Verandering electronic zichtrekening -> e-zichtrekening
-
spaarkonijn
- Newbie

- Contacteer:
Verandering electronic zichtrekening -> e-zichtrekening
Beste,
Momenteel ben ik klant bij DL bank en heb ik een Electronic rekening welke me 50 €/jaar kost.
Graag zou ik deze laten omzetten naar een e-zichtrekening (0 €/jaar). Kan ik dit doen met behoud van mijn rekeningnummer? Ik zou denken dat dit geen enkel probleem kan vormen...
MVG
Spaarkonijn
Momenteel ben ik klant bij DL bank en heb ik een Electronic rekening welke me 50 €/jaar kost.
Graag zou ik deze laten omzetten naar een e-zichtrekening (0 €/jaar). Kan ik dit doen met behoud van mijn rekeningnummer? Ik zou denken dat dit geen enkel probleem kan vormen...
MVG
Spaarkonijn
-
spaarkonijn
- Newbie

- Contacteer:
Re: Verandering electronic zichtrekening -> e-zichtrekening
Om het nog eens in de aandacht te brengen van Delta Lloyd...
spaarkonijn
spaarkonijn
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Weet niet hoe het bij Delta Loyd zit, ( en zij precies ook niet als je ziet hoe lang ze wachten eer ze antwoorden ) maar bij de meeste banken zal deze verandering niet gaan met behoud van je oude rekeningnummer.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Bij bv. Dexia kan je met behoud van je rekeningnummer overschakelen van Blue naar Red rekening. Ik vemoed dat dit ook wel mogelijk zal zijn bij andere banken. Bij spaarrekening is dit niet mogelijk, maar het gaat hier over een zichtrekening..cp1234 schreef: Weet niet hoe het bij Delta Loyd zit, ( en zij precies ook niet als je ziet hoe lang ze wachten eer ze antwoorden ) maar bij de meeste banken zal deze verandering niet gaan met behoud van je oude rekeningnummer.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Toch gaat dit bij verschillende banken niet.Vaganzza schreef:Bij bv. Dexia kan je met behoud van je rekeningnummer overschakelen van Blue naar Red rekening. Ik vemoed dat dit ook wel mogelijk zal zijn bij andere banken. Bij spaarrekening is dit niet mogelijk, maar het gaat hier over een zichtrekening..cp1234 schreef: Weet niet hoe het bij Delta Loyd zit, ( en zij precies ook niet als je ziet hoe lang ze wachten eer ze antwoorden ) maar bij de meeste banken zal deze verandering niet gaan met behoud van je oude rekeningnummer.
En ja, weet dat het over een zichtrekening gaat.
Heb vroeger nog gewerkt bij een bank en ook daar was het niet mogelijk en privé heb ik dit ook al bij 2 banken gevraagd en ook daar was het niet mogelijk.
Geld verdienen doe je door te werken.
- Brugse Leeuw
- Hero Member

- Contacteer:
Ik heb bij AXA voorlopig nog een klassieke zichtrekening. Ik heb gevraagd of dit mogelijk is om die om te zetten naar die nieuwe kostenloze click bonus zichtrekening en dit is ook niet mogelijk.
Enkel via een volledig nieuw te openen rekening.
Bye bye AXA in 2010!
Ik zal wel alles overhemelen naar Keytrade want ben al een tevreden klant!
Enkel via een volledig nieuw te openen rekening.
Bye bye AXA in 2010!
Ik zal wel alles overhemelen naar Keytrade want ben al een tevreden klant!
-
webmaster
Door een probleem op ons forum werden de verwittigingsmailtjes niet verstuurd
Delta Lloyd had hierdoor deze vraag niet gezien.
Ik heb hen ingelicht en verwacht dat ze binnenkort zullen antwoorden.
Delta Lloyd had hierdoor deze vraag niet gezien.
Ik heb hen ingelicht en verwacht dat ze binnenkort zullen antwoorden.
- Delta Lloyd
- Woordvoerder

- Contacteer:
Aan allen: een gezond 2010 en 365 gelukkige dagen!
Aan Spaarkonijn,
Wijziging met behoud van rekeningnummer kan op dit moment niet.
De Electronic zichtrekening kost trouwens € 25 op jaarbasis (tenzij er minder dan 6 elektronische verrichtingen zijn per trimester, dan is de prijs € 50).
Bij de webzichtrekening is er weliswaar geen trimestrieel forfait maar zijn de manuele verrichtingen niet gratis...
Het lijkt me goed om samen met uw relatiebeheerder te bekijken welk voor u de meest geschikte zichtrekening is. Hij of zij kan u daarbij het best helpen.
Aan Spaarkonijn,
Wijziging met behoud van rekeningnummer kan op dit moment niet.
De Electronic zichtrekening kost trouwens € 25 op jaarbasis (tenzij er minder dan 6 elektronische verrichtingen zijn per trimester, dan is de prijs € 50).
Bij de webzichtrekening is er weliswaar geen trimestrieel forfait maar zijn de manuele verrichtingen niet gratis...
Het lijkt me goed om samen met uw relatiebeheerder te bekijken welk voor u de meest geschikte zichtrekening is. Hij of zij kan u daarbij het best helpen.
- Delta Lloyd
- Woordvoerder

- Contacteer:
NIEUW
De switch naar een webzichtrekening is voortaan wel mogelijk.
Aanvragen via je kantoor - overleg met je relatiebeheerder over de keuze die je wil maken.
De switch naar een webzichtrekening is voortaan wel mogelijk.
Aanvragen via je kantoor - overleg met je relatiebeheerder over de keuze die je wil maken.