Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Maandelijks sparen Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Maandelijks sparen
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Registreer
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Vastgoed

Gesloten
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
4396 berichten
  • Pagina 19 van 294
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • …
  • 294
  • Volgende
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken - private banking

Prijzen vastgoed gaan de komende jaren...

Peiling eindigde op 27 juli 2012, 13:29

verder stijgen
19
16%
stabiliseren
36
30%
lichtjes dalen
32
27%
serieuze correctie ondergaan
33
28%

Totaal aantal stemmen: 120
Je stem is verwerkt.

Davy V
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Davy V
Verstuur privébericht

Re: Vastgoed stijgt steeds ???

• Citeer

Bericht door Davy V » 31 augustus 2011, 12:41

http://www.hln.be/hln/nl/943/Consument/ ... 2011.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;

Spaarplan
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Spaarplan
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Spaarplan » 31 augustus 2011, 17:50

http://netto.tijd.be/geld_en_gezin/vast ... 2-1625.art" onclick="window.open(this.href);return false;

Je zou kunnen stellen dat het eigenlijk hypotheken zijn die over verschillende generaties worden afbetaald.
Vast-goed, wat is daar nog goed aan? ;D
Bertrand Russell once said: "First, they fascinate the fools. Then, they muzzle the intelligent."

Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.

It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.

Lazy
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Lazy
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Lazy » 31 augustus 2011, 20:42

"Is vastgoed het volgende slachtoffer van de crisis?"
http://netto.tijd.be/dossier/vastgoed/I ... 0-2145.art" onclick="window.open(this.href);return false;

"Prijzen met 0,7% gedaald in 2011.
In tegenstelling tot de beurzen, zouden vastgoedprijzen dan onbeperkt kunnen blijven stijgen. Maar uit de eerste 6 maanden van 2011 blijkt toch dat we dat optimisme wat moeten temperen. Want op nationaal vlak zijn de prijzen gemiddeld met 0,7 procent gedaald. Ook de activiteit neemt af. "Een correctie die vlugger komt dan verwacht", zegt Julien Manceaux, analist bij ING. In 2009 was er al een terugval, en nu is er dus een tweede waarschuwing."

soja
Hero Member
Hero Member

• Citeer

Bericht door soja » 1 september 2011, 05:33

Nefertari schreef:Ik geloof niet dat die "hulp-van-de-ouders" een nieuw fenomeen is dat te maken heeft met banken- en andere -crisis.

Ouders die hun kinderen helpen (meestal via een lening zonder intrest) voor het verwerven van een woning, heeft voor zover ik mij herinner altijd al bestaan.
Evenals ouders die maandenlang gratis meehelpen bij de bouw of renovering van het huis voor hun kinderen.
"Enige" kinderen hadden soms het voordeel dat ze van hun ouders een directe schenking kregen, of de bouwgrond.

Ik kom uit een eenvoudig arbeidersgezin, net zoals de meerderheid van mijn familie.
Bijna iedereen die ik ken : broers, zussen, neven, nichten, kregen hulp van de ouders, en dit was ook reeds zo in de jaren '60 en '70 en '80.

Wat volgens mij het huidige probeem mede-veroorzaakt is : in tegenstelling tot mijn generatie, zijn jongeren niet meer tevreden met een gewone confortabele rij-woning, maar willen de meesten zo vlug mogelijk een luxe-woning betrekken, liefst nog vóór ze daarvoor zélf eerst een serieus bedrag gespaard hebben.

(Let op : ik viseer daarmee niet àlle jongeren. Ik weet heus wel dat er ook anderen zijn. ;) )
inderdaad, er is niets mis met een rijwoning,
meer nog, het heeft ook zijn voordelen bijvoorbeeld:
-lagere stookkosten,
-meer sociale controle, dus minder kans op inbraak,

Frisse Freddy
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Frisse Freddy
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Frisse Freddy » 1 september 2011, 08:54

