(veel) overuren laten uitbetalen
Re: (veel) overuren laten uitbetalen
... maar wel een interessant onderwerp.
In veel contracten word er "afgesproken" dat je een maandloon ontvangt in ruil voor het opnemen van een beschreven verantwoordelijkheid. Indien je veel tijd nodig hebt om je werk te doen "dan is dat zo", als er avond en weekend werk bij komt kijken "dan is dat zo". Als je (weken) in het buitenland zit "dan is dat zo".
Je kan wel denken hoe men zou denken als je zou afkomen met betalen en/of recuperen van die tijd.....
Hopelijk is het werk in de volgende periode wat minder en kan je tijdens de dag op het spaargids forum zitten
Ook te hopen dat je management je goede inzet aan het einde van het jaar herinnert.
Persoonlijk, heb ik nooit en zou ook niet kunnen werken in een ander regime.
In veel contracten word er "afgesproken" dat je een maandloon ontvangt in ruil voor het opnemen van een beschreven verantwoordelijkheid. Indien je veel tijd nodig hebt om je werk te doen "dan is dat zo", als er avond en weekend werk bij komt kijken "dan is dat zo". Als je (weken) in het buitenland zit "dan is dat zo".
Je kan wel denken hoe men zou denken als je zou afkomen met betalen en/of recuperen van die tijd.....
Hopelijk is het werk in de volgende periode wat minder en kan je tijdens de dag op het spaargids forum zitten
Ook te hopen dat je management je goede inzet aan het einde van het jaar herinnert.
Persoonlijk, heb ik nooit en zou ook niet kunnen werken in een ander regime.
Laatst gewijzigd door B7H4long op 10 oktober 2018, 20:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
"tijdens de dag op het spaargids forum zitten"
ik niet hoor tijdens de uren , maar ik werk dan ook maar 110 dagen per jaar
ik niet hoor tijdens de uren , maar ik werk dan ook maar 110 dagen per jaar
werken of aanwezig zijn???? en ook aan NETTO 15 euro/uur
heb het eens berekend 31 euro netto per uur zou het zijn, maar ik werk dan ook maar 110 dagen he
( en ben geen loods )
( en ben geen loods )
Of dit voorgaande een troll is.
Is er een aan het binnen rijven.
Op een dag zegt hij bye bye , en wie is de pineut
Ben er zeker van als betrokkene dit echt aankaart ( buitenzijne werkgever ) dit gaat gecontroleerd worden.
Natuurlijk de enige die dit kan melden is de topic opener.
Zelf verwonderd van zo een verhaal , niet echt we zijn 2018 he.
slavenarbeid en dan weg wezen.
Is er een aan het binnen rijven.
Op een dag zegt hij bye bye , en wie is de pineut

Ben er zeker van als betrokkene dit echt aankaart ( buitenzijne werkgever ) dit gaat gecontroleerd worden.
Natuurlijk de enige die dit kan melden is de topic opener.
Zelf verwonderd van zo een verhaal , niet echt we zijn 2018 he.
slavenarbeid en dan weg wezen.
Estate Guru believer.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Dan zal het deel uit maken van uw schuldvordering in het faillissement dat de curator verder zal afhandelen. Maar dan zit je natuurlijk op de lange baan.ludo schreef: ↑10 oktober 2018, 19:43En wat als je bedrijf voor je pensioen in faling gaat???? da da enkele maanden vroeger op pensioen denk ik..??.Yaris schreef: ↑10 oktober 2018, 19:33 Overuren opnemen is niet zo eenvoudig als het klinkt want als je overuren moet maken wil dat zeggen dat je je werk al niet gedaan krijgt binnen de normale werktijd. Dan nog eens overuren opnemen maakt het probleem alleen maar erger. Als het mogelijk is probeer ze dan op te sparen tot je pensioen, dan kun je een half jaar vroeger op rust.
1000 overuren op 9 maanden is niet niks ,, = 27 uren per week.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Kan zoiets aan de gemiddelde Aanslag voet van vorige jaren belast worden?
Fiscaal wel interessant natuurlijk...
Fiscaal wel interessant natuurlijk...
kan slechts als achterstal worden belast, als er een betwisting ( bv via de rechtbank ) was over de betaling van de overuren, anders zou het makkelijk zijn ( anders zouden ze vele lonen in een ander jaar uitbetalen )
wel zijn de eerste 130 overuren fiscaal interessant
Alweer een newbie die hier een vraag stelt en niet meer terugkomt. Of zou hij overuren aan het doen zijn?
de laatste dagen weer veel Thaise newbies
en berichten die binnen de minuut verwijderd worden, denk dat de webmaster ze met gestoficikeerde programmas aan het opsporen is
oa die van die cashstortingen is ook zo een rare, speciaal een profiel aangemaakt om zijn ongenoegen eens te uiten over cashstortingen en controles
en berichten die binnen de minuut verwijderd worden, denk dat de webmaster ze met gestoficikeerde programmas aan het opsporen is
oa die van die cashstortingen is ook zo een rare, speciaal een profiel aangemaakt om zijn ongenoegen eens te uiten over cashstortingen en controles
Ja, zo een chagrijnig bericht met kritiek op het forum, dat is niet normaal voor de eerste post van een newbie.
denk eerder dat hij met een berg cash ( geldbriefjes ) zit, en waarvan de bank hem niet het verhoopte antwoord heeft gegeven, dat hij daarom zijn woede hier wat op spaargids moest botvieren
hij kan m isschien zijn openhaard aansteken met zijn briefjes van 500 euro
het typische voor zo een gasten is dat de info die de bank hem eventueel zou vertrekt hebben, hij egoistisch voor zichzelf houdt
hij kan m isschien zijn openhaard aansteken met zijn briefjes van 500 euro
het typische voor zo een gasten is dat de info die de bank hem eventueel zou vertrekt hebben, hij egoistisch voor zichzelf houdt