VDL: Vergelijk binnenkort spaarformules via internet
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: VDL: Vergelijk binnenkort spaarformules via internet
Yaris schreef:Als het voorstel van Bart De Wever gekomen was dan zouden de reacties hier helemaal anders geweest zijn.
Wanneer De Wever ooit eens zo'n voorstel doet dan mag je het hier eens komen melden.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Eigenlijk vinden ze hier weer voor de zoveelste keer het warm water uit. Gaan we nu op politiek vlak alles opnieuw uitvinden wat eigenlijk al bestaat en nog meer geld daar aan verspillen.
Er zijn toch middelen genoeg (zoals onze eigen spaargids) om deze te vergelijken, waarom nog opnieuw zaken lanceren die geld kosten? Net zoals met de V-test. Arm België toch hoor.
Er zijn toch middelen genoeg (zoals onze eigen spaargids) om deze te vergelijken, waarom nog opnieuw zaken lanceren die geld kosten? Net zoals met de V-test. Arm België toch hoor.
-
Suikerberg
- Jr. Member

- Contacteer:
Ik vraag mij dikwijls af bij vele aspecten in het leven: is de gemiddelde Vlaming echt zo lui en dom?
Een opsomming van bedrijven waar iedereen bij zit terwijl er soms een betere prijs kwaliteit is bij alternatieven: telenet, Belgacom, Proximus, Mobistar, de grootbanken, Electrabel, verzekeringen nemen via de huisbank, voor een lening gewoon bij de huisbank gaan en vragen: hoeveel kan ik maximum lenen?
Een opsomming van bedrijven waar iedereen bij zit terwijl er soms een betere prijs kwaliteit is bij alternatieven: telenet, Belgacom, Proximus, Mobistar, de grootbanken, Electrabel, verzekeringen nemen via de huisbank, voor een lening gewoon bij de huisbank gaan en vragen: hoeveel kan ik maximum lenen?
Vraag me dat ook soms af, maar als ik om me heen kijk moet ik deze vraag positief beantwoorden. Alleen al als je ziet naar het feit dat immens veel geld op spaarboekjes staat (niks mis mee voor mij), dan staat het grootste deel bij de grootbanken die........... minst rente geven. Ongelooflijk hoeveel mensen ik ken die bv telenet klant zijn voor tv, belgacom voor vaste telefoonlijn (2 abonnementen betalen). Met energie is mss een beetje een kentering gekomen, hopelijk voor de rest ook, iedereen kan er maar wel bij varen.
Hij zou ook werk kunnen maken van een web site waar je de belastingtarieven op allerlei vormen van beleggingen kunt vergelijken. Dat is pas een labyrint.
-
radixconvertor
- Full Member

- Contacteer:
Of een website die de fiscale druk in België vergelijkt met andere landen
We weten niet waarmee VDL binnenkort mee zal afkomen, dit is in ieder geval ons antwoord:
https://www.spaargids.be/sparen/spaarsimulator.html" onclick="window.open(this.href);return false;
nieuwe-spaarsimulator-t14473.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.spaargids.be/sparen/spaarsimulator.html" onclick="window.open(this.href);return false;
nieuwe-spaarsimulator-t14473.html" onclick="window.open(this.href);return false;
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
-
reppiepeppie
- VIP member

- Contacteer:
En spaargids haalt de krant met de simulator, proficiat. (papieren Nieuwsblad)
rabobank schiet de simulator van fsma en overheid al af
http://www.rabobank.be/nl/blog/blogpost ... lator.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.rabobank.be/nl/blog/blogpost ... lator.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Yaris, is alles in orde? Moet je niet misschien naar de dokter, je lijkt te ijlen, je praat slecht van Rabo!
Grapje natuurlijk, je bent even kritisch over de banken als elke Spaargidser
maar ik vind toch dat de Rabojongens deels gelijk hebben. Waarom zou je een keuze moeten maken, nog voordat je de lijst van spaarrekeningen gezien hebt? Zodat je niet duidelijk kan vergelijken, voordeel voor de grootbanken. Ik hoop gewoon ergens dat uiteindelijk zal blijken dat de website van VDL de volledige lijst zal geven, zoals bij Spaargids klasseerbaar op hoogste basis, hoogste getrouwheid, hoogste gecombineerd en daarnaast een aantal filteropties voorstelt die dan live je keuze aanpassen! Spaargids, oren open voor toekomstige verbeteringen
: een slider waarop je kan zetten wat je minimum als getrouwheid/basis wilt of een knop om te kiezen of je voorkeur uitgaat naar basis of getrouwheid (mss gewoon de vraag 'ben je van plan je geld langer of korter dan 1 jaar op de rekening te laten?', een keuze tussen 'met, zonder kantoren' net zoals 'met, zonder gratis online banking' en vooral een knop 'met, zonder KOSTEN'. En ja, voor degene die dit ooit ergens implementeert, aarzel niet om mij te vermelden als grote slimmerik met de ideeën
.
Grapje natuurlijk, je bent even kritisch over de banken als elke Spaargidser
-
webmaster
hallo levine,
bedankt voor de suggesties
ivm de kantoren: het aantal kantoren wordt al vermeld indien die er zijn, je kan bij ons ook op zoek gaan naar een kantoor in je buurt
ivm de kritiek van rabo: bij ons worden alle aanbieders tegelijk getoond, en dan kan je kiezen of je een kantoor wenst of niet.
Het is toch al te gek dat je moet twee simulaties doen als je wil weten waar je de hoogste rente krijgt
bedankt voor de suggesties
ivm de kantoren: het aantal kantoren wordt al vermeld indien die er zijn, je kan bij ons ook op zoek gaan naar een kantoor in je buurt
ivm de kritiek van rabo: bij ons worden alle aanbieders tegelijk getoond, en dan kan je kiezen of je een kantoor wenst of niet.
Het is toch al te gek dat je moet twee simulaties doen als je wil weten waar je de hoogste rente krijgt
ze zouden gewoon de lijst moeten tonen met alle spaarrekeningen. Hoogste eerst, internetrekening of niet. Daarna zou je keuzes moeten kunnen maken, en de lijst moet zich gewoon aanpassen.
Vind ik ook Filip, of in een aparte kolom aanduiden of het een zuivere internetbank betreft of een bank met een kantorennetwerk. Was voorstander van zo'n spaarsimulator maar niet onder deze vorm, hoe kun je onafhankelijk zijn als je onder druk van de grootbanken toegevingen doet.
-- > de tijd gaat snel gebruik hem wel <-- > gierig is zielig <--->delen is plezant<---
Persoonlijk vind ik de reactie van Rabo er ook wel iets over... Akkoord, ik was de simulator van Spaargids gewoon en hij is bij mij nog altijd de duidelijkste maar ik heb Wikifin eens bekeken en die doet toch ook wat moet, alleen moet je inderdaad eerst ingeven of je al dan niet op de klassieke manier of via Internet en met of zonder agentschap je centen wil beleggen maar ik kan er mee leven