Verslag AV Argen-co 2016
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Verslag AV Argen-co 2016
De nieuwe aandelenuitgifte was een succes!
Op 6 juni 2017 om 10u00 startte Argen-Co een nieuwe aandelenuitgifte om 25 miljoen vers kapitaal op te halen. De inschrijvingen op de website werden afgesloten op dinsdag 13 juni om 17u00. Wij willen alle enthousiaste bestaande én nieuwe vennoten bedanken voor hun interesse.
De intekening kende een groot succes: 18 904 personen gingen in op het openbare aanbod, waarbij Argen-Co 1 883 nieuwe vennoten kon verwelkomen. Deze groep nieuwkomers vertegenwoordigt 27% van het nieuwe kapitaal.
Op 6 juni 2017 om 10u00 startte Argen-Co een nieuwe aandelenuitgifte om 25 miljoen vers kapitaal op te halen. De inschrijvingen op de website werden afgesloten op dinsdag 13 juni om 17u00. Wij willen alle enthousiaste bestaande én nieuwe vennoten bedanken voor hun interesse.
De intekening kende een groot succes: 18 904 personen gingen in op het openbare aanbod, waarbij Argen-Co 1 883 nieuwe vennoten kon verwelkomen. Deze groep nieuwkomers vertegenwoordigt 27% van het nieuwe kapitaal.
72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash
Ik zie die nog steeds niet staan op mijn effectenrekening van Argenta. Is dat normaal of niet ?
Als bestaande coöperant die bij heeft gekocht; dat is niet normaal
Als volledig nieuwe coöperant; dat is normaal.
Argen-co is afstand aan het nemen van Argenta. Men kan zelfs niet meer uittreden via een Argenta-kantoor. Ze willen duidelijker maken dat ze niet hetzelfde zijn.
Via de Argen-co.be website kan men het saldo raadplegen normaal gezien.
Bedankt !
Ik had daarvoor gelezen dat ze op je effectenrekening kwamen, maar dat was bij mij nog niet het geval.
Aangezien ik voor het eerst gekocht heb, verklaard dat veel.
Ik had daarvoor gelezen dat ze op je effectenrekening kwamen, maar dat was bij mij nog niet het geval.
Aangezien ik voor het eerst gekocht heb, verklaard dat veel.
Iemand naar de algemene vergadering geweest gisteren? Resultaten? Dividend? 

-
- Full Member
- Contacteer:
Op de site van Argen-co staat dat een dividend van 3,25 % is goedgekeurd. Meer info vind ik niet.
http://dinnovatievebeurs.weebly.com
Met 3,25% ben ik dik tevreden.
Wel dient er rekening mee gehouden te worden, dat alleen op de 3000 euro voor een volledig jaar uitbetaald zal worden en op de later bijgekomen 1000 euro ongeveer voor een half jaar.
Wel dient er rekening mee gehouden te worden, dat alleen op de 3000 euro voor een volledig jaar uitbetaald zal worden en op de later bijgekomen 1000 euro ongeveer voor een half jaar.
Hier precies wel minder dan een half jaar.
€6,41 ontvangen voor mijn 6 nieuw aangekochte aandelen.
€6,41 ontvangen voor mijn 6 nieuw aangekochte aandelen.
Ik heb nog niets ontvangen maar ik mag dus verwachten €97,5 van de 6 deelbewijzen die ik al had, plus €12,82 voor de 2 nieuwe deelbewijzen van dit jaar?
72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash
@jens_dev
Blijkbaar zijn de dividenden nog niet te zien op de rekening.
Althans nog niet bij forumlid reteiP, en ook niet bij mijzelf, noch bij mijn echtgenoot.
Zou dat door jou ontvangen bedrag misschien over iets anders kunnen gaan?
Ik ben dit voorjaar voor het eerst ingestapt voor 1000 euro (door problemen met mijn trage bank heb ik na contacten met Argen-Co dit nog kunnen bekomen). Hiervoor werd gisteren welgeteld 0,71 euro gestort. Als dit het dividend is waar jullie over spreken, lijkt het me toch naar de magere kant (ook al ben ik er me van bewust dat het nu over een kortere periode gaat).
Niks abnormaals.annetje schreef: ↑11 november 2017, 10:06 Ik ben dit voorjaar voor het eerst ingestapt voor 1000 euro (door problemen met mijn trage bank heb ik na contacten met Argen-Co dit nog kunnen bekomen). Hiervoor werd gisteren welgeteld 0,71 euro gestort. Als dit het dividend is waar jullie over spreken, lijkt het me toch naar de magere kant (ook al ben ik er me van bewust dat het nu over een kortere periode gaat).
Volgend jaar de volle pot. ( dit na een vol jaar in bezit)
Anderzijds bij uitstappen krijgt ge nog dividend het eerste jaar zelfs als niet meer in bezit.
Ja kleine lettertjes lezen , en op forums ben ingestapt en vergeten de rest er bij te vertellen of gaan er vanuit iedereen is op de hoogte van alle regeltjes. ( als ze het zelf al weten natuurlijk)
Als eerste maal in cooperatieve aandelen is uw bezorgdheid te begrijpen.
Wees blij u ontvangt nog iets , heb er in bezit zonder dividend dit jaar.
Estate Guru believer.
-
- Full Member
- Contacteer:
99,64 gekregen Ik was reeds aandeelhouder voor 6 en 2 bijgekocht
Hier idem. 99.64€. Zes in bezit en 2 bijgekocht.