Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening
     
      Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Verzekeringen Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Verzekeringssector bevestigd zijn slechte reputatie

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
15 berichten • Pagina 1 van 1
TIP
Weet welk ziekenfonds echt bij u past! Vergelijk gratis de verschillende ziekenfondsen.
mbbs
Jr. Member
Jr. Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 15 mar 2009
Contacteer:
Contacteer mbbs
Verstuur privébericht

Verzekeringssector bevestigd zijn slechte reputatie

  • Citeer

Bericht door mbbs » 15 november 2019, 16:46

De verzekeringssector heeft eens te meer zijn slechte reputatie bevestigd wat mij betreft.
Na een overlijden, krijgen we totaal geen gehoor bij Allianz als het gaat om het uitbetalen of het afleveren van documenten nodig voor het opstellen van de aangifte voor erfbelasting, terwijl ze ons wel bestoken met aanmaningen om de premie te betalen, ondanks dat ze weten dat de betrokkene overleden is alle documenten betreffende het overlijden ontvangen hebben, en ze telefonisch gezegd hebben dat die premies niet meer moeten betaald worden gezien het overlijden.

Bellen naar hun call center heeft ook geen zin, het enige wat je daar te horen krijgt is dat ze kontakt zullen opnemen,
maar er komt totaal geen reaktie op schriftelijke en telefonische vragen.

Ze zijn enkel geïnteresseerd in het binnenharken van de premies, en voor de rest, als ze moeten uitbetalen, kan je blijkbaar de boom in.

Waarschuwing: Allianz is dus geen aanrader als maatschappij voor levensverzekeringen.
Omhoog

platin
VIP member
VIP member
Berichten: 4041
Lid geworden op: 17 jan 2012
Contacteer:
Contacteer platin
Verstuur privébericht

Re: Verzekeringssector bevestigd zijn slechte reputatie

  • Citeer

Bericht door platin » 15 november 2019, 21:41

mbbs schreef: ↑15 november 2019, 16:46 De verzekeringssector heeft eens te meer zijn slechte reputatie bevestigd wat mij betreft.
Na een overlijden, krijgen we totaal geen gehoor bij Allianz als het gaat om het uitbetalen of het afleveren van documenten nodig voor het opstellen van de aangifte voor erfbelasting, terwijl ze ons wel bestoken met aanmaningen om de premie te betalen, ondanks dat ze weten dat de betrokkene overleden is alle documenten betreffende het overlijden ontvangen hebben, en ze telefonisch gezegd hebben dat die premies niet meer moeten betaald worden gezien het overlijden.

Bellen naar hun call center heeft ook geen zin, het enige wat je daar te horen krijgt is dat ze kontakt zullen opnemen,
maar er komt totaal geen reaktie op schriftelijke en telefonische vragen.

Ze zijn enkel geïnteresseerd in het binnenharken van de premies, en voor de rest, als ze moeten uitbetalen, kan je blijkbaar de boom in.

Waarschuwing: Allianz is dus geen aanrader als maatschappij voor levensverzekeringen.
En als dit via bvb een notaris gaat reageren ze ook niet.
Dat zal het probleem zijn.
Tijd van te cashen zonder fiscus is helaas voorbij.
Estate Guru believer.
Omhoog

Mis geen enkele kans om te besparen.

Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox

Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
mbbs
Jr. Member
Jr. Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 15 mar 2009
Contacteer:
Contacteer mbbs
Verstuur privébericht

Re: Verzekeringssector bevestigd zijn slechte reputatie

  • Citeer

Bericht door mbbs » 15 november 2019, 21:56

Dit is geen kwestie van cashen zonder de fiscus, ik zeg net in mijn bericht dat ze de fiscale attesten niet afleveren.
Een aangifte voor erfbelasting moet binnen de 4 maanden na het overlijden gebeuren, als er na de aangifte nog inkomsten boven water komen betaal je daar een boete op, Allianz zorgt er mogelijk voor dat er nog een extra fiscale boete zal moeten betaald worden.

Ze reageren totaal niet op schriftelijke en telefonische aanmaningen om iets te doen.
Aan de telefoon wordt je telkens afgewimpeld met de boodschap "we zullen U contacteren",
en op schriftelijke correspondentie antwoorden ze niet.

