verplichte brandverzekering veranderen
verplichte brandverzekering veranderen
Hi, ik heb eind 2018 een lening afgesloten met een verplichte brandverzekering. Staat duidelijk in het contract dat de korting 0,5% rente niet meer zal worden toegepast indien de brandverzekering niet bij hen zit gedurende het volledige krediet.
Omdat ik zelfstandig ben werd dit afgesloten bij een maatschappij waar ze mee samenwerken. zelf verzekeren ze geen zelfstandigen. In het contract staat wel dat mijn contract bij de bank zelf moet afgesloten zijn.
Kan het in mijn voordeel zijn als ik eens ga vergelijken bij andere steden? en rondvraag met welk kantoor zij samenwerken voor zelfstandigen zodat ik eventueel een goedkopere brandverzekering kan krijgen of is dit onmogelijk aangezien het allemaal via dezelfde bank moet lopen en mijn polisnummer dus ongewijzigd moet blijven
Omdat ik zelfstandig ben werd dit afgesloten bij een maatschappij waar ze mee samenwerken. zelf verzekeren ze geen zelfstandigen. In het contract staat wel dat mijn contract bij de bank zelf moet afgesloten zijn.
Kan het in mijn voordeel zijn als ik eens ga vergelijken bij andere steden? en rondvraag met welk kantoor zij samenwerken voor zelfstandigen zodat ik eventueel een goedkopere brandverzekering kan krijgen of is dit onmogelijk aangezien het allemaal via dezelfde bank moet lopen en mijn polisnummer dus ongewijzigd moet blijven
Re: verplichte brandverzekering veranderen
Je kan uw tijd erin steken met opzoekwerk, maar denk dat het verschil de sop de kool ni waard is.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Je bent vrij eens rond te luisteren, maar je zal van je moeite de vruchten niet plukken.
op twee jaar tijdi zal er normaal gezien nog geen groot verschil zijn. Tenzij ze u van in het begin niet het beste tarief gegeven hebben.
Een brandverzekering is in Belgie NIET verplicht om deze te hebben of af te sluiten...
Enkel bij een krediet kan de Bank dit wel als voorwaarde stellen.. of in een huurkontrakt.
https://www.axa.be/ab/NL/dossiers/brand ... e%20dekken.
Enkel bij een krediet kan de Bank dit wel als voorwaarde stellen.. of in een huurkontrakt.
https://www.axa.be/ab/NL/dossiers/brand ... e%20dekken.