Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Maandelijks sparen Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Maandelijks sparen
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Registreer
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Vastgoed

Gesloten
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
4396 berichten
  • Pagina 205 van 294
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 203
  • 204
  • 205
  • 206
  • 207
  • …
  • 294
  • Volgende
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken - private banking

Prijzen vastgoed gaan de komende jaren...

Peiling eindigde op 27 juli 2012, 13:29

verder stijgen
19
16%
stabiliseren
36
30%
lichtjes dalen
32
27%
serieuze correctie ondergaan
33
28%

Totaal aantal stemmen: 120
Je stem is verwerkt.

jempi25
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer jempi25
Verstuur privébericht

Re: Vastgoed

• Citeer

Bericht door jempi25 » 27 april 2013, 20:58

Heb het idee dat er hier enkele immo makelaars tussen zitten!
Of toch ervoor werken?
Je denkt toch niet dat een verkoper een prijs zal vooropstellen?
Merendeel laat de waarde schatten door deze mensen, de immo makelaars.
Ben niet anti maar toch ook niet PRO.
Heb al véél ervaring gehad met deze mensen, en eigenlijk niets dat mij ertoe zou aanzetten om met deze mensen aan boord te gaan.
Maar als je in deze tijd wil kopen, dan neem je ze erbij of je staat schaakmat.
De verkopers doen allen in hun broek en durven niet te spreken.
Twee op radio 2 nog een perfect vb. van deze maffia, er zijn mensen die een andere makelaar kiezen omdat ze bij de 1 ste niet verkocht krijgen. Maar als het verkocht wordt komt de 1ste ook zijn saldo halen van percentage, en alzo betaal je aan 2 makelaars hun winst op de verkoop.
http://www.radio2.be/artikel/de-makelaar-en-zijn-loon
Dat ik niet lieg!
greetz
jempi25

Spruitekop
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Spruitekop
Verstuur privébericht Website

• Citeer

Bericht door Spruitekop » 27 april 2013, 22:26

Een immo-makelaar polst altijd eerst naar de prijs die de potentiële verkoper zelf schat, schat je te laag dan zullen ze hun schatting ook lager doen dan de werkelijke waarde. Zo hebben ze 'n koopje in hun gamma dat ze snel kwijt zijn en met weinig energie geld kunnen scheppen. Hiermee halen ze ook goeie punten bij het hoofdkantoor want het doet hun gemiddelde verkooptijd dalen.
Als verkoper hen altijd eerst "uit hun kot" laten komen. ;)
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!

TNTim
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer TNTim
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door TNTim » 28 april 2013, 00:36

rubenDM schreef:Is waar wat je zegt maar al eens goed buurt bekeken in Ronse ? Niets voor niets streek met 1 van hoogste criminaliteit cijfers van Vlaanderen. Ik mag hopen dat je later geen dochter hebt want dan raad je haar best aan geen "uitdagende kledij" aan te doen als ze in centrum Ronse loopt. Lijkt mij toch ook een aspect dat belangrijk is als je een huis koopt nee ? Ik ga wel eerlijk zijn misschien is situatie nu verbeterd. Mijn bronnen zijn een maat die er nie ver van woonde maar nu ergens anders woont en de media.

En dat artikel is logisch en objectief lijkt mij , geen bangmakerij. Geen fancy woorden en latijn beginnen gebruiken omdat ik je streek in slecht daglicht plaats ;)

Lees ook dit maar eens: http://www.demorgen.be/dm/nl/2461/Opini ... onse.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja, het centrum van Ronse is een enorme cluster van oude arbeiderswoningen die de gemiddelde prijs te Ronse naar beneden drukken. Veelal bevolkt door immigranten uit verre landen of immigranten uit het Zuiden van het land, aangetrokken door de taalfaciliteiten. Dat van die criminaliteitscijfers, kan je dat staven? Niet dat ik je niet geloof, maar ik pluis alles graag zelf na en dit vind ik niet meteen...