Nefertari schreef:IWat volgens mij het huidige probeem mede-veroorzaakt is : in tegenstelling tot mijn generatie, zijn jongeren niet meer tevreden met een gewone confortabele rij-woning, maar willen de meesten zo vlug mogelijk een luxe-woning betrekken, liefst nog vóór ze daarvoor zélf eerst een serieus bedrag gespaard hebben.
Nagel op de kop. Ga maar eens naar de recente verkavelingen kijken: het grootste deel open bebouwingen.
In de tijd van mijn ouders (toen je nog met 1 loon een huis kon kopen/bouwen) waren open bebouwingen voor rijke mensen en als je een gewone job had, dan kocht of bouwde je een halfopen of een rijwoning.
Maar, doordat de mensen méér wilden en de grootbanken volgden (crimineel hoge maandlasten a la citibank en looptijd tot 30 jaar) zijn de prijzen gestegen tot een niveau dat gewoon te hoog is.

soja schreef:inderdaad, er is niets mis met een rijwoning,
meer nog, het heeft ook zijn voordelen bijvoorbeeld:
-lagere stookkosten,
-meer sociale controle, dus minder kans op inbraak,
Dan toch best een recente rijwoning, want qua geluidsisolatie is toch vaak dramatisch slect. Meeste van de rijwoningen (en oudere HOB's) werden gewoon "muur aan muur" gebouwd vaak zonder extra muur tussen. Je zit op 15 cm blote baksteen van je buur. Een kleine woordenwisseling of een gat in de muur boren en het is alsof ze naast je staan.

sintorama
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer sintorama
Verstuur privébericht Website

• Citeer

Bericht door sintorama » 1 september 2011, 09:08

Frisse Freddy schreef:(...)Ga maar eens naar de recente verkavelingen kijken: het grootste deel open bebouwingen.
In de tijd van mijn ouders (toen je nog met 1 loon een huis kon kopen/bouwen) waren open bebouwingen voor rijke mensen en als je een gewone job had, dan kocht of bouwde je een halfopen of een rijwoning.(...)
Vroeger had een bouwgrond voor een rijhuis juist meer oppervlakte dan wat er tegenwoordig als een gemiddelde bouwgrond verkocht wordt. Het zijn misschien open bebouwingen, de buren kunnen wel de balletjes in je soep tellen.

Het is juist een van de truken van de vastgoedsector wanneer ze proberen uit te leggen dat vastgoed niet overprijsd is. Ze zeggen dan dat de gemiddelde prijs van een bouwgrond de laatste x jaar nauwelijks gestegen is indien je corrigeert voor inflatie. Wat ze er niet bijzeggen is dat dat gemiddelde kavel gehalveerd is in oppervlakte.

Letsnow
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Letsnow
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Letsnow » 1 september 2011, 09:21

Nefertari schreef:Wat volgens mij het huidige probeem mede-veroorzaakt is : in tegenstelling tot mijn generatie, zijn jongeren niet meer tevreden met een gewone confortabele rij-woning, maar willen de meesten zo vlug mogelijk een luxe-woning betrekken, liefst nog vóór ze daarvoor zélf eerst een serieus bedrag gespaard hebben.
Ik reken mijzelf nog tot de jongeren (27 jaar) en heb onlangs een appartement gekocht. Ik moet zeggen dat we inderdaad een zo groot mogelijke luxe-woning wouden maar dit is op zich niet mogelijk. Ik denk het het probleem is dat we eigenlijk op dezelfde standaard als onze ouders willen leven maar we vergeten dat veel van de snufjes die nu in het huis zitten er in het begin eigenlijk niet in zaten en er pas later bijgekomen zijn omdat het of te duur was of de technologie bestond nog niet.

We wouden ons ook totaal niet in de schulden werken en hebben een bedrag ontleend over 20 jaar dat minder dan 1/3 is van onze beide maandlonen gecumuleerd.

Wat er dan overblijft om te kopen is eerder beperkt. Nog even vermelden dat mijn vriendin wat hulp van haar moeder heeft gekregen maar dat het minder dan 10% was van de totale koopprijs. Maar toegegeven elke euro is welkom.

We hebben dan uiteindelijk besloten om een klein (ca 85 m2) knus nieuwbouw appartementje te kopen met alle hedendaagse comfort dat daarenboven nog eens een laag energie woning is.

Conclusie is dat je inderdaad ruimte moet afwegen tov comfort. Hoe meer comfort en luxe hoe kleiner je woon oppervlakte. Indien het niet stoort om in een bouwwerf te leven de eerste 3 jaar dan kan je al iets groters kopen.

