veranderen van bank met krediet
TIP
-
Bjorn
veranderen van bank met krediet
Beste,
wij zijn momenteel onze bouwgrond 5 jaar aan het afbetalen (op 10 jaar degressief). Wij dachten dat we steeds afhankelijk waren van onze bank maar blijkbaar valt het nog relatief goed mee om uw hypothecair kredite te laten herschrijven bij een notaris om van bank te veranderen.
Heeft iemand een idee wat dit kost ? Onze intresten liggen nu maar op 250€ niet meer... dus dat kost ons maar 750 bij de bank. Wat ons meest interesseert, is hoeveel het bij de notaris zou kosten.
Ik zou ook graag nog eens bankshoppen
Bedankt
wij zijn momenteel onze bouwgrond 5 jaar aan het afbetalen (op 10 jaar degressief). Wij dachten dat we steeds afhankelijk waren van onze bank maar blijkbaar valt het nog relatief goed mee om uw hypothecair kredite te laten herschrijven bij een notaris om van bank te veranderen.
Heeft iemand een idee wat dit kost ? Onze intresten liggen nu maar op 250€ niet meer... dus dat kost ons maar 750 bij de bank. Wat ons meest interesseert, is hoeveel het bij de notaris zou kosten.
Ik zou ook graag nog eens bankshoppen
Bedankt
Re: veranderen van bank met krediet
Moet je maar 5 jaar meer afbetalen? Dan denk ik niet dat je veel profijt zal hebben.
Intervest, Cofinimmo, Befimmo, Gimv, Proximus, Ascencio, Qrf, Tinc, Kas Bank, en Vastned Retail Belgium in bezit.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Eens kijken op www.notaris.be
Laatst gewijzigd door lila op 4 februari 2009, 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Sisse
Enkele jaren geleden toen de rentevoeten erg zakten, rendeerde dat wel veel. Nu niet meer, en zeker niet als je al over de helft bent.
-
bibieke73
ja eens over de helft is het echt de moeite niet meer...
de kosten zijn vaak zo groot dat je geen winst meer maakt met over te stappen
de kosten zijn vaak zo groot dat je geen winst meer maakt met over te stappen