Verschillende soorten spaarrekeningen bij bepaalde banken
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Verschillende soorten spaarrekeningen bij bepaalde banken
Bepaalde bankmaarschappijen hebben verschillende aanbiedingen met wisselende intrest tarieven dat de klanten er hun jongen niet meer in terug vinden. De spaarrekening met het hoogste tarief wordt zelfs in sommige kantoren niet gemeld. Of bij elke verplichte afspraak bieden ze tot vervelens toe hun fondsen aan, terwijl je enkel info wilt omtrent een spaarrekening of termijnrekeningen
Re: Verschillende soorten spaarrekeningen bij bepaalde banken
Ze verdienen meer aan hun fondsen dus ze hebben natuurlijk liever dat je daar je geld in investeert.
Betreffende die verschillende spaarrekeningen: die verschillen vooral in de hoogte van de basisinterest en de getrouwheidspremie. Dus je moet op voorhand weten of je je geld een jaar lang kunt missen dan wel of je het vroeger wil opvragen. In het eerste geval kies je een rekening met een hoge getrouwheidspremie, in het tweede geval een met een hoge basisinterest.
Betreffende die verschillende spaarrekeningen: die verschillen vooral in de hoogte van de basisinterest en de getrouwheidspremie. Dus je moet op voorhand weten of je je geld een jaar lang kunt missen dan wel of je het vroeger wil opvragen. In het eerste geval kies je een rekening met een hoge getrouwheidspremie, in het tweede geval een met een hoge basisinterest.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Klopt wat Yaris zegt. En daarboven komt nog dat de beste keuze vandaag binnen x tijd plots veel minder interessant kan zijn. Banken hebben al is de gewoonte bij dalende intresten deze mooi te laten dalen, en bij stijgende indexen een nieuw product te lanceren als lokmiddel. De bestaande spaarrekeningen worden dan minder verhoogd en de klant die niet oplet blijft met de kruimels achter.
Bij KBC kun je niet online op staatsbons intekenen. Je moet een afspraak maken op kantoor. Dat is dus in zekere mate verplicht.
Online niet maar wel via Kbc Live.
Kbc mag voor mij alleen maar de betalingen allerhande doen.
Heb enkele jaren terug eens een overzicht bezorgd van hun toch zo goede beleggingen.
Sindsdien geen last meer van.
Blijft nog over dat kantoormedewerkers soms B zeggen en dat daarna door Kbc Live A wordt toegepast.
Natuurlijk die van het verhaaltje B is heel ongelukkig, want haalt haar cijfers niet.
En jongeren trappen nog echt in de val van B.(ten zij ze raad vragen aan de ouders)
Als men het spelletje door heeft kan er soms heel veel.(en gaat soms over heel veel €)
staatsbons kan je ook rechtstreeks aankopen zonder bank:
https://www.debtagency.be/nl/productsbesouscription
https://www.debtagency.be/nl/productsbesouscription
-
Orakel van Brakel
- Hero Member

- Contacteer:
Ik heb volgende week een afspraak bij Fortis. Ik kijk er al naar uit...
Ik heb eerst 2x naar regionaal kantoor gebeld, maar niemand pakte op. Dan naar hoofdkantoor, ook daar pakte niemand op. Dan via de app een afspraak gemaakt. Ik werd dan terug gebeld. Ik vroeg naar tarieven spaar- en termijnrekeningen, maar dat was 'te complex via telefoon'. Dus ik heb nu volgende week een afspraak. Heb wel gepusht om het via Teams te doen. Heb er echt geen zin in. Ze gaan sowieso weer hun fondsen proberen pushen. Enige dat ik wou weten is wat de tarieven zijn voor spaar- en termijnrekeningen. Mijn eigen kennende schiet ik na 2 min al uit mijn sletsen als ze niet concreet op mijn vragen antwoorden.
Ik heb eerst 2x naar regionaal kantoor gebeld, maar niemand pakte op. Dan naar hoofdkantoor, ook daar pakte niemand op. Dan via de app een afspraak gemaakt. Ik werd dan terug gebeld. Ik vroeg naar tarieven spaar- en termijnrekeningen, maar dat was 'te complex via telefoon'. Dus ik heb nu volgende week een afspraak. Heb wel gepusht om het via Teams te doen. Heb er echt geen zin in. Ze gaan sowieso weer hun fondsen proberen pushen. Enige dat ik wou weten is wat de tarieven zijn voor spaar- en termijnrekeningen. Mijn eigen kennende schiet ik na 2 min al uit mijn sletsen als ze niet concreet op mijn vragen antwoorden.
Alle info en tarieven over spaar- en termijnrekeningen staan toch op hun www.
-
Orakel van Brakel
- Hero Member

- Contacteer:
-
huisjetuintjefiets
- Verbannen Gebruiker

Voor grote bedragen is de rentevoet afhankelijk van dag tot dag. Ik heb vrijdag gebeld.
Vrijdag was het 2,63% op 11 maanden voor 100.000 en vanaf 150.000 2,88%.
Maar je kunt het niet telefonisch afsluiten ook niet via hun call centre. Je moet naar het kantoor.
-
Orakel van Brakel
- Hero Member

- Contacteer:
Maar je kreeg wel de tarieven telefonisch?huisjetuintjefiets schreef: ↑28 januari 2023, 16:25Voor grote bedragen is de rentevoet afhankelijk van dag tot dag. Ik heb vrijdag gebeld.
Vrijdag was het 2,63% op 11 maanden voor 100.000 en vanaf 150.000 2,88%.
Maar je kunt het niet telefonisch afsluiten ook niet via hun call centre. Je moet naar het kantoor.
-
huisjetuintjefiets
- Verbannen Gebruiker

Ja, van mijn kantoor.
Ik denk als je belt naar het Call Centre via hun app, dat je dan ook de tarieven krijgt. Als je belt via de app weten ze wie je bent.