Lazy
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Lazy
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Lazy » 1 september 2011, 13:14

sintorama schreef:
Frisse Freddy schreef:(...)Ga maar eens naar de recente verkavelingen kijken: het grootste deel open bebouwingen.Vroeger had een bouwgrond voor een rijhuis juist meer oppervlakte dan wat er tegenwoordig als een gemiddelde bouwgrond verkocht wordt. Het zijn misschien open bebouwingen, de buren kunnen wel de balletjes in je soep tellen.

Het is juist een van de truken van de vastgoedsector wanneer ze proberen uit te leggen dat vastgoed niet overprijsd is. Ze zeggen dan dat de gemiddelde prijs van een bouwgrond de laatste x jaar nauwelijks gestegen is indien je corrigeert voor inflatie. Wat ze er niet bijzeggen is dat dat gemiddelde kavel gehalveerd is in oppervlakte.
Volledig mee eens. Ik zou graag een open bebouwing hebben, oa om meer daglicht, rust en privacy te hebben.

Maar de percelen zijn tegenwoordig zo klein dat de buren bijna in je living zitten en je aan alle vensters gordijntjes moest ophangen (en dus in het schemerduister leven) tegen de inkijk. Ik zie dan ook weinig reden om extra te betalen voor wat tegenwoordig voor een "villa" moet doorgaan. Nauwelijks voordelen in vergelijking met een rijwoning... en in een rijwoning moet je bovendien minder stoken.

Davy V
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Davy V
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Davy V » 1 september 2011, 14:34

http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/arti ... euro.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;

Bart
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Bart
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Bart » 1 september 2011, 19:58

Letsnow schreef:
Nefertari schreef:Wat volgens mij het huidige probeem mede-veroorzaakt is : in tegenstelling tot mijn generatie, zijn jongeren niet meer tevreden met een gewone confortabele rij-woning, maar willen de meesten zo vlug mogelijk een luxe-woning betrekken, liefst nog vóór ze daarvoor zélf eerst een serieus bedrag gespaard hebben.
Ik reken mijzelf nog tot de jongeren (27 jaar) en heb onlangs een appartement gekocht. Ik moet zeggen dat we inderdaad een zo groot mogelijke luxe-woning wouden maar dit is op zich niet mogelijk. Ik denk het het probleem is dat we eigenlijk op dezelfde standaard als onze ouders willen leven maar we vergeten dat veel van de snufjes die nu in het huis zitten er in het begin eigenlijk niet in zaten en er pas later bijgekomen zijn omdat het of te duur was of de technologie bestond nog niet.

We wouden ons ook totaal niet in de schulden werken en hebben een bedrag ontleend over 20 jaar dat minder dan 1/3 is van onze beide maandlonen gecumuleerd.

Wat er dan overblijft om te kopen is eerder beperkt. Nog even vermelden dat mijn vriendin wat hulp van haar moeder heeft gekregen maar dat het minder dan 10% was van de totale koopprijs. Maar toegegeven elke euro is welkom.

We hebben dan uiteindelijk besloten om een klein (ca 85 m2) knus nieuwbouw appartementje te kopen met alle hedendaagse comfort dat daarenboven nog eens een laag energie woning is.

Conclusie is dat je inderdaad ruimte moet afwegen tov comfort. Hoe meer comfort en luxe hoe kleiner je woon oppervlakte. Indien het niet stoort om in een bouwwerf te leven de eerste 3 jaar dan kan je al iets groters kopen.
Ik ben ook al enige tijd op zoek naar iets en bovenstaande is echt wel de nagel op de kop!!
Proficiat met jullie aankoop trouwens!

Lazy
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Lazy
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Lazy » 4 september 2011, 15:02

In De Tijd van dit weekend schrijft Xavier Carbonez, redactiemanager van Netto dat er volgens hem geen verdubbeling van de prijzen meer in zit zoals in het afgelopen decennium. We lenen immers al op 30 jaar voor dure huizen, hebben nauwelijks eigen geld, ouders springen nu al vaak bij, etc.

Hij is er echter van overtuigd dat er geen vastgoedcrash komt zoals in de jaren 80, toen de huisprijzen met 20 procent daalden in twee jaar. Hij zegt dat de huidige situatie helemaal het omgekeerde is van toen, omdat er nu geen torenhoge inflatie, hoge rente of hoge werkloosheid is. Structurele overwaardering moet volgens hem niet in een crash uitmonden, daar is volgens hem een structureel overaanbod voor nodig.

