Verbeteringen website?
Verbeteringen website?
Is het niet mogelijk om de website eens aan te passen ?
Twee zaken vind ik enorm omslachtig en dat is het inloggen en dan de persoonlijke berichten.
Ik open vanmorgen mijn mail en er zitten 10 mails in van MeDirect. Ik open daarnet weer mijn mail en opnieuw 7 mails van MeDirect.
Ga ik dan naar de website van MeDirect dan moet ik daar 1 voor 1 die 17 berichten ook nog eens gaan verwijderen.
Dat moet toch anders kunnen.
Twee zaken vind ik enorm omslachtig en dat is het inloggen en dan de persoonlijke berichten.
Ik open vanmorgen mijn mail en er zitten 10 mails in van MeDirect. Ik open daarnet weer mijn mail en opnieuw 7 mails van MeDirect.
Ga ik dan naar de website van MeDirect dan moet ik daar 1 voor 1 die 17 berichten ook nog eens gaan verwijderen.
Re: Verbeteringen website?
Je kan bij het aanmelden je wachtwoord laten onthouden ( aanvinken ) De volgende keren dat je inlogt ga je gewoon rechts boven naar " aanmelden " is toch vrij eenvoudig zo. Je komt rechtstreeks op de site.
Bij het beeindigen moet je niet " logout " gebruiken, dat gebeurt vanzelf als je helemaal rechts boven op je scherm op het rode kruisje klikt.
Bij het beeindigen moet je niet " logout " gebruiken, dat gebeurt vanzelf als je helemaal rechts boven op je scherm op het rode kruisje klikt.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
In je mail kun je een filter instellen. Is het niet mogelijk om de berichten op de website van MeDirect te laten staan?
Ik ben al een paar jaar bij MeDirect en ik krijg nooit e-mails toegestuurd.karine schreef:....Ik open vanmorgen mijn mail en er zitten 10 mails in van MeDirect. Ik open daarnet weer mijn mail en opnieuw 7 mails van MeDirect.
Ga ik dan naar de website van MeDirect dan moet ik daar 1 voor 1 die 17 berichten ook nog eens gaan verwijderen. ...
Uit nieuwsgierigheid heb ik zojuist eens ingelogd en ik heb ook géén privé-berichten ontvangen, maar dát kan uiteraard afhangen van het type van beleggings- of spaar-profiel men daar heeft.
Als jij je daar aan stoort, hangt het van jou af om je instellingen te veranderen: als je ingeschreven bent op een nieuwsbrief is het normaal dat je die in je mailbox krijgt.
Ik denk dat karine waarschijnlijk aan periodiek beleggen doet met een modelportefeuile bij medirect.
Als zo'n portefeuille uit 10 verschillende fondsen bestaat krijg je iedere maand 10 berichten, een voor ieder fonds dat is aangekocht.
Als zo'n portefeuille uit 10 verschillende fondsen bestaat krijg je iedere maand 10 berichten, een voor ieder fonds dat is aangekocht.
karine schreef:Is het niet mogelijk om de website eens aan te passen ?
Ja zou inderdaad op een andere moeten kunnen.
Estate Guru believer.
Inderdaad, ik heb daar 4 portefeuilles lopen en dan krijg je enorm veel binnen. Die mails in outlook verwijderen is niet zo erg maar je moet op de website zelf ook nog elk bericht één voor één gaan verwijderen.
Ingelogd blijven op een banksite doe ik niet uit veiligheidsredenen.
De website zelf is hier ook heel traag wanneer je bv overschrijvingen moet doen enz.
P.S : net nog een bericht gestuurd naar de beheerders daar, ik wou geld overschrijven van de cash naar de ME3 rekening en krijg dan de meldig :
Het spijt ons, maar uw online overschrijving kon niet worden uitgevoerd. Probeer het later opnieuw. Mocht u nog vragen hebben, neem dan contact op met onze klantendienst.
De website zelf is hier ook heel traag wanneer je bv overschrijvingen moet doen enz.
P.S : net nog een bericht gestuurd naar de beheerders daar, ik wou geld overschrijven van de cash naar de ME3 rekening en krijg dan de meldig :
Het spijt ons, maar uw online overschrijving kon niet worden uitgevoerd. Probeer het later opnieuw. Mocht u nog vragen hebben, neem dan contact op met onze klantendienst.
Beste, wanneer u over een modelportefeuille beschikt met een maandelijkse bijdrage dan krijgt u inderdaad elke maand een bericht voor elk fonds waarvoor deelbewijzen werden bijgekocht. Met een Modelportefeuille belegt u in één stap in een gespreide korf van fondsen die u zelf opvolgt. Daarom dienen we u over elk fonds afzonderlijk te informeren. Dit in tegenstelling tot het MeDirect vermogensbeheer waar onze experten de portefeuille voor u beheren.karine schreef:Inderdaad, ik heb daar 4 portefeuilles lopen en dan krijg je enorm veel binnen. Die mails in outlook verwijderen is niet zo erg maar je moet op de website zelf ook nog elk bericht één voor één gaan verwijderen.
We begrijpen echter dat sommigen misschien liever niet alle afzonderlijke mails ontvangen en zullen bekijken of we dit in de toekomst kunnen verbeteren.
Wat de opmerking betreft over het geld overschrijven van de cash naar de Me3 rekening. Deze functionaliteit is tijdelijk niet beschikbaar. Onze diensten zijn op de hoogte en werken er aan om het probleem snel te verhelpen.
Amai, op een zondag werken wordt dat dubbel betaald ?
Bij Rabobank.be werkten ze vroeger zelfs op 1 januari op spaargids
Bij Rabobank.be werkten ze vroeger zelfs op 1 januari op spaargids
Als jullie zorgen dat je op de website de berichten kan selecteren om daarna te verwijderen zou het al een stuk mooier maken.
Wat ook heel handig zou zijn is wanneer het mogelijk is om de namen van de rekeningen aan te passen ?
Wat ook heel handig zou zijn is wanneer het mogelijk is om de namen van de rekeningen aan te passen ?