Vervroegd terugbetalen, hoeveel minimun nog lenen?
TIP
Vervroegd terugbetalen, hoeveel minimun nog lenen?
Hallo,
Ik wens een stuk van mijn hypothecaire lening terug te betalen en vraag mij af hoeveel ik minimaal moet lenen om nog optimaal gebruik te maken van mijn belastingaftrek.
De lening loopt nog iets meer dan 10jaar. (124maanden)
We hebben geen verhoogde woonbonus meer dus is het enkel het basisbedrag van 2260€ per persoon per jaar (we zijn een koppel).
Op 10j is dit dus 2260*2pers*10j*index(2%) = 49500€.
Wil dit zeggen dat ik minimaal een leenbedrag van 49500€ (leenbedrag + interesten) moet overhouden?
Alvast bedankt!
Ik wens een stuk van mijn hypothecaire lening terug te betalen en vraag mij af hoeveel ik minimaal moet lenen om nog optimaal gebruik te maken van mijn belastingaftrek.
We hebben geen verhoogde woonbonus meer dus is het enkel het basisbedrag van 2260€ per persoon per jaar (we zijn een koppel).
Wil dit zeggen dat ik minimaal een leenbedrag van 49500€ (leenbedrag + interesten) moet overhouden?
Alvast bedankt!
Re: Vervroegd terugbetalen, hoeveel minimun nog lenen?
Gewoon vragen waar uw lening loopt.bertd schreef:Hallo,
Alvast bedankt!
is voor hun maar een minuutje werk.
neem wel uw belasting aangifte mee.
en ineens vragen naar betere rente voet ?
Estate Guru believer.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Vervroegd terugbetalen, hoeveel minimun nog lenen?
Ik dacht dat Vlaanderen de indexatie niet meer toepast en dat het max 2280€ blijft voor de eigen woning. Dan zou 45600€ moeten volstaan. Heb je nog een tweede dan klopt je berekening volgens mij.