(veel) overuren laten uitbetalen
(veel) overuren laten uitbetalen
Momenteel heb ik heel wat overuren staan en ik zou er eenmalig 1000 laten uitbetalen.
Ik heb al heel wat opgezocht, maar vind nergens een perfecte berekening. Ik zou willen weten hoeveel me dit netto opbrengt, maar ook wat de invloed is op 13de maand, vakantiegeld, ....
Mijn nettoloon bedraagt 15€ per uur. Ik laat anders geen overuren uitbetalen.
Kan iemand me helpen met de berekening? Of iemand die een site/tool weet die me kan helpen?
Alvast bedankt!
fbomans
Ik heb al heel wat opgezocht, maar vind nergens een perfecte berekening. Ik zou willen weten hoeveel me dit netto opbrengt, maar ook wat de invloed is op 13de maand, vakantiegeld, ....
Kan iemand me helpen met de berekening? Of iemand die een site/tool weet die me kan helpen?
Alvast bedankt!
fbomans
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Re: (veel) overuren laten uitbetalen
Ik neem aan dat het allemaal overuren zijn aan 100%?
Anders hoop ik dat je nog weet voor welke overuren je recht had aan 100%,150%, 200% of mogelijk 300%.
Anders hoop ik dat je nog weet voor welke overuren je recht had aan 100%,150%, 200% of mogelijk 300%.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Denk dat er dringend eens een controle bij uw werkgever moet gebeuren.fbomans schreef: ↑10 oktober 2018, 11:27 Momenteel heb ik heel wat overuren staan en ik zou er eenmalig 1000 laten uitbetalen.
Alvast bedankt!
fbomans
Dat er zoveel overuren gedaan worden , niet worden verlet.
Wat u hier voor vraag stelt , ruikt naar ontduiking , slaven arbeid, alle sociale wetten ontduiken.
Wat u hier vraagt gaat wel over 2 dagen minder werken per week gedurende een gans jaar.
Is op die overuren een toeslag toegekend ?
Heel raar.
Als u dit laat uitbetalen de fiscus gaat u heel dankbaar zijn.
Ja de kracht van vernieuwing , ontduiking onder welk mom.
Zou met heel dit verhaal eens langs gaan bij een vakbond , er klopt iets niet in uw verhaal.
Estate Guru believer.
na 5 jaar zijn de betalingen verjaard. Als de overuren ouder dan 5 jaar oud zijn moet je werkgever ze niet meer betalen
Wanneer je netto-belastbaar uurloon 15 euro is, en die bijkomen bij je normaal loon op je belastingsbrief, dan zal je daarop ongeveer de helft belastingen betalen; je houdt dus 7,50 euro per uur over.
-
- Newbie
Kan je niet beter die overuren opnemen en in die vrijgekomen tijd 500 € netto in de maand gaan bijklussen? Twee vliegen in één klap.
op een beperkt aantal overuren, moet je een veel lagere belasting betalen - is een uitvinding van een van de vorige regeringen nog
een stuk of 60 op jaarbasis of iets in die trend meen ik te herinneren, paul.
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
Hm rijk ga je er niet van worden denk ik. De fiscus zal inderdaad zeer content zijn. Is het niet beter dat je ze opneemt ? Met 1000 overuren kun je maanden tbuisblijven. Ik denk dat je daar meer plezier aan zal hebben dan ze te laten uitbetalen.
Ik ken ook zo iemand die 1000 overuren heeft. Werkt bij het stadsbestuur en daar mogen ze hun overuren opsparen gedurende jaaaaren. Op die manier kom je aan zulke toestanden natuurlijk. Nu is hij ouder en blijft hij regelmatig eens 2 maanden thuis met zijn overuren. Hij gaat dan op cruise.
Ik ken ook zo iemand die 1000 overuren heeft. Werkt bij het stadsbestuur en daar mogen ze hun overuren opsparen gedurende jaaaaren. Op die manier kom je aan zulke toestanden natuurlijk. Nu is hij ouder en blijft hij regelmatig eens 2 maanden thuis met zijn overuren. Hij gaat dan op cruise.
Overuren opnemen is niet zo eenvoudig als het klinkt want als je overuren moet maken wil dat zeggen dat je je werk al niet gedaan krijgt binnen de normale werktijd. Dan nog eens overuren opnemen maakt het probleem alleen maar erger. Als het mogelijk is probeer ze dan op te sparen tot je pensioen, dan kun je een half jaar vroeger op rust.
En wat als je bedrijf voor je pensioen in faling gaat???? da da enkele maanden vroeger op pensioen denk ik..??.Yaris schreef: ↑10 oktober 2018, 19:33 Overuren opnemen is niet zo eenvoudig als het klinkt want als je overuren moet maken wil dat zeggen dat je je werk al niet gedaan krijgt binnen de normale werktijd. Dan nog eens overuren opnemen maakt het probleem alleen maar erger. Als het mogelijk is probeer ze dan op te sparen tot je pensioen, dan kun je een half jaar vroeger op rust.
1000 overuren op 9 maanden is niet niks ,, = 27 uren per week.
zorgen dat de overuren tegen 150 % moeten betaald of gecompenseerd door verlof worden, en het zal rap gedaan zijn met overuren
- denk als je boven de 9 uur per dag gaat, dat het dan aan 150% zeker is
- of boven de 40 uren per week ook 150 % ( ben niet zeker van die 40 uren )
zowel als arbeider als bediende heb je dan recht aan een hoger vakantiegeld, bij bedienden zijn er wel eens werkgevers die zich van kromme haas houden
bij mijn gierige werkgever is die erin geslaagd om in het verslag van de ondernemingsraad ( die 200 % en die 150 %, te laten herleiden tot 20% en 15 % - nulletje eraf, en zelfs voor die 20% en 15 % had de werkgever nog geen geld. Die 20% en 15 % staat in geen enkele wetgeving
ze vertikken het zelfs om verplaatsingskosten te betalen voor teambuilding, en laten niet alle werkuren van teambuilding meetellen.
Wat voor een lamzakken zitten daar toch in de vakbond van dat bedrijf, allemaal bazenpoepers
- denk als je boven de 9 uur per dag gaat, dat het dan aan 150% zeker is
- of boven de 40 uren per week ook 150 % ( ben niet zeker van die 40 uren )
zowel als arbeider als bediende heb je dan recht aan een hoger vakantiegeld, bij bedienden zijn er wel eens werkgevers die zich van kromme haas houden
bij mijn gierige werkgever is die erin geslaagd om in het verslag van de ondernemingsraad ( die 200 % en die 150 %, te laten herleiden tot 20% en 15 % - nulletje eraf, en zelfs voor die 20% en 15 % had de werkgever nog geen geld. Die 20% en 15 % staat in geen enkele wetgeving
ze vertikken het zelfs om verplaatsingskosten te betalen voor teambuilding, en laten niet alle werkuren van teambuilding meetellen.
Wat voor een lamzakken zitten daar toch in de vakbond van dat bedrijf, allemaal bazenpoepers
Te hopen dat die werkgever genoeg geld in huis heeft om 1000 overuren uit te betalen, de RSZ en bedrijfsvoorheffing komt ook langs de kas.. Zal ferm rekening worden.
als je bij de verkiezingen op mij stemt verhoog ik het aantal fiscaal interessante uren naar minstens 130
https://www.sdworx.be/nl-be/blog/hr-man ... uitbetalen