Is hun slechte service een bewuste keuze of is dit een bedrijf dat misschien op de rand van een failliet staat en niet meer in staat is om hun verplichtingen na te komen ?
Omhoog

Gebruikersavatar
haelewyn
VIP member
VIP member
Berichten: 5050
Lid geworden op: 13 mei 2015
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

Re: Verzekeringssector bevestigd zijn slechte reputatie

  • Citeer

Bericht door haelewyn » 15 november 2019, 22:17

Is dit al lang bezig ?
Sommige grote bedrijven hebben 4 tot 6 weken nodig om een brief of een vraag te beantwoorden inzake een erfrechtdossier.
Is die tijd al voorbij ?
Was er een makelaar ? Helpt die mee ?
Omhoog

mbbs
Jr. Member
Jr. Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 15 mar 2009
Contacteer:
Contacteer mbbs
Verstuur privébericht

Re: Verzekeringssector bevestigd zijn slechte reputatie

  • Citeer

Bericht door mbbs » 15 november 2019, 22:23

5 weken.

Als ze zo traag zijn, waarom dan de mensen niet verwittigen dat het x weken zal duren, ipv gewoon niets.
Omhoog

neo

Re: Verzekeringssector bevestigd zijn slechte reputatie

  • Citeer

Bericht door neo » 15 november 2019, 22:26

In geval van een schade moest ik ooit contact opnemen met de verzekeraar van de andere partij (Ethias) om de schadevergoeding te eisen. Toen kreeg ik een antwoord om de 4-6 weken.

Bij opzegging van een verzekeringspolis bij Generali moest ik kei lang wachten op een antwoord....
Omhoog

NS2SN
Hero Member
Hero Member
Berichten: 754
Lid geworden op: 13 sep 2016
Contacteer:
Contacteer NS2SN
Verstuur privébericht

Re: Verzekeringssector bevestigd zijn slechte reputatie

  • Citeer

Bericht door NS2SN » 16 november 2019, 12:17

mbbs schreef: ↑15 november 2019, 16:46 De verzekeringssector heeft eens te meer zijn slechte reputatie bevestigd wat mij betreft.
Na een overlijden, krijgen we totaal geen gehoor bij Allianz als het gaat om het uitbetalen of het afleveren van documenten nodig voor het opstellen van de aangifte voor erfbelasting, terwijl ze ons wel bestoken met aanmaningen om de premie te betalen, ondanks dat ze weten dat de betrokkene overleden is alle documenten betreffende het overlijden ontvangen hebben, en ze telefonisch gezegd hebben dat die premies niet meer moeten betaald worden gezien het overlijden.

Bellen naar hun call center heeft ook geen zin, het enige wat je daar te horen krijgt is dat ze kontakt zullen opnemen,
maar er komt totaal geen reaktie op schriftelijke en telefonische vragen.

Ze zijn enkel geïnteresseerd in het binnenharken van de premies, en voor de rest, als ze moeten uitbetalen, kan je blijkbaar de boom in.

Waarschuwing: Allianz is dus geen aanrader als maatschappij voor levensverzekeringen.
Hoelang hebben ze al niet gereageerd op jouw schriftelijke en telefonische vragen? Want dit lijkt me weer zo'n eenzijdig verhaal... Allianz heeft immers een goede reputatie en staat er zeker niet bekend om "om hun klanten te ambeteren". Je kan natuurlijk niet verwachten dat ze de dag na jouw telefoontje ff alles vlug in orde gebracht hebben. Sommige klanten blijken immers te denken dat ze de enige klant zijn en dat zo'n verzekeringsbediende alleen maar met hun dossier bezig is.

Die "aanmaningen" zijn trouwens automatische brieven die vertrekken daar kun je weinig aan veranderen totdat het dossier volledig is afgesloten. Je gaat dit ook nooit moeten betalen dus daar zou ik niet wakker van liggen. Dat is bij elke maatschappij zo dat het innen van premies een geautomatiseerd proces is dat enkel bij een beheerder komt indien er zelfs na het aangetekend schrijven niets ondernomen werd.

De combined ratio van Allianz in 2019 was trouwens 95% (half jaarlijks resultaat) dat wilt zeggen dat ze voor elke 10 euro die ze binnenkrijgen er 9,5 uitkeren (incl. hun kosten). Met een marge van 5% kun je bezwaarlijk stellen dat ze enkel geïnteresseerd zouden zijn in het innen van premies. In de meeste sectoren liggen de marges vele malen hoger dan in de verzekeringssector.
Omhoog

NTO
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker
Berichten: 1077
Lid geworden op: 05 okt 2018

Re: Verzekeringssector bevestigd zijn slechte reputatie

  • Citeer

Bericht door NTO » 16 november 2019, 12:27

NS2SN schreef: ↑16 november 2019, 12:17
mbbs schreef: ↑15 november 2019, 16:46 Waarschuwing: Allianz is dus geen aanrader als maatschappij voor levensverzekeringen.[/b]
De combined ratio van Allianz in 2019 was trouwens 95% (half jaarlijks resultaat) dat wilt zeggen dat ze voor elke 10 euro die ze binnenkrijgen er 9,5 uitkeren (incl. hun kosten). Met een marge van 5% kun je bezwaarlijk stellen dat ze enkel geïnteresseerd zouden zijn in het innen van premies.
Dat is compleet naast de kwestie. Combined ratio gaat over niet-leven: auto, brand, familiale,... en de vraag gaat over leven.

Bovendien gaat Combined ratio niet over dienstverlening maar over winstgevendheid. Hoe duurder ze zijn en hoe minder ze uitkeren bij schade, hoe beter hun Combined (= hoe lager).

Hoe beter de Combined (=hoe lager), hoe beter voor investeerders en hoe slechter voor klanten.
Omhoog

mbbs
Jr. Member
Jr. Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 15 mar 2009
Contacteer:
Contacteer mbbs
Verstuur privébericht

Re: Verzekeringssector bevestigd zijn slechte reputatie

  • Citeer

Bericht door mbbs » 16 november 2019, 12:49

Ze zouden best wat klantvriendelijker mogen zijn door bvb een ontvangstbevestiging te sturen, waarin ze zeggen dat ze de aanvraag ontvangen hebben, en hoelang de behandeling van het dossier gewoonlijk duurt, in plaats van gedurende 5 weken totaal niet te reageren.
Op die manier weet de klant tenminste waar hij/zij aan toe is, terwijl het nu lijkt alsof de aanvraag in een zwart gat gevallen is en niet behandelt wordt of verloren gegaan is.
Omhoog

NS2SN
Hero Member
Hero Member
Berichten: 754
Lid geworden op: 13 sep 2016
Contacteer:
Contacteer NS2SN
Verstuur privébericht

Re: Verzekeringssector bevestigd zijn slechte reputatie

  • Citeer

Bericht door NS2SN » 16 november 2019, 12:56

NTO schreef: ↑16 november 2019, 12:27 Dat is compleet naast de kwestie. Combined ratio gaat over niet-leven: auto, brand, familiale,... en de vraag gaat over leven.

Bovendien gaat Combined ratio niet over dienstverlening maar over winstgevendheid. Hoe duurder ze zijn en hoe minder ze uitkeren bij schade, hoe beter hun Combined (= hoe lager).

Hoe beter de Combined (=hoe lager), hoe beter voor investeerders en hoe slechter voor klanten.
Als mbbs stelt dat Allianz enkel premie wilt incasseren en niets wilt uitbetalen dan vind ik mijn opmerking over de combined ratio van Allianz niet naast de kwestie. Het geeft immers een tendens weer dat er toch heel wat meer uitbetaald wordt dan hier voorgehouden werd. Ik weet trouwens ook wel dat een combined ratio enkel betrekking heeft op Non-Life maar het was eerder ter illustratie op zijn algemene opmerking dat verzekeraars nooit willen betalen.
Omhoog

NTO
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker
Berichten: 1077
Lid geworden op: 05 okt 2018

Re: Verzekeringssector bevestigd zijn slechte reputatie

  • Citeer

Bericht door NTO » 16 november 2019, 13:07

NS2SN schreef: ↑16 november 2019, 12:56
NTO schreef: ↑16 november 2019, 12:27 Dat is compleet naast de kwestie. Combined ratio gaat over niet-leven: auto, brand, familiale,... en de vraag gaat over leven.

Bovendien gaat Combined ratio niet over dienstverlening maar over winstgevendheid. Hoe duurder ze zijn en hoe minder ze uitkeren bij schade, hoe beter hun Combined (= hoe lager).

Hoe beter de Combined (=hoe lager), hoe beter voor investeerders en hoe slechter voor klanten.
Als mbbs stelt dat Allianz enkel premie wilt incasseren en niets wilt uitbetalen dan vind ik mijn opmerking over de combined ratio van Allianz niet naast de kwestie. Het geeft immers een tendens weer dat er toch heel wat meer uitbetaald wordt dan hier voorgehouden werd. Ik weet trouwens ook wel dat een combined ratio enkel betrekking heeft op Non-Life maar het was eerder ter illustratie op zijn algemene opmerking dat verzekeraars nooit willen betalen.
Je hebt al bewezen:
- je bent een complete analfabeet als het over financien gaat
- desondanks vind je jezelf ontzettend slim als het over financien gaat

Je moet dat daarom nog niet extra in de verf zetten
Omhoog

mbbs
Jr. Member
Jr. Member
Berichten: 98
Lid geworden op: 15 mar 2009
Contacteer:
Contacteer mbbs
Verstuur privébericht

Re: Verzekeringssector bevestigd zijn slechte reputatie

  • Citeer

Bericht door mbbs » 16 november 2019, 13:14

Al die ratio's interesseren me totaal niet, het gaat over klantvriendelijkheid, iets waar ze blijkbaar nog nooit van gehoord hebben op het moment dat ze iets voor de klant moeten doen.
In klanten werven en premies incasseren zijn ze snel, maar als het erop aan komt om hun verplichtingen na te komen, hoor je ze niet meer.

Het zou fijn zijn als ze gewoon iets van zich zouden laten horen ipv totaal niet te reageren of aan de telefoon te antwoorden dat ze ons zullen contacteren, terwijl de call center medewerker blijkbaar zelfs niet kan zien of het dossier goed ontvangen werd of niet, en dan maar zijn standaard antwoord van "we zullen je contacteren" nogmaals afdreunt.
Omhoog

NS2SN
Hero Member
Hero Member
Berichten: 754
Lid geworden op: 13 sep 2016
Contacteer:
Contacteer NS2SN
Verstuur privébericht

Re: Verzekeringssector bevestigd zijn slechte reputatie

  • Citeer

Bericht door NS2SN » 16 november 2019, 13:18

NTO schreef: ↑16 november 2019, 13:07 Je hebt al bewezen:
- je bent een complete analfabeet als het over financien gaat
- desondanks vind je jezelf ontzettend slim als het over financien gaat

Je moet dat daarom nog niet extra in de verf zetten
Ik ben volgens jou dan misschien wel een analfabeet maar ik kan tenminste wel financiën correct schrijven. ;)
Omhoog

neo

Re: Verzekeringssector bevestigd zijn slechte reputatie

  • Citeer

Bericht door neo » 16 november 2019, 20:50

mbbs schreef: ↑16 november 2019, 13:14 Het zou fijn zijn als ze gewoon iets van zich zouden laten horen ipv totaal niet te reageren of aan de telefoon te antwoorden dat ze ons zullen contacteren, terwijl de call center medewerker blijkbaar zelfs niet kan zien of het dossier goed ontvangen werd of niet, en dan maar zijn standaard antwoord van "we zullen je contacteren" nogmaals afdreunt.
Ik had meer dan een maand geleden een aangetekend opzegbrief verstuurd en ik kreeg nog steeds geen antwoord...
NS2SN schreef: ↑16 november 2019, 13:18
NTO schreef: ↑16 november 2019, 13:07 Je hebt al bewezen:
- je bent een complete analfabeet als het over financien gaat
- desondanks vind je jezelf ontzettend slim als het over financien gaat

Je moet dat daarom nog niet extra in de verf zetten
Ik ben volgens jou dan misschien wel een analfabeet maar ik kan tenminste wel financiën correct schrijven. ;)
Dames en heren, laten we de persoonlijke aanvallen vermijden en het niveau van deze forum wat hoger dan de HLN houden. Zeggen dat iemand fout is mag altijd zolang men erbij vermeldt waarom
Omhoog

nuyttie
VIP member
VIP member
Berichten: 1965
Lid geworden op: 12 okt 2008
Locatie: WAREGEM
Contacteer:
Contacteer nuyttie
Verstuur privébericht

Re: Verzekeringssector bevestigt zijn slechte reputatie

  • Citeer

Bericht door nuyttie » 18 november 2019, 12:36

Allianz werkt toch met een makelaar ? Naar Allianz rechtstreeks documenten opsturen is geen goed idee. Als je iets opstuurt met de post komt dat daar in een pak terecht die eerst ingescand moet worden, daarna naar de juiste dienst wordt gestuurd, misschien nog eens naar de juiste subdienst of juiste persoon. Telkens gaan dagen of weken verloren.
Een makelaar stuurt dat onmiddellijk (via mail) naar de juiste persoon en zo gaat dit een pak sneller.

Bijna alle maatschappijen zitten met personeelstekort. Medewerker verzekeringen is ondertussen officieel een knelpuntberoep.
Omhoog

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

15 berichten • Pagina 1 van 1

Terug naar “Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht
 

 

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

  • Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

  • Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy