Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
Ik steun mr De Wever en zijn team. Vooruit ! met de geit.
Zelfs bij gewijzigd Arizona plan,zal volgens rekenhof begroting dieper in't rood gaan,de terugverdieneffecten zijn gewoon veel te hoog ingeschat....het meeste laaghangend fruit is al geplukt vrees ik...VincentVega schreef: ↑Vandaag 12:20BDW is nog maar net bezig en wordt al gepakt op zijn begrotingswerk. Begroting en schuld, dat is een werk van lange adem. Maar goed dat je zo bezorgd bent over onze begroting en schuld. By the way, waar was je tijdens Vivaldi?chesini schreef: ↑15 mei 2025, 17:28 België is een van de zovele satellieten van Europa geworden. Ik volg België zelf al een tijd niet meer behalve op het vlak van innovatie oa IMEC en VIB ea en natuurlijk de jaarlijkse belastingaangifte. De Wever gaat heel veel moeten harken en dan nog krijgt hij de begroting niet in orde. En dat duurt al sinds de regering Martens. Komaan. Het erge van de zaak is dat ministers zoals Theo Franken nu aan het shoppen slaan omdat er geen limiet meer staat op defensie-uitgaven. De Wever krijgt daar intussen grijze haren van. De miljarden vliegen de deur uit alsof het niets is. We zitten aan 105,6% BBP schuldgraad. Verontrustend.![]()
Geen limiet op defensie-uitgaven? Je leeft duidelijk op een andere planeet, vrees ik.![]()
Fantastisch he.
Nooit meer btw in België of 101 andere taksen betalen alhier. Alle opgespaarde overschotten ergens anders gaan opdoen en er nog veel plezier mee hebben ook.
Hoeveel procent van wat je uit te geven hebt gaat hier ook alweer naar de staat ?

Mijn hangmat gaat uiteraard mee. Zonder kan ik het niet meer gewoon worden.
De voorbereiding is begonnen. Ik kijk er naar uit !

Aangezien ginder ook internet is blijven jij en ik dezelfde (dikke) vrienden.
Je wil uiteraard op de hoogte gehouden worden...
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Dikke vrienden???haelewyn schreef: ↑Vandaag 19:33Fantastisch he.
Nooit meer btw in België of 101 andere taksen betalen alhier. Alle opgespaarde overschotten ergens anders gaan opdoen en er nog veel plezier mee hebben ook.
Hoeveel procent van wat je uit te geven hebt gaat hier ook alweer naar de staat ?![]()
Mijn hangmat gaat uiteraard mee. Zonder kan ik het niet meer gewoon worden.
De voorbereiding is begonnen. Ik kijk er naar uit !![]()
Aangezien ginder ook internet is blijven jij en ik dezelfde (dikke) vrienden.
Je wil uiteraard op de hoogte gehouden worden...
Jij dik, ik iets minder dik

Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Vlaams Belanger Filip De Winter beste maatjes met de Chinezen

Vlaams Belanger De Winter beste maatjes met de Chinezen

Vlaams Belanger De Winter beste maatjes met de Chinezen

Trumps MAGA = MAPA: Make Americans Poor Again
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1itue3l/een_overzicht_voor_het_boycotten_van_amerikaanse/
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1itue3l/een_overzicht_voor_het_boycotten_van_amerikaanse/
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Dat is oud nieuws. Je hebt dat vorig jaar ook al eens gepost.
Ik moet bekennen dat ik ook Chinese connecties heb: ik kom regelmatig in restaurant Jin Jiang in Gent.
En ik beken: ik bestel dan steeds nummertje 35 - gewokte Chinese kool met varkensreepjes.
Ga je nu ook elke 6 maanden foto’s van mij posten, samen met de bewijzen van mijn “Chinese connecties”.

Ik moet bekennen dat ik ook Chinese connecties heb: ik kom regelmatig in restaurant Jin Jiang in Gent.
En ik beken: ik bestel dan steeds nummertje 35 - gewokte Chinese kool met varkensreepjes.

Ga je nu ook elke 6 maanden foto’s van mij posten, samen met de bewijzen van mijn “Chinese connecties”.

Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Oei, ik heb ook wat spullen bij een Chinees bedrijf gekocht. Stukken goedkoper dan bij een Belgisch bedrijf.VincentVega schreef: ↑25 minuten geleden Dat is oud nieuws. Je hebt dat vorig jaar ook al eens gepost.![]()
En ik beken: ik bestel dan steeds nummertje 35 - gewokte Chinese kool met varkensreepjes.![]()
Ga je nu ook elke 6 maanden foto’s van mij posten, samen met de bewijzen van mijn “Chinese connecties”.![]()
Nu zal onze kleine spaarder wel boos op mij zijn.