwetende Patrick, de tijden dat de koeien nog te voet van de stallen gingen zijn reeds decennia voorbij. Nu worden ze meegenomen in de aanhangwagen achter de tractor. Je probeert dus 'n probleem te schetsen dat van het vorig millennium is.
Ik woon op de buiten, zie vanuit m'n living 1,5 kilometer ver door het groen, binnen de kilometer heb ik 2 lagere scholen en 2 secundaire scholen, bieb, cultureel centrum, wekelijkse markt, 2 apothekers, 3 bakkers, 1 slager, 2 supermarkten. Het zwembad is op 3km van m'n deur, de bus stopt op 100m van m'n deur en het station is op 700m. Dus enkel voor het zwembad kan ik beter met de fiets gaan. De tijden dat het platteland achtergesteld gebied waren is 50 jaar geleden. België is maar 'n zakdoek groot en in Vlaanderen moeten we nooit ver lopen (wandel- of fietsafstand) heb je telkens alles binnen het bereik.

Frisse Freddy
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Frisse Freddy
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Frisse Freddy » 17 december 2012, 21:46

Ik vraag me ook af waar Patrick z'n teergeliefde groentjes kweekt in de stad en z'n kiekskes laat lopen?

Voordeel van 'platteland' (eigenlijk verkeerde benaming, lovendegem, zomergem, de pinte, laarne en consoorten zijn geen platteland) is ook dat je je fiets zonder kopzorgen kan stallen aan supermarkt, apotheek of krantenwinkel zonder dat je schrik moet hebben dat hij gepikt wordt.
Als ik met fiets naar apotheek of bakker of slager ga hier (boodschap genre 'binnen en buiten") waar ik woon, doe ik hem zelfs niet eens op slot, ik zou dat in de stad niet moeten proberen.
In Gent staan ze te loenzen en te lonken naar uwe velo, zelfs met 3 sloten aan. Laat maar.

pattataolivia
Sr. Member
Sr. Member

• Citeer

Bericht door pattataolivia » 17 december 2012, 22:22

Ik ben ook blij dat ik centrum Gent verlaten heb voor de groene rand. Na 27 jaar in Gent gewoond te hebben was ik het kotsbeu. Elke straat, elke winkel, elk cafe kende ik ratsvanbuiten.

Gent begon mij serieus tegen te steken. Het historisch centrum is heel mooi, maar de rand is soms deprimerend. Meulenstede, de Muide, Gasmeterlaan,..Waarom mensen ook in die wijken 300.000€ neertellen voor een krot is mij een raadsel. Er moet hier dan toch een serieus woningtekort zijn.

Vooral de prijzen van de appartementen zijn hier waanzinnig. Vroeger woonde ik aan de Coupure, vlakbij de Nederkouter. Twee jaar terug bouwde men luxeappartementen in de straat. De prijzen begonnen aan 550.000€, voor appartementen van 100m2. Mensen zijn vreemde wezens. Er is maar 1 plaats in Gent waar ik 550.000€ zou neertellen voor een appartement. Op de Graslei, knal met zicht op de torens van Gent.
'United in diversity' - E.U.

Frisse Freddy
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Frisse Freddy
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Frisse Freddy » 17 december 2012, 22:30

http://www.demeester.be/property_detail ... t=2&prev=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Piepkleine keuken, gemeenschappelijk groen (tel de hondendrollen, om van gebrek aan privacy nog maar te zwijgen: bbq met vrienden: vergeet het want iedereen kijkt mee...) en dat voor een prijsje van 340 000 euro (vergeet de garage niet, extra bij te betalen voor 25 000 euro).
1 toilet (belachelijk weinig, je ene toilet zal maar eens mankeren...), geen douchecel enzovoort.
Gewoon omdat het op een boogscheut van Sint-Pietersstation is (toch ook niet meteen de meest trendy buurt...). Voor die prijs (365 000 eur) kan je al een mooie OB kopen mét tuin en mét garage in de rand rond gent. én met twee toiletten én ruimer sanitair enzovoort.

Wat ze voor een appartement durven vragen tart alle verbeelding.
Duplex of niet: appartement < rijwoning < halfopen bebouwing < open bebouwing

Vroeg of laat zal de vastgoedmarkt terug normale proporties aannemen en zullen mensen beseffen dat het toch "maar" een appartement is (terwijl dat nu het meest opgeblazen vastgoedsegment is)...
Appartement = blauw betalen voor zeer weinig woonruimte.

