verbruik electriciteit
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: verbruik electriciteit
Correctie: het enige dat ze daarmee weten, is dat er niet opgenomen wordt. Zelf neem ik nooir anonieme telefoontjes op. Ten gevolge daarvan nog geen last gehad van inbrekers of ander tuig!
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ik neem ook altijd op wanneer ik niet thuis ben. Dat is het handige van een gsm hebben ipv een vaste telefoon.
Natuurlijk niet!
Maar ... misschien is er wel een correlatie!?
-
- Hero Member
- Contacteer:
Bij mij worden anonieme telefoontjes geblokkeerd, krijg er enkel een melding van maar geen beltoon 

Ook in Spanje heb ik al zoiets gezien. Maar maakt dat enig verschil uit: of de meter aan de buitenkant van de gevel of in de garage hangt? Behalve bij de installatie moet niemand van de nutsbedrijven er ooit nog zijn bij een digitale meter want de opvolging van het verbruik (meteropname) gebeurt digitaal.Jhn schreef: ↑21 september 2022, 15:25ik de US hangen de meter aan de buitenkant van de gevel in een kastjePinkPanther1970 schreef: ↑15 september 2022, 09:21
In principe mag zoveel niet. Enkel alle nutsbedrijven en intercommunales mogen alles op ieders eigendom.
Waarom noemt men ons nog eigenaars? We hebben niets te zeggen in ons eigen huis.
Waar het de "die hards" om gaat, is dat de nutsbedrijven toegang hebben tot wat zij "persoonlijke informatie" vinden en dus hun privacy geschonden vinden. Dat is nog steeds het geval bij een (digitale) meter aan de buitenkant van de gevel.
NB: naar veiligheid en vertrouwelijkheid van gegevens toe vind ik een meter in mijn garage beter dan eentje op straat.