veilig, én goedkoop?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
-
Mangasakka
- Newbie

- Contacteer:
veilig, én goedkoop?
Hallo,
Ik maak wel eens een tekening voor mensen van ver weg.
Die betaalden daarvoor totnutoe via Paypal.
Nu heb ik daarmee een hacking meegemaakt; die is goed afgelopen voor mij, maar ik vind het toch niet leuk meer. Ik ben aan het zoeken naar een veiliger manier.
Ik vind vooral veel adviezen om geld over te màken naar het buitenland, niet de omgekeerde richting.
Via mijn gewone bankrekening is het buiten de EU erg duur, zeker voor kleine bedragen: 12 € per verrichting...
De goedkoopste optie die ik totnutoe heb gevonden is de postbank: 5 €. Dat is nog altijd veel, volgens mij.
Nu wil ik vragen, of er iemand een veilig én goedkoop middel weet?
dank op voorhand
Ik maak wel eens een tekening voor mensen van ver weg.
Die betaalden daarvoor totnutoe via Paypal.
Nu heb ik daarmee een hacking meegemaakt; die is goed afgelopen voor mij, maar ik vind het toch niet leuk meer. Ik ben aan het zoeken naar een veiliger manier.
Ik vind vooral veel adviezen om geld over te màken naar het buitenland, niet de omgekeerde richting.
Via mijn gewone bankrekening is het buiten de EU erg duur, zeker voor kleine bedragen: 12 € per verrichting...
De goedkoopste optie die ik totnutoe heb gevonden is de postbank: 5 €. Dat is nog altijd veel, volgens mij.
Nu wil ik vragen, of er iemand een veilig én goedkoop middel weet?
dank op voorhand
-
fropskottel
- Hero Member

- Contacteer:
Re: veilig, én goedkoop?
Transferwise?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
Mangasakka
- Newbie

- Contacteer:
Re: veilig, én goedkoop?
Ah, die ken ik nog niet. Ik zal het eens grondig navlooien! Zou dat veiliger zijn dan Paypal?
In ieder geval, bedankt!
In ieder geval, bedankt!