Veranderingen op het forum
Re: Veranderingen op het forum
Je bent niet de enige! Maar weinigen durven/willen het toegeven.
Tja, ik lees hier toch echt wel vaak interessante info / links (as in URL, niet als links / woke). Gratis ende voor niks. Probeer zelf ook wat bij te dragen mbt Belgische Holdings en Precious Metals, de zaken waar ik mij qua beleggen mee bezig houd.
"Kroegtoestanden", conspiracy over al dan niet fake nicks hoef ik niet, ik ga gewoon liever zelf iets drinken in het bruin café op wandelafstand...
Ik hoef de meeste topics over beleggen en aandelen niet en ik lees ze dan ook niet.
Het staat allemaal duidelijk gerangschikt... dus alles wat je "teveel leest", daar moet je alleen voor op jezelf kwaad zijn
Ik lees liever de rechtse jaloezie, zever en verkrachting van de waarheid niet. Als ik al eens iets teveel daarvan lees doe ik het weer dicht en dan is daarmee alles opgelost.
Het staat allemaal duidelijk gerangschikt... dus alles wat je "teveel leest", daar moet je alleen voor op jezelf kwaad zijn
Ik lees liever de rechtse jaloezie, zever en verkrachting van de waarheid niet. Als ik al eens iets teveel daarvan lees doe ik het weer dicht en dan is daarmee alles opgelost.
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
niet te veel lezen en toch weten dat er veel rechtse jaloezie en verkrachting van de waarheid is
.
En links doet dat natuurlijk nooit.
Bovendien bestaat het midden natuurlijk ook niet, want wie niet links is moet natuurlijk extreem rechts zijn.

Bovendien bestaat het midden natuurlijk ook niet, want wie niet links is moet natuurlijk extreem rechts zijn.

- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Hij beschouwt zichzelf als “neutraal” … maar stemt wel voor PVDA

En dan weet je dat zijn perceptie serieus gekleurd is.

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Het zal hard en rap opvallen he Dave..

Jawel... jaloezie en zeveren, ook dwaasheid, is des mensen eigen.
Elk op zijn eigen manier..
Als we naar Trump kijken ... als dat een voorbeeld van /voor rechts is..

Al dikwijls uitgelegd maar het was te moeilijk ....VincentVega schreef: ↑Gisteren 19:29 Hij beschouwt zichzelf als “neutraal” … maar stemt wel voor PVDA![]()
Met bananen krijg ik dat wel uitgelegd maar dan gaat het nog niet lukken.
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Zelfs een opmerking over het wegblijven van Yaris wordt aangegrepen om de politieke links-rechts tegenstelling nog eens naar boven te brengen.