Verzoek afsluiting spaarrekening
-
Charlie Darwin
Verzoek afsluiting spaarrekening
Geachte,
Ik heb op 26/06/12 per brief, gericht aan de hoofdzetel van Delta Lloyd Bank (Sterrenkundelaan 23 te 1210 Brussel), gevraagd om mijn spaarrekening af te sluiten en over te schrijven naar een spaarrekening bij een andere bank.Deze brief was door mij ondertekend en vergezeld van een kopie van mijn identiteitskaart.Op dezelfde dag gebeurde dezelfde procedure op naam van mijn ouders.Tot op heden (dus meer als twee weken later) is er in beide gevallen nog steeds geen actie ondernomen van uwentwege.Kan u hiervoor een verklaring geven, of is dit gewoon onwil van een bank die klanten ziet verdwijnen?
Alvast bedankt voor de nodige uitleg!
Ik heb op 26/06/12 per brief, gericht aan de hoofdzetel van Delta Lloyd Bank (Sterrenkundelaan 23 te 1210 Brussel), gevraagd om mijn spaarrekening af te sluiten en over te schrijven naar een spaarrekening bij een andere bank.Deze brief was door mij ondertekend en vergezeld van een kopie van mijn identiteitskaart.Op dezelfde dag gebeurde dezelfde procedure op naam van mijn ouders.Tot op heden (dus meer als twee weken later) is er in beide gevallen nog steeds geen actie ondernomen van uwentwege.Kan u hiervoor een verklaring geven, of is dit gewoon onwil van een bank die klanten ziet verdwijnen?
Alvast bedankt voor de nodige uitleg!
Re: Verzoek afsluiting spaarrekening
Dit is dus een voorbeeld van het achterliggend gevaar met een ONLINE zicht of spaarrekening....
Als er geen loketdiensten aan verbonden zijn, zit je dus zo vast als en blok beton....
Best is misschien toch proberen om via het kantoor ter plaatse dit te regelen, ( als dit al kan
)
Als er geen loketdiensten aan verbonden zijn, zit je dus zo vast als en blok beton....
Best is misschien toch proberen om via het kantoor ter plaatse dit te regelen, ( als dit al kan
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- Delta Lloyd
- Woordvoerder

- Contacteer:
@ Charlie Darwin,
Ik heb natuurlijk concrete gegevens - de betrokken rekeningnummers bv. - nodig om na te kijken waaarom die overschrijving op zich laat wachten.
Kan u mij die bezorgen via een rechtstreekse mail?
Ik heb natuurlijk concrete gegevens - de betrokken rekeningnummers bv. - nodig om na te kijken waaarom die overschrijving op zich laat wachten.
Kan u mij die bezorgen via een rechtstreekse mail?
- Delta Lloyd
- Woordvoerder

- Contacteer:
@ Charlie Darwin,
Waarschijnlijk even uit het oog verloren Charlie...
Bezorg je me de rekeningnummers alsnog via DM?
Jef vandenbergh
Corp. Comm. Manager Delta Lloyd Bank.
Waarschijnlijk even uit het oog verloren Charlie...
Bezorg je me de rekeningnummers alsnog via DM?
Jef vandenbergh
Corp. Comm. Manager Delta Lloyd Bank.