Daar denk ik dat hij zich vergist: met de huidige crisis kunnen al die dingen heel snel komen. En dat overaanbod kan snel ontstaan als weinig mensen nog een lening kunnen krijgen, en als de grote huizen van de afstervende vorige generaties steeds vaker buiten het budget vallen van de jongere generaties.

Waar ik wel met hem akkoord ga is dat er nu ontgoochelde aandelenbeleggers zijn die vastgoed kopen. Tja, ze zijn misschien op weg naar de volgende plaats waar er geschoren zal worden. ;-)
Laatst gewijzigd door Lazy op 4 september 2011, 18:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Frisse Freddy
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Frisse Freddy
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Frisse Freddy » 4 september 2011, 16:14

Onlangs werd het consumentenkrediet erg verstrengd (was een goed idee), maar men mag de grootbanken en de wet op het hypothecair krediet ook wel eens aan banden leggen:

- maximaal lenen op 20 jaar ipv 30 jaar
- verboden te ontlenen indien quotiteit meer dan 100% bedraagt
- afbetalingscapaciteit beter controleren (geloof me, bepaalde grootbanken zijn niet beter dan citibank)

Je zal de huizenprijzen naar een normaal niveau zien evolueren!

Letsnow
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Letsnow
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Letsnow » 4 september 2011, 17:08

Frisse Freddy schreef: - verboden te ontlenen indien quotiteit meer dan 100% bedraagt
Een Q > 100% is niet per se slecht. Ik heb onlang een nieuwbouw (21% BTW !!) appartement gekocht (zie hierboven ergens) en heb een lening die 5000 euro boven de koopprijs zit. Ik werkte nog maar een jaar en mijn vriendin minder dan een jaar. En ook niet veel geld van de ouders gekregen.
Onze lening loopt over 20 jaar en we betalen een kleine 1000 euro de maand af op een gecombineerd loon van een beetje meer dan 3000 euro.
Mochten we niet meer lenen zouden we het niet gehaald hebben en moesten we dus nog een paar jaar huren om hetzelfde resultaat te hebben. Nu zullen we tenminste een paar jaar eerden een eigendom verworven hebben zonder ons in onnodige risicos te werken.

Frisse Freddy
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Frisse Freddy
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Frisse Freddy » 4 september 2011, 17:53

Letsnow schreef:
Frisse Freddy schreef: - verboden te ontlenen indien quotiteit meer dan 100% bedraagt
Een Q > 100% is niet per se slecht.

Ik werkte nog maar een jaar en mijn vriendin minder dan een jaar.
Met alle respect, maar Q>100% en amper ancienniteit. Dat zijn dus praktijken a la citibank, maar dan door grootbanken.

Begrijp me niet verkeerd en ik gun je je aankoop van ganser harte.

patrick1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer patrick1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door patrick1 » 4 september 2011, 20:32

Binnen enkele jaren komen er een massa, tienduizenden, oudere/grotere huizen op de markt van de babyboomgeneratie, die ofwel overlijden, of in het betere geval naar een bejaardentehuis gaan. Al deze huizen komen tegelijk op de markt, en dan beste mensen, zullen er koopjes te doen zijn, het zal supersolden zijn op de huizenmarkt. Nog een vijf- a tiental jaartjes geduld. Vele economen voorspellen tegen dan

1 een hogere rente

2 een overvloed aan oudere/grotere huizen op de koopmarkt.

Een ideale mix voor de koper met cash en geduld.

De toekomst zal het uitwijzen, ook ik, heb helaas geen glazen bol.

Gesloten
  • Afdrukweergave

4396 berichten
  • Pagina 19 van 294
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • …
  • 294
  • Volgende

Terug naar “Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen”

Ga naar
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Berekeningen rentes/premies
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan ABN AMRO
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan BKCP
  • ↳   Vraag het aan Credimo
  • ↳   Vraag het aan Delta Lloyd Bank
  • ↳   Vraag het aan DHB Bank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan Fortuneo Bank
  • ↳   Vraag het aan Goffin bank
  • ↳   Vraag het aan KBC Bank & Verzekering
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Onesto-woonkrediet
  • ↳   Vraag het aan Optima Bank
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • ↳   Beleggers nieuws
  • ↳   Spaargids RSS feed nieuws
  • ↳   Algemeen nieuws
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy