Vergelijking
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Vergelijking
Hoi
Ik ben mij in alles aan het inlezen op dit forum, maar wil beginnen bij het begin...
Daar ik nog geen snars begrijp van beleggen en EFT's... (heb hangmatbeleggen mee uit de bib...ik zal het u over een aantal maanden laten weten
of ik er meer van begrijp)
Dus start ik bij eenvoudiger zaken : spaarrekening of termijnrekening
Stel dat je een budget hebt van 200.000€.
Ik wil nog mijn huidige woning compleet laten schilderen (geen idee welk saldo ik daarvoor best aan de kant hou)...en de rest kan gespreid worden over verschillende zaken
Zet je dit dan over verschillende spaarrekeningen met hoge getrouwheidspremie?
VDK biedt 3.15€ aan (spaargids)
Santander? Geen ervaring mee, werkt dit als andere banken? Zou dus online moeten gebeuren
Of termijnrekeningen?
Izola? Betrouwbaar? Zou ook online moeten zijn. Kosten?
Of dan beter een ING, Argenta, nemen als bank?
Zoals eerder gezegd, nog geen kaas van beleggingen...dus wacht ik daarmee af
Ik ben mij in alles aan het inlezen op dit forum, maar wil beginnen bij het begin...
Daar ik nog geen snars begrijp van beleggen en EFT's... (heb hangmatbeleggen mee uit de bib...ik zal het u over een aantal maanden laten weten

Dus start ik bij eenvoudiger zaken : spaarrekening of termijnrekening
Stel dat je een budget hebt van 200.000€.
Ik wil nog mijn huidige woning compleet laten schilderen (geen idee welk saldo ik daarvoor best aan de kant hou)...en de rest kan gespreid worden over verschillende zaken
Zet je dit dan over verschillende spaarrekeningen met hoge getrouwheidspremie?
VDK biedt 3.15€ aan (spaargids)
Santander? Geen ervaring mee, werkt dit als andere banken? Zou dus online moeten gebeuren
Of termijnrekeningen?
Izola? Betrouwbaar? Zou ook online moeten zijn. Kosten?
Of dan beter een ING, Argenta, nemen als bank?
Zoals eerder gezegd, nog geen kaas van beleggingen...dus wacht ik daarmee af
Re: Vergelijking
Geld spreiden is nooit slecht. Wat je kiest is afhankelijk van de beschikbare bedragen die je wil kunnen (al dan niet dagelijks)opvragen.
Getrouwheidsrekeningen bieden ietwat meer opbrengst maar hier moet je goed opletten dat je geld ook effectief het jaar uitdoet.
Maandsparen doe ik bij VDK. Leg dat bedrag toch maandelijks aan de kant en heb er niet direct plannen mee, zodoende een goede keuze maar eerder voor geld die maandelijks overblijft van inkomsten. Niet geschikt voor groot startbedrag.
Voor bedrag van 100000 euro kan je wel informeren bij Deutsche Bank. Van 100000 kunnen ze soms interessante termijnrekeningen aanbieden met wel te begrijpen dat zeje gaan proberen over te halen om effecten te kopen.
Getrouwheidsrekeningen bieden ietwat meer opbrengst maar hier moet je goed opletten dat je geld ook effectief het jaar uitdoet.
Maandsparen doe ik bij VDK. Leg dat bedrag toch maandelijks aan de kant en heb er niet direct plannen mee, zodoende een goede keuze maar eerder voor geld die maandelijks overblijft van inkomsten. Niet geschikt voor groot startbedrag.
Voor bedrag van 100000 euro kan je wel informeren bij Deutsche Bank. Van 100000 kunnen ze soms interessante termijnrekeningen aanbieden met wel te begrijpen dat zeje gaan proberen over te halen om effecten te kopen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.