In Ronse heb ik tot nog toe niets naars meegemaakt, hout vasthouden wel. En tja, waar is het dan wel veilig. Toen we in Gent woonden, hadden we een overbuur waar ik zo goed als zeker van was dat hij drugs dealde, lag er een magazijn iets verder in de straat waar enkel in het holst van de nacht geladen en gelost werd, werd er een reportage gemaakt over mensenhandel in een straat die uitgaf op de onze, viel de voedelinspecite in een ander tv-programma binnen in diezelfde straat en werd me verzekerd door een politieagent dat de Albanese maffia twee straten van ons hun hoofdkwartier had. Dit verhaaltje is net als het door u aangehaalde artikel een voorbeeld van anekdotische argumentatie en weer een drogreden... :-\

Ik kom oorspronkelijk uit Dendermonde en als ik de media en verhalen van maten mag geloven, is Aalst de marginaalste coté ter wereld. Is dat dan ook zo? ;)

Spruitekop
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Spruitekop

• Citeer

Bericht door Spruitekop » 28 april 2013, 01:48

TNTim schreef:Ik kom oorspronkelijk uit Dendermonde en als ik de media en verhalen van maten mag geloven, is Aalst de marginaalste coté ter wereld. Is dat dan ook zo? ;)
Ik heb altijd gehoord dat Aalstenaars ten alle tijden wielen bij hebben voor in het geval ze iets kostbaars willen meepikken. Dan moeten ze daar die wieltjes gewoon onder bevestigen zodat ze het kunnen meegraaien. ;)
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.

frank
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer frank
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door frank » 28 april 2013, 04:40

TNTim schreef:Ik kom oorspronkelijk uit Dendermonde en als ik de media en verhalen van maten mag geloven, is Aalst de marginaalste coté ter wereld. Is dat dan ook zo? ;)
Ik heb altijd gehoord dat de marginaalste coté ter wereld de Wetstraat in Brussel is.

jempi25
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer jempi25
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door jempi25 » 28 april 2013, 08:14

En hier nog een goed nieuws show voor de ongelovigen
Volgens De Zondag liggen de crisis, een hoger prijskaartje wegens strengere energienormen en de terughoudendheid van de banken om een lening toe te staan mee aan de basis van de daling.
http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland/ai ... -stil.aspx
greetz
jempi25

Spruitekop
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Spruitekop

• Citeer

Bericht door Spruitekop » 28 april 2013, 09:25

Minder premies die aangevraagd worden... maar verder moeten er bouwvakkers van Nederland nu van over de grens komen om het tekort hier op te vullen.
Het is niet omdat er minder renovatiepremies aangevraagd worden dat er effectief minder gerenoveerd wordt, da's nog iets anders. Als je ziet waar de inkomensgrens ligt dan zit je daar als (jong) koppel vrij snel boven en dan moet je geen aanvraag indienen want dan voldoe je niet aan de voorwaarden. Bij de Vlaamse verbeteringspremie zijn de inkomensgrenzen dan nog strenger. En ook zwartwerk kan je niet aangeven ;D , anderen willen gewoon die premie niet vragen uit schrik dat ze 'n herziening op hun dak krijgen van hun KI.

Frisse Freddy
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Frisse Freddy
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Frisse Freddy » 28 april 2013, 11:44

Voor de (meestal jonge) kritikasters die steeds beweren dat het voor jonge koppels onmogelijk is om leuk vastgoed te verwerven: beter uit jullie doppen kijken.

http://www.infinimo.be/aanbod/detail.php?id=2125" onclick="window.open(this.href);return false;

Jong koppel met beiden 30 000 euro spaargeld (elk 2 jaar thuiswonen en erna een jaartje samenwonen in huurhuis: perfect mogelijk), dus samen 60 000 euro kunnen dit toch wel kopen?
Alleenstaande woning, mooie rustige buurt (google streetview), nog wat opknapwerk aan, maar zeker geen krot, verre van.

Maar ahja, Astene is the middle of nowhere zeker voor het jonge volkje en ze willen direct na 2 maanden werken al een woning kopen zonder eigen middelen, daar knelt het schoentje.