Ik zou m'n 360 000 euro dan toch liever geven een OB in Heusden
http://www.zimmo.be/nl/heusden-9070/te-koop/huis/8NZGT/" onclick="window.open(this.href);return false;

8km van de stad, doodlopende straat (kinderen kunnen spelen), tuin, mooie buurt en toch dicht bij E17.
Toch 'iets" meer waar voor je geld denk ik dan voor een appartement aan 't station.
Laatst gewijzigd door Frisse Freddy op 17 december 2012, 23:13, 2 keer totaal gewijzigd.

pattataolivia
Sr. Member
Sr. Member

• Citeer

Bericht door pattataolivia » 17 december 2012, 22:57

Ik versta het ook niet. Je koopt letterlijk de ligging. In diezelfde straat staat een appartement te koop van 765.000€. Het is weliswaar van een totaal andere orde. Maar toch. Voor dat geld koop je een villa met 1000m2 tuin en een zwembad. De logica is ver zoek.

Spruitekop
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Spruitekop
Verstuur privébericht Website

• Citeer

Bericht door Spruitekop » 17 december 2012, 23:05

En het is dan ook de vraag waar je liefst je vrienden ontvangt op 'n zomeravond. Met een BBQ in de tuin terwijl de kids in het zwembad ravotten of op 'n klein koertje ingebouwd tussen "achterhuisjes" of op 'n balkon van 'n appartement. Leve de ruimte, leve de zuurstof want het wordt een schaars goed.

vlo
Hero Member
Hero Member

• Citeer

Bericht door vlo » 18 december 2012, 04:01

pattataolivia schreef:;D

Ik geloof in reincarnatie. Door nu rijk te sterven, erven familieleden veel. Als ik ooit als 1 van hun kinderen terugkeer, heb ik weer een grote financiële voorsprong. Ge ziet, er is over nagedacht :D
Pattataolivia,

Indien je een <goed> leven hebt geleid, is er idd een waterkans dat jij als een van je toekomstige verwanten terugkeert. Desgevallend overleeft dus niet alleen je ziel in een door jou gewenst lichaam maar deel je naast je eigen vererfd fortuin ook nog eens dat van je familielid en wat meer zij, een deel van je genetische code.

Evengoed is het mogelijk dat je terugkeert als een vlo :) ;) >:D

Don' t be too greedy, Patta...... :)

Excuse me voor deze off-topic uitweiding maar ik kon met de beste wil van de wereld niet aan die drang weerstaan.
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...

reppiepeppie
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer reppiepeppie
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door reppiepeppie » 18 december 2012, 08:18

@patrick, allemaal goed en wel dat eerste miljoen is tmoeilijkste, en van 1 naar 2 enz eigendommen. probleem is dat de meeste mensen nooit verder raken dan hun eerste eigen huis, als ze al zo ver geraken.

Dan zal ik je nu een praktische vraag stellen, ik sta op t punt 50k te erven, zit met een jonge hypotheek 2 vd 20 jaar afbetaald.(200k)
Wat doe ik: ga voor een tweede (opbrengst) eigendom (en dus ook deels lenen) of 'kort' ik mijn hypotheek in?

Ik kan me voorstellen dat naar de bank gaan met nul euro inleg mee (maar wel weinig eigen schuld) ze je minder graag zien komen dan zeggen, ik heb 50k om mee in een nieuw pand te steken.

Lanius
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Lanius
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Lanius » 18 december 2012, 09:38

net even zitten woningen bekijken en vergeleken met de situatie 2 jaar geleden. Van een crash is toch nog altijd geen sprake ze. Ik geloof er dan ook helemaal niet in. Af en toe een prijscorrectie, of stabilisatie, dat misschien wel. Een crash? Denk het niet.

ronnie
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ronnie
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ronnie » 18 december 2012, 09:43

Misschien een apart topic aanmaken:

Vastgoed stijgt steeds in Gent???

En de situatie van vastgoed in de US doortrekken naar deze in Gent...

patrick1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer patrick1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door patrick1 » 18 december 2012, 10:51

reppiepeppie schreef:@patrick, allemaal goed en wel dat eerste miljoen is tmoeilijkste, en van 1 naar 2 enz eigendommen. probleem is dat de meeste mensen nooit verder raken dan hun eerste eigen huis, als ze al zo ver geraken.

