veranderen energieleverancier nieuwbouw
veranderen energieleverancier nieuwbouw
Hi, mijn nieuwbouw is bijna klaar. elek werd aangesloten op 15feb
op 11/9/19 heb ik mijn contract getekend bij Electrabel. Alle nieuwbouw huizen zetten ze automatisch op elektrabel.
Nu kreeg ik eind februari een mailtje dat mijn contract werd aangepast met de nieuwe datum ( datum aansluiting naar 15/2 )
De vraag : kan ik op 11/9/2020 veranderen of pas 1 jaar na aansluiting =15/2/21?
op 11/9/19 heb ik mijn contract getekend bij Electrabel. Alle nieuwbouw huizen zetten ze automatisch op elektrabel.
Nu kreeg ik eind februari een mailtje dat mijn contract werd aangepast met de nieuwe datum ( datum aansluiting naar 15/2 )
De vraag : kan ik op 11/9/2020 veranderen of pas 1 jaar na aansluiting =15/2/21?
Re: veranderen energieleverancier nieuwbouw
Dat ze u op Electrabel geplaatst hebben heeft maar een oorzaak , dat bent u zelf.bose schreef: ↑17 april 2020, 19:06 Hi, mijn nieuwbouw is bijna klaar. elek werd aangesloten op 15feb
U had alvorens aan te sluiten maar een keuze moeten maken.
Nu stellen dat Alles op Electrabel wordt geplaatst is een brug te ver.
En een leverancierswissel kunt ten allen tijde doen.
U hoeft dus niet te wachten tot 11/9.
Gewoon ergens anders contract tekenen en de wissel is in gang.
Weet ook dat elec bij een leverancier kan.
Gas kan bij een andere leverancier.
Dus de keuze is aan u.
En pas op bij promotie prijzen , steeds beperkt in tijd.
Estate Guru believer.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Je spreekt over een nieuwbouw. Dan veronderstel ik dat je zonnepanelen liggen hebt met nog de terugdraaiende teller? In dat geval kan je best naar Ecopower kijken als leverancier.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Inderdaad er zijn zonnepanelen. Ga ik zeker eens bekijken ecopower!