Ik zou het anders wel weten moesten we nog geen woning hebben.

hendrikd
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer hendrikd
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door hendrikd » 28 april 2013, 12:24

Ik volg dit onderwerp nu al een tijdje.

Er zijn blijkbaar een aantal mensen die niets liever hebben dat jongere mensen zich in enorma schulden steken behoeve van huiseigenaars die dankzij de huidige prijzen denken dat ze allemaal miljoenairs zijn.

Het voorbeeld van hieronder is zo sprekend:

1) Een huis te koop aan 255000 -> dus alles in zal het dus aan de koper 285000 euro kosten
2) 60000 euro gespaard is dus 225000 euro lenen is € 1.247,67, dus rekening met 1/3 regel => netto inkomen van 3747 euro
3) Wat hebben ze dan: Een huis uit 1976, dus totaal achterhaald kwa isolatie, verwarming efficientie ..., als ze daar moeten investeren komen er zeker nog en 10000en euro extra kosten bij. Natuurlijk kunnen ze dat uitstellen, maar dat is juist het punt, met een gezamelijk inkomen van 3747 euro netto leef je in een huis van 40 jaar geleden.

Wij hebben al veel meer gespaard, maar ik vraag mij vooral af of ik wil meedoen met het huidige piramidespel, voor mij heeft maar 1 iets waarde en dat is de bouwgrond.

285000 euro voor 640 m2 grond ...

Frisse Freddy
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Frisse Freddy
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Frisse Freddy » 28 april 2013, 12:49

Post eens een linkje naar een woning die je dan wel 100% bevalt en hoeveel je er dan voor zou willen geven?
Geef eens een paar vb.

JanusBananus
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer JanusBananus
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door JanusBananus » 28 april 2013, 13:24

Frisse Freddy, ik heb nog nooit iemand koppiger en meer losgekoppeld van de realiteit gehoord dan jou :-)

Nu een huis van €250.000 kopen volgens de huidige regels van het spel kost je:

€50.000 aan eigen inbreng
€25.000 aan registratiekosten
€5.000 aan overige kosten (SSV, dossierkosten, notariskosten, ...)

Is al minstens €80.000 zelf in te brengen wat maakt dat je al €100.000 moet hebben als je er een bed, zetel en tafel in wilt (wat jij waarschijnlijk zal bestempelen als waanzinnige luxe als ik jou zo hoor) en een reserve van een €10.000 (per persoon liefst).

Gij zijt gek :-)

Oja en meestal dan nog verbouwingen nodig om het levenswaardig te maken

Spruitekop
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Spruitekop

• Citeer

Bericht door Spruitekop » 28 april 2013, 13:43

hendrikd schreef:1) Een huis te koop aan 255000 -> dus alles in zal het dus aan de koper 285000 euro kosten
2) 60000 euro gespaard is dus 225000 euro lenen is € 1.247,67, dus rekening met 1/3 regel => netto inkomen van 3747 euro
3) Wat hebben ze dan: Een huis uit 1976, dus totaal achterhaald kwa isolatie, verwarming efficientie ..., als ze daar moeten investeren komen er zeker nog en 10000en euro extra kosten bij. Natuurlijk kunnen ze dat uitstellen, maar dat is juist het punt, met een gezamelijk inkomen van 3747 euro netto leef je in een huis van 40 jaar geleden. 285000 euro voor 640 m2 grond ...
Volledig gerenoveerd in 2009 met 3 garages. Is dat teveel? :(

En als dat teveel is: koop dan 'n lap grond en zet d'er u zelf een op als je denkt dat dat goedkoper is. Lekker de staatskas spekken met -voorlopig- nog 21% d'er bovenop.
D'er is helemaal niets mis met huren hoor als je rekent dat je 3 jaar na het afstuderen al 'n huis moet kopen of bouwen.
Pas beginnen werken en er al vanuit gaan dat je al genoeg gespaard hebt -met 'n doorsnee loon- om je op de woningmarkt te begeven is gewoon decadent.
Laatst gewijzigd door Spruitekop op 28 april 2013, 13:48, 1 keer totaal gewijzigd.

JanusBananus
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer JanusBananus
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door JanusBananus » 28 april 2013, 13:46

Kijk het is simpel. Mijn ouders (waar ik alle respect van de wereld voor heb, enkel om mijn punt duidelijk te maken) hebben beiden geen middelbaar diploma. Zij werken nog in exact dezelfde functie als waarin ze aanvankelijk waren begonnen. Mijn vader heeft goedkoop de grond overgekocht van zijn vader (hoeveel meer mensen kregen vroeger grond dan nu trouwens?!) En hebben daar op laten bouwen (21% btw dus) op hun 23-24 jaar. Dit met anderhalf arbeidersloon en een aflossing, die bijlange nog niet de helft van mijn vaders loon bedroeg, op 15 jaar.

Dit huis (van inmiddels 30 jaar oud!) werd pas geschat op om en bij de €350.000 (drie honderd vijftig duizend!).

Kunt ge alsjeblieft nogmaals bevestigen dat de realiteit veranderd is en stoppen met uw wanen te verkondigen wat ik krijg er stress van :-)

JanusBananus
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer JanusBananus
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door JanusBananus » 28 april 2013, 13:52

Spruitekop schreef:
hendrikd schreef:1) Een huis te koop aan 255000 -> dus alles in zal het dus aan de koper 285000 euro kosten
3) Wat hebben ze dan: Een huis uit 1976, dus totaal achterhaald kwa isolatie, verwarming efficientie ..., als ze daar moeten investeren komen er zeker nog en 10000en euro extra kosten bij. Natuurlijk kunnen ze dat uitstellen, maar dat is juist het punt, met een gezamelijk inkomen van 3747 euro netto leef je in een huis van 40 jaar geleden. 285000 euro voor 640 m2 grond ...
Volledig gerenoveerd in 2009 met 3 garages. Is dat teveel? :(
Ja dit is te veel :-) Aanvaard uw prijs daling of het feit dat uw woning 2 jaar te koop gaat staan als ge wilt kopen en stop met het bashen van de jonge generatie! Wij moeten niet harder werken of onze eisen bijstellen om aan uw onrealistische prijsverwachtingen te kunnen voldoen!

Spruitekop
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Spruitekop

• Citeer

Bericht door Spruitekop » 28 april 2013, 13:55

Het is absurd te vergelijken met het 2de deel van de 20ste eeuw. Dit was dé periode waar alles veel gemakkelijker ging doordat er reusachtige schulden werden opgebouwd door de overheden. Die tijden komen niet meer terug, en schulden hebben de overheden inmiddels genoeg.
@ Janus: als dat teveel is zal je nog lang bij hotel Mama mogen wonen of verbitterd moeten huren vrees ik. Als ik het goed begrijp waren uw ouder dan toch ook al 6-8j aan het werken alvorens ze zijn gaan bouwen... zelfs nog met 'n goedkoop stuk bouwgrond. Waarom kan de huidige jeugd niet wachten en sparen?

Gesloten
  • Afdrukweergave

4396 berichten
  • Pagina 205 van 294
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 203
  • 204
  • 205
  • 206
  • 207
  • …
  • 294
  • Volgende

Terug naar “Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen”

Ga naar
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Berekeningen rentes/premies
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan ABN AMRO
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan BKCP
  • ↳   Vraag het aan Credimo
  • ↳   Vraag het aan Delta Lloyd Bank
  • ↳   Vraag het aan DHB Bank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan Fortuneo Bank
  • ↳   Vraag het aan Goffin bank
  • ↳   Vraag het aan KBC Bank & Verzekering
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Onesto-woonkrediet
  • ↳   Vraag het aan Optima Bank
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • ↳   Beleggers nieuws
  • ↳   Spaargids RSS feed nieuws
  • ↳   Algemeen nieuws
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy