Veranderen geheime code van DB Max MasterCard
Veranderen geheime code van DB Max MasterCard
Aan welke automaten kan je nu weer je geheime code veranderen van de DB Titanium Mastercard 
Laatst gewijzigd door Anonymous op 24 september 2009, 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.
- relativity
- Hero Member

- Contacteer:
Veranderen geheimde code van DB Max MasterCard
Bij alle geldautomaten. Niet alle self service automaten ondersteunen dit voor kredietkaarten.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
relativity schreef: Bij alle geldautomaten. Niet alle self service automaten ondersteunen dit voor kredietkaarten.
Ik heb al automaten van Fortis, Dexia en ING geprobeerd om de geheime code van de DB Titanium Mastercard te wijzigen maar het lukt nergens. Ik kan alleen geld afhalen.
Bij de visakaart van Citibank zou hetzelfde probleem bestaan.
Ik meen mij te herinneren dat citibank op hun wipsite een lijst met alle adressen van die toestellen waar het wel lukt hebben geplaatst. Gemiddeld bij 1 toestel in de gemeente.
Misschien dat je daar eens kan kijken, het zullen waarschijnlijk speciale toestellen zijn.
Ik meen mij te herinneren dat citibank op hun wipsite een lijst met alle adressen van die toestellen waar het wel lukt hebben geplaatst. Gemiddeld bij 1 toestel in de gemeente.
Misschien dat je daar eens kan kijken, het zullen waarschijnlijk speciale toestellen zijn.
Bij de automaten aan de muur buiten lukt het quasi altijd. Het probleem is ze te vinden.
Op de website van Citibank kan je een pdf file vinden die je kan gebruiken als je op zoek gaat naar een automaat om je code te wijzigen:
http://www.citibank.be/pdf/PINchange_050209.pdf
Bij deze automaten kan je je code wijziging van je bancontact, Mastercard of Visakaart van DB, Argenta, Citibank of Europabank.
Als je de lijst raadpleegt valt het op dat er steeds meer Argenta kantoren met geldautomaten en DB er nog steeds geen enkele heeft.
Op de website van Citibank kan je een pdf file vinden die je kan gebruiken als je op zoek gaat naar een automaat om je code te wijzigen:
http://www.citibank.be/pdf/PINchange_050209.pdf
Bij deze automaten kan je je code wijziging van je bancontact, Mastercard of Visakaart van DB, Argenta, Citibank of Europabank.
Als je de lijst raadpleegt valt het op dat er steeds meer Argenta kantoren met geldautomaten en DB er nog steeds geen enkele heeft.
Laatst gewijzigd door Stier op 23 september 2009, 22:01, 1 keer totaal gewijzigd.
[b][i]Wat telt is de totale rente die je op het einde van het jaar op je spaarboekje aantreft.[/i][/b]
Re: Veranderen geheime code van DB Max MasterCard
Je kan dit inderdaad enkel bij de oude Bancontact-automaten waarvan er minder en minder zijn. Soms vind je ze nog bij de post maar vrijwel nooit meer bij een bank, die hebben allemaal hun eigen automaten die vooral op hun eigen klanten afgesteld zijn.
Ik heb mijn code nog steeds niet kunnen wijzigen.
Iemand dat een adres weet van een automaat in Antwerpen waar het zéker is dat ik mijn DB Mastercard-code kan wijzigen?
Alvast bedankt.
Iemand dat een adres weet van een automaat in Antwerpen waar het zéker is dat ik mijn DB Mastercard-code kan wijzigen?
Alvast bedankt.
-
centjessparen
- Full Member

- Contacteer:
Station Berchem Centraal, zelf gedaan daar.
Dat klinkt interessant en handig. Ik weet dat er vanvoor in het station van Antwerpen-Centraal een ING-automaat staat, tussen die winkels staan BNP Paribas Fortis-automaten en achteraan die winkels staan een aantal Dexia-automaten. Bij welke automaat was het gelukt? Of zie ik ergens nog een automaat over het hoofd? alvast bedankt.centjessparen schreef: Station Berchem Centraal, zelf gedaan daar.
@ stier: bedankt voor die lijst maar ik heb een aantal adressen gedaan maar telkens is het niet gelukt mijn code te veranderen.
Aan de bankautomaat van De Post (Pelikaanstraat)
Aan het centraal station Antwerpen uitgang om naar de Meir te gaan ,moet het zeker lukken.
(zelf veranderd daar)
Aan het centraal station Antwerpen uitgang om naar de Meir te gaan ,moet het zeker lukken.
(zelf veranderd daar)
waterboy schreef: Aan de bankautomaat van De Post (Pelikaanstraat)
(zelf veranderd daar)
Bedankt. Ik heb mijn geheime code kunnen veranderen aan die automaat van De Post in de Pelikaanstraat naast Antwerpen-Centraal.
Wel jammer dat er blijkbaar steeds minder automaten zijn waar je de geheime code van de DB-Mastercard kan wijzigen.
-
BC65462
Aan alle KBC selfbankkantoren kan men alle codes wijzigen, van àlle kaarten.
De gewone bankkaart kan je aan de meeste self-banks wijzigen.BC65462 schreef: Aan alle KBC selfbankkantoren kan men alle codes wijzigen, van àlle kaarten.
Van kredietkaarten weet ik het niet, of is de DB-kaart weeral een uitzondering??
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
-
BC65462
De code van een gewone kredietkaart kan je niét aan alle selfbankingen wijzigen. Bv. een recordkaart kan je alléén bij KBC wijzigen.
-
BC65462
Uiteraard kan je een recordkaart ook bij ING wijzigen, vermits het dezelfde bank is