verzekeringen kbc
-
stijnie004
- Newbie

- Contacteer:
verzekeringen kbc
beste,
zijn er mensen die hun polis of meerdere bij kbc hebben?
Zijn jullie tevreden op gebied van premie of schadeafhandeling?
Ik overweeg om al mijn verzekeringen naar daar over te zetten.
alle reacties zijn welkom.
zijn er mensen die hun polis of meerdere bij kbc hebben?
Zijn jullie tevreden op gebied van premie of schadeafhandeling?
Ik overweeg om al mijn verzekeringen naar daar over te zetten.
alle reacties zijn welkom.
Re: verzekeringen kbc
Ik heb alles overgezet naar KBC en ben dik tevreden over de service en de persoonlijke aanpak van het geheel. Men maakt veel tijd om alles uit te leggen en door te nemen. Ook veel betere voorwaarden en premies gekregen in vergelijking met mijn vorige verzekeringen. Ze hebben mij het gevoel van zekerheid gegeven. Wat voor mij wel belangrijk is. Voor mij dus geen agressieve verzekeringsagenten en maatschappijen die enkel met een lage prijs komen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- relativity
- Hero Member

- Contacteer:
Mijn advies is eerder: blijf er weg. Er zijn verzekeringsmaatschappijen die een veel betere dekking voorzien tegen een veel betere prijs-kwaliteit verhouding.
Informeer u bij Ethias en DVV, daar zult ge zowel voor dekking, prijs en service beter af zijn.
Informeer u bij Ethias en DVV, daar zult ge zowel voor dekking, prijs en service beter af zijn.
- relativity
- Hero Member

- Contacteer:
Klopt volledig. Mijn eerste woningverzekering was bij het toenmalige gemeentekrediet. Toen ik met een schadegeval te kampen kreeg kwam de kat op de koor, niet gedekt natuurlijk.Davy V schreef: Je zult pas weten als je iets aan de hand hebt hoe men jou schadegeval zal afhandelen.De premies bij KBC liggen doorgaans hoger dan bij andere maatschappijen.
De polis erop nalezen leerde mij dat er zoveel uitsluitingen waren dat je evengoed geen verzekering kon hebben.
Op een bank kunnen ze goed verzekeringen verkopen, maar uiteindelijk kennen ze er geen kl*ten van, trekken de polissen op niks en ben je bij een schadegeval op uzelf aangewezen.
Een verzekering neem je best niet bij een bank.
-
stijnie004
- Newbie

- Contacteer:
Soms bij het afsluiten van hypotheek vragen ze bepaalde verzekeringen bij hun ook te nemen.
Ik ben op zoek naar een lening en heb verschillende voorstellen bij verschillende banken gekregen, maar in functie van de service van verzekeringen wil ik ook mijn keuze laten doorwegen. je zit een paar jaar toch vast aan die bank.
kbc zit het best op gebied van tarief woonkrediet. Fortis zit een beetje duurder maar ik weet niet of ze beter zijn voor verzekeringen
Dit is het verschil tussen de twee 100 euro op dossierkosten, 0,02 op rentevoet en op schuldsaldo 60 euro.
Ik ben op zoek naar een lening en heb verschillende voorstellen bij verschillende banken gekregen, maar in functie van de service van verzekeringen wil ik ook mijn keuze laten doorwegen. je zit een paar jaar toch vast aan die bank.
kbc zit het best op gebied van tarief woonkrediet. Fortis zit een beetje duurder maar ik weet niet of ze beter zijn voor verzekeringen
Dit is het verschil tussen de twee 100 euro op dossierkosten, 0,02 op rentevoet en op schuldsaldo 60 euro.
Ik heb nooit problemen gehad met KBC. Alle schadedossiers zijn netjes afgehandeld. Hun woningverzekering wordt trouwens goed aangeschreven bij Testaankoop.
Ik ben er gewoon weggegaan omdat ik goedkopere premies kon vinden die mij voldoende dekking gaven.
Ik ben er gewoon weggegaan omdat ik goedkopere premies kon vinden die mij voldoende dekking gaven.
Van grootbanken blijf je liever af. Het enge wat telt is maximale winst. Dwz hoge premies en weinig dekking.
Kbc is een dure bank. Blijf er weg. Ze vragen bvb 12 euro voor internetbankieren. Niet te doen.
Kbc is een dure bank. Blijf er weg. Ze vragen bvb 12 euro voor internetbankieren. Niet te doen.
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
om inderdaad te besparen heb ik de overstap gedaan van KBC naar Touring verzekeringen.
Op 30 december heb ik een ongeval gehad en had ik enkele inlichtingen nodig van hen. 2X onvriendelijk en nog altijd geen antwoord op mijn vragen.
Zoals eerder gezegd was KBC top ivm hun dienstverlening.
Mijn vriendin zegt dat ik niet moet klagen want dit is het gevolg van steeds het goedkoopste te nemen. Ergens kan ik ze wel begrijpen.
Op 30 december heb ik een ongeval gehad en had ik enkele inlichtingen nodig van hen. 2X onvriendelijk en nog altijd geen antwoord op mijn vragen.
Mijn vriendin zegt dat ik niet moet klagen want dit is het gevolg van steeds het goedkoopste te nemen. Ergens kan ik ze wel begrijpen.
- relativity
- Hero Member

- Contacteer:
Bij Touring zou ik nu toch ook geen verzekering nemen. Het is belangrijk om bij een kantoorhouder/agent terecht te kunnen met je vragen en voor hulp bij een eventueel schadegeval.
En zo hoeft goedkoper niet altijd slechter te zijn qua service.
En zo hoeft goedkoper niet altijd slechter te zijn qua service.
Dat vind ik BULLshit.dave1976 schreef: om inderdaad te besparen heb ik de overstap gedaan van KBC naar Touring verzekeringen.
Heb mijn autoverzekering ook bij één ( misschien wel de ) van de goedkoopste op de markt, zonder kantoren. Toen ik mijn auto in de prak heb gereden, werd alles zeer netjes afgehandeld en correct tot de centiem uitbetaald.
Goedkoop moet niet per definitie slechter zijn.
Heb vroeger ook een motorongeluk gehad, niet in fout, in tegenstelling tot het auto-ongeluk. Toen bij kbc, wat een miserie was me dat.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
@ cp1234
Ik zal ze het zeggen maar daar gaat ze niet wakker van liggen
Ik zal ze het zeggen maar daar gaat ze niet wakker van liggen