GVV - Gereglementeerde Vastgoedvennootschap
TIP
Re: GVV - Gereglementeerde Vastgoedvennootschap
Ik lees het nieuws nu pas, helaas. Hopelijk morgen ofzo nog een correctie.lgoeman schreef: ↑4 juni 2025, 15:24Onthechting van coupon nr. 22 die het extralegale Voorkeurrecht vertegenwoordigt op 4 juni 2025 na slutiting van de beursBrugse Leeuw schreef: ↑4 juni 2025, 10:47 Wie vandaag nog Tinc aandelen koopt...tellen deze nog mee per 3 aandelen voor de kapitaalsverhoging?
Ja dus
Hoe gaat die kapitaalverhoging van TINC praktisch in zijn werk als je er op wil ingaan? (bij Saxo)
Ik zie dat op 9 juni er iets staat te gebeuren, ik denk dat ik dan de voorkeurrechten krijg? En daarna dan al of niet deze voorkeurrechten gebruiken?
Ik zie dat op 9 juni er iets staat te gebeuren, ik denk dat ik dan de voorkeurrechten krijg? En daarna dan al of niet deze voorkeurrechten gebruiken?
Mijn voorkeursrechten staan al in de app (Degiro). Ik denk dat je een mail moet sturen naar je broker om te melden dat je gebruik wil maken van je voorkeursrechten en wil intekenen op het aanbod waarna zij de rest doen.
Als je naar Keytrade een mail moet sturen dan zijn we twee weken verder.
Iemand een idee hoe het bij Keytrade in zijn werk gaat om in te tekenen?
Bij Bolero was dit geen probleem.
Iemand een idee hoe het bij Keytrade in zijn werk gaat om in te tekenen?
Bij Bolero was dit geen probleem.
Geen mail gezien en op de website zelf vind ik er ook niets van terug. Enkel de rechten zie ik staan op de site.
Laatst gewijzigd door karine op 5 juni 2025, 15:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Geen zorgen, die mail van Keytrade komt nog wel. Voor andere kapitaalverhogingen is dat altijd netjes op tijd afgehandeld geweest.
Net ook contact gehad met MeDirect, daar wisten ze niets van een kapitaalverhoging van Tinc enkel van een kapitaalverlaging. 

Intussen ook mail gehad van keytrade en zelfs van MeDirect.
Wel triest dat de medewerker van de afdeling beleggingen overtuigd was dat er geen kapitaalverhoging was.
Geduld is een schone deugd 

Dat hou je toch niet voor mogelijk! En die mensen worden ook betaald op het einde van de maand hé!

Saxo heeft ook een mail gestuurd met alle nodige info.
We zijn een maand later en ze hebben elkaar gevonden. De peer in twee, zoals men zegt. Ik dacht dat dat geen goede onderhandelingsstrategie was...vortex schreef: ↑9 mei 2025, 10:16Dat weet ik zo nog niet. COFB geeft nu al aan dat het bod 14,5% onder de actief waarde is en dat de cashflow generatie van beide aandeelhouders groepen moet behouden blijven. Vrees dat AED zichzelf te sterk zou moeten devalueren om hieraan te voldoen. Een overname lijkt mij nu minder waarschijnlijk maar denk dat COFB eventueel wel wat ziet zitten in een samensmelting van de twee in een nieuw bedrijf. Het voordeel daarvan is dat er geen overnemer is die voor toekomstige waarde moet betalen.
Ondertussen kondigde Aedifica deze week een paar investeringen aan in FInland en Engeland. Mooi. Die groei is nodig om een mooie(re) propositie te geven. Ik ga mijn aandelen COFB omruilen in AED. Misschien klein beetje knippen.