Dan zal ik je nu een praktische vraag stellen, ik sta op t punt 50k te erven, zit met een jonge hypotheek 2 vd 20 jaar afbetaald.(200k)
Wat doe ik: ga voor een tweede (opbrengst) eigendom (en dus ook deels lenen) of 'kort' ik mijn hypotheek in?

Ik kan me voorstellen dat naar de bank gaan met nul euro inleg mee (maar wel weinig eigen schuld) ze je minder graag zien komen dan zeggen, ik heb 50k om mee in een nieuw pand te steken.

Twee leningen tegelijk is waanzin. Dat heb ik nooit gedaan. Ik probeerde steeds fiscaal te optimaliseren. Weinige mensen staan er bij stil, helaas, hoeveel ze kunnen besparen door fiscaal te optimaliseren. Helaas, zijn door de lege staatskassa de 'gouden tijden' voorbij, maar, ik zocht alle overheidspremies in ons versnipperd land op, gemeente-, Provincie-, Vlaamse, Federale premies, Dikwijls waren deze combineerbaar, en over verschillende fiscale jaren in te brengen. Ik stak alles in een computerprogramma, zodat ik alles kon optimaliseren. Via groepsaankopen drukte ik de prijs. Zo heb ik veel geld bespaart, en weet je wat ik het komische vond ?
Als ik er mensen attent op maakte, kreeg ik vaak als antwoord, waar dat gij u mee bezighoud, einde citaat. Wat zeg je dan nog !

pattataolivia
Sr. Member
Sr. Member

• Citeer

Bericht door pattataolivia » 18 december 2012, 11:06

Enkele redenen waarom er in 2013-2014 een stevige correctie of crash komt:

- de koopkracht van de gezinnen staat onder druk

- jongeren krijgen steeds moeilijker leningen los. Jongeren zijn verantwoordelijk voor het overgrote deel van de jaarlijkse aankopen. Hun aankopen vallen grotendeels weg, waardoor de vraag zal dalen. Ik vermoed ongeveer 30.000 minder (jongeren)aankopen.

- Door de dalende koopkracht staan er 120.000 gedwongen verkopen voor de deur. Het aanbod zal dus relatief groot blijven.

- Er komt een kleine verschuiving van kapitaal naar vastgoed. Het gaat echter slechts over een 65.000 nieuwe aankopen, over een periode van een aantal jaar, zeer beperkt dus. Bovendien, verschuiving van arbeidslasten naar kapitaal, en dus ook huurinkomsten, doen mensen twijfelen.

- Door dalende koopkracht van de huurders, is een aankoop als investering niet altijd een goede zaak.

- Gezinnen zitten aan hun leencapaciteit. Het bewijs: de omvang van de hypothecaire kredieten daalt, terwijl de eigen inbreng stabiel blijft, idem de gemiddelde aankoopprijs. Jongeren krijgen dus steeds vaker schenkingen van de ouders. Velen, die niet kunnen rekenen op financiële steun, vallen uit de boot. Voor anderen geldt de regel: de portemonnee van de ouders is niet oneindig.

En altijd dat argument: Er staat voor 230 miljard € op de spaarboekjes? En dan? Bij onze noorderburen staat er zelf 350 miljard op de spaarboekjes. Vermogens willen ook daar verschuiven naar vastgoed, maar ze wachten af.

Depechemode10
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer Depechemode10
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Depechemode10 » 18 december 2012, 11:19

Ik denk dat er zich vooral een daling zal voordoen in het segment oudere woningen (aangezien het feit deze een zeer hoge epc score hebben , nog enige renovatie vereissen.)
Steeds meer jonge gezinnen houden rekening met deze factoren , en wensen niet hun hyp. lening te betalen + nog eens hetzelfde aan energiekosten elke maand.

Daardoor denk ik dat de recent gerenoveerde woning/appartementen hun waarde wel zullen houden , maar bovenstaande woning zullen een serieuse daling vertonen.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

4396 berichten
  • Pagina 159 van 294
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 157
  • 158
  • 159
  • 160
  • 161
  • …
  • 294
  • Volgende

Terug naar “Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy