Vastgoed
TIP
        Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
 - private banking

- 
				reppiepeppie
 - VIP member

- Contacteer:

Re: Vastgoed
Tis ook vakantie he. Speelt dat niet? Dat er 'betere' periodes zijn waarin je een huis op de markt gooit?

- Spruitekop
 - VIP member

- Contacteer:

Mogelijk, ik had altijd gehoord dat het voorjaar het beste moment was en dat het eens eind juni weer stilviel. 
Het kan, maar het springt toch telkens in het oog dat de aantallen dalen.

Het kan, maar het springt toch telkens in het oog dat de aantallen dalen.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Als ik naar het aantal immo kantoren in het straatbeeld kijk, groeien ze steeds maar aan. Er moet goed en gemakkelijk geld mee te verdienen zijn. Deze week heb ik 4 folders zonder adres in mijn brievenbus gevonden, of ik niet verkoop.
Ik was even aan het rekenen, een woning van 300.000 € verkopen, en 3 % commissie opstrijken = 9.000 € verdiend. Daarom dat er zo veel zijn.

Ik was even aan het rekenen, een woning van 300.000 € verkopen, en 3 % commissie opstrijken = 9.000 € verdiend. Daarom dat er zo veel zijn.
- Spruitekop
 - VIP member

- Contacteer:

Als je zelf zegt dat de huizen d'er maar 2 uur te koop staan is het inderdaad snel en gemakkelijk geld verdiend, misschien nog iets voor jou Patrick, in bijberoep. Per 2 uur 'n huis, dan moet je d'er inderdaad héél veel verkopen om iedereen wat werk te geven. En als er een koopje te doen is ben je d'er als de eerste bij.  

Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
spruitekop
Ben je in je leven al eens naar een openbare verkoop van een huis geweest ? Ik doe dat regelmatig, dan drink ik gratis, grapje. Regelmatig kom ik daar dezelfde 'stromannen' tegen die de prijzen omhoog jagen. Regelmatig zie je ook dezelfde 'rijken, goedgestelden' die uit zijn op een koopje. Een boeiende 'aparte' wereld.

Ben je in je leven al eens naar een openbare verkoop van een huis geweest ? Ik doe dat regelmatig, dan drink ik gratis, grapje. Regelmatig kom ik daar dezelfde 'stromannen' tegen die de prijzen omhoog jagen. Regelmatig zie je ook dezelfde 'rijken, goedgestelden' die uit zijn op een koopje. Een boeiende 'aparte' wereld.
Koopjes in Detroit
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland ... roit.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland ... roit.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Hier zal het zo erg niet worden, maar, tientallen Vlaamse steden en gemeenten staat het water aan de lippen, ik vrees dat er tot mei 2014, verkiezingen, weinig lijken uit de kast zullen vallen, daarna echter, vrees ik dat we nog zullen verschieten. Hou uw broek maar goed vast, de belastingen en opcentiemen zullen flink stijgen in vele gemeenten.epic schreef:Koopjes in Detroit
Ik ook Patrick1 lekker gratis iets consumeren want het zit mee in gerekend in de notaris zijn kostenpatrick1 schreef:spruitekop
Ben je in je leven al eens naar een openbare verkoop van een huis geweest ? Ik doe dat regelmatig, dan drink ik gratis, grapje.
greetz
jempi25
Meestal krijg je zelfs twee 'gratis' consumaties , in deze barre tijden mooi meegenomen.jempi25 schreef:Ik ook Patrick1 lekker gratis iets consumeren want het zit mee in gerekend in de notaris zijn kostenpatrick1 schreef:spruitekop
Ben je in je leven al eens naar een openbare verkoop van een huis geweest ? Ik doe dat regelmatig, dan drink ik gratis, grapje.
greetz
jempi25
Ik denk dat dit uitnodigt tot een groepsaankoop met de "Spaargidsers". Samen een verloederde wijk aankopen aan 500-1000 USD per lot en opwaarderen. Ik heb zelfs al een zakelijke oppportuniteit in het achterhoofd waar zowel de allochtonen en autochtonen beter kunnen van worden.epic schreef:Koopjes in Detroit
Moest het iets dichter bij de deur zijn zou ik het wel overwegen 
.
Mvg,
Geblin

Mvg,
Geblin
Wat betreft Detroit. Bij ons in Vlaanderen wou vroeger iedereen in de rand van de steden in het groen wonen. De oude arbeidershuisjes in de negentiende eeuwse gordel van de stad werden in de jaren '70 van de vorige eeuw verkocht voor een appel en een ei, niemand wou er immers wonen, iedereen wou naar de randgemeenten waar er veel groen en open ruimte was. Ik kocht toen zo enkele oude huisjes, en moderniseerde deze zelf naar modern comfort toe. Vandaag zijn het de meest gegeerde huisjes in de steden, studenten en jonge tweeverdieners staan er voor in de rij aan te schuiven. Maar, Detroit is mij wat ver.

- Spruitekop
 - VIP member

- Contacteer:

Verkijk U niet op die prijzen, de prijs moet achteraf nog betaald worden.  
Misschien eens proberen achterhalen waarom die mensen hun huizen achter gelaten hebben en elders gaan wonen zijn.

Misschien eens proberen achterhalen waarom die mensen hun huizen achter gelaten hebben en elders gaan wonen zijn.
Inderdaad, ik heb geen idee hoe het met de overdraagbaarheid van restschulden zit.Spruitekop schreef:Verkijk U niet op die prijzen, de prijs moet achteraf nog betaald worden.
In Amerika kan men zich privé failliet laten verklaren. Dan ga ik er logischer wijs van uit dat je het k(r)ot moet verlaten. Zeker wanneer de bank de gelukkige nieuwe eigenaar is
- Spruitekop
 - VIP member

- Contacteer:

Je moet Detroit niet vergelijken met Antwerpen, Brugge of Gent. Detroit is altijd al 'n stad geweest waar de misdaad welig tiert. 
De stad zit met enorme schulden. De pensioenen die via de stad Detroit gaan moeten betaald worden zullen niet uitbetaald worden. Momenteel is er sprake van de pensioenen met 90% te korten! 90%!! De politiediensten, brandweerdiensten en stadsdiensten werken nog op 40% van hun capaciteit. Die mensen worden tevens betaald aan het Amerikaanse minimumloon, zijnde: 7,25$/u, zo'n 5,50€/uur. Zeg maar: de Duitse mini-jobs.
Gemiddeld duurt het meer dan 1u20' alvorens een politieteam ter plaatse is bij een oproep
(overbelast en "overgemotiveerd door het loon") Voor $7,25/uur laat je immers geen kogel door je kop jagen, niet?
Wie daar gaat wonen (of gewoon 'n eigendom heeft) stelt zich bloot aan enorme lasten die ze ZELF zullen moeten betalen (gezien de mensen die slechts $100/woning betalen zullen deze geen lening bij de bank kunnen aangaan) en niet zullen kunnen ontvluchten in tegenstelling tot hun voorgangers. Wie nl. een hypotheek had (heeft) op z'n woning kon deze gewoon achter laten en zich bij de bank failliet laten verklaren, de woning werd dan gewoon eigendom van de bank.
Inmiddels zijn de schuldsteden (zoals Detroit) spooksteden aan het worden, iedereen verlaat z'n huis (zodat het weer eigendom wordt van de bank) en start elders opnieuw, gewoon om de hoge lasten (en de verloedering) te ontvluchten. Het verhaal van Patrick klopt hier dus helemaal niet, de stadsvlucht uit Detroit is geen hippe tendens, het is 'n noodzaak: het is 'n vlucht van de onleefbaarheid, de hoge belastingen en het onvermogen om lonen (en pensioenen) uit te betalen. De stadsvlucht in steden als Detroit is niet omdat het 'n modeverschijnsel is of 'n hippe trend. Nee, het is te vergelijken als bij 'n gortige braspartij dat iedereen, één voor één, stiekem de tafel verlaat en naar buiten sluipt om in de eindrekening niet te moeten mee betalen.
Dit zijn "vergiftigde geschenken", de banken gaan hier geen hypotheken voor goedkeuren en de eigenaar gaat voor de volle 100% moeten instaan op de lasten (zware belastingen) op z'n eigendommen opgelegd door de stad (Detroit) en de staat (Michigan) die met reusachtige schulden zitten. Gezien hij z'n woning(en) aan de straatstenen niet gaat kwijt raken en de eigenaar dan niet meer van z'n bezit af kan omdat er geen hypotheek op zit is deze het "te scheren schaap".
De post van Patrick lijkt mij de zoveelste copy/paste te zijn, maar als het de dag van morgen in Gent (of andere Belgische steden), 80 minuten duurt eer de politie langs komt, er in jouw straat elke maand 2 mensen worden vermoord, het KI x5 gaat, de ophaling van het huisvuil maandelijks 500 euro kost en de gemeentebelasting naar 25% gaan, en bovendien je als gepensioneerde slechts 10% van je vroegere uitkering krijgt, wel dan beloof ik je: dan ga je in Gent (of andere Belgische steden) koopjes kunnen doen op de vastgoedmarkt!
Of je die stadsvlucht dan 'n modeverschijnsel of "een trend" kan noemen

De stad zit met enorme schulden. De pensioenen die via de stad Detroit gaan moeten betaald worden zullen niet uitbetaald worden. Momenteel is er sprake van de pensioenen met 90% te korten! 90%!! De politiediensten, brandweerdiensten en stadsdiensten werken nog op 40% van hun capaciteit. Die mensen worden tevens betaald aan het Amerikaanse minimumloon, zijnde: 7,25$/u, zo'n 5,50€/uur. Zeg maar: de Duitse mini-jobs.
Gemiddeld duurt het meer dan 1u20' alvorens een politieteam ter plaatse is bij een oproep
(overbelast en "overgemotiveerd door het loon") Voor $7,25/uur laat je immers geen kogel door je kop jagen, niet?
Wie daar gaat wonen (of gewoon 'n eigendom heeft) stelt zich bloot aan enorme lasten die ze ZELF zullen moeten betalen (gezien de mensen die slechts $100/woning betalen zullen deze geen lening bij de bank kunnen aangaan) en niet zullen kunnen ontvluchten in tegenstelling tot hun voorgangers. Wie nl. een hypotheek had (heeft) op z'n woning kon deze gewoon achter laten en zich bij de bank failliet laten verklaren, de woning werd dan gewoon eigendom van de bank.
Inmiddels zijn de schuldsteden (zoals Detroit) spooksteden aan het worden, iedereen verlaat z'n huis (zodat het weer eigendom wordt van de bank) en start elders opnieuw, gewoon om de hoge lasten (en de verloedering) te ontvluchten. Het verhaal van Patrick klopt hier dus helemaal niet, de stadsvlucht uit Detroit is geen hippe tendens, het is 'n noodzaak: het is 'n vlucht van de onleefbaarheid, de hoge belastingen en het onvermogen om lonen (en pensioenen) uit te betalen. De stadsvlucht in steden als Detroit is niet omdat het 'n modeverschijnsel is of 'n hippe trend. Nee, het is te vergelijken als bij 'n gortige braspartij dat iedereen, één voor één, stiekem de tafel verlaat en naar buiten sluipt om in de eindrekening niet te moeten mee betalen.
Dit zijn "vergiftigde geschenken", de banken gaan hier geen hypotheken voor goedkeuren en de eigenaar gaat voor de volle 100% moeten instaan op de lasten (zware belastingen) op z'n eigendommen opgelegd door de stad (Detroit) en de staat (Michigan) die met reusachtige schulden zitten. Gezien hij z'n woning(en) aan de straatstenen niet gaat kwijt raken en de eigenaar dan niet meer van z'n bezit af kan omdat er geen hypotheek op zit is deze het "te scheren schaap".
De post van Patrick lijkt mij de zoveelste copy/paste te zijn, maar als het de dag van morgen in Gent (of andere Belgische steden), 80 minuten duurt eer de politie langs komt, er in jouw straat elke maand 2 mensen worden vermoord, het KI x5 gaat, de ophaling van het huisvuil maandelijks 500 euro kost en de gemeentebelasting naar 25% gaan, en bovendien je als gepensioneerde slechts 10% van je vroegere uitkering krijgt, wel dan beloof ik je: dan ga je in Gent (of andere Belgische steden) koopjes kunnen doen op de vastgoedmarkt!
Of je die stadsvlucht dan 'n modeverschijnsel of "een trend" kan noemen