Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
Vandaar dat de wever naar 5% NAVO (+30 Miljard EUR /jaar !!! ) wil gaan ….?haelewyn schreef: ↑Gisteren 19:34 Hierse... de Antwerpse profiteurs in de politiek maken het ook weer bont.
Het kan niet op, nietwaar ..
Kritiek op dure dienstwagens van Antwerpse burgemeester en schepenen: “Kost de belastingbetaler een half miljoen euro”
https://www.hln.be/antwerpen/kritiek-op ... ~a1ed64a2/
Kan hij dienstwagens van NVA (die blijkbaar gepantserd moeten zijn voor een burgemeester) via die weg als onkosten binnenbrengen

- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Dat is inderdaad heel veel geld …
Ter vergelijking, onze sociale zekerheid kost ons 140 miljard euro per jaar.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Daarmee insinueer je dan dat die 30miljard EUR daar in de sociale zekerheid moet gehaald worden ? In dat geval was het misschien al met voorbedachte rade dat FVDB de ereloonsupplementen in het vizier heeft genomen vorige week ? Het was vermoedelijk al doorsproken geweest met de Wever. Zodat hij daar misschien al een paar miljoentjes kon vinden van zijn 30miljard EUR.VincentVega schreef: ↑Gisteren 23:24 Dat is inderdaad heel veel geld …
En zelfs daar was hier al zoveel ophef over ... ?
Hoe men het voor de rest ziet om die 30miljard gefinancierd te krijgen blijft de grote vraag.
Een meerwaardebelasting ging hoeveel opleveren in het idéale scénario ? Zal die dan nog moeten verstrengd worden ?
Hoe zei BDW het ooit ook al weer ? " Show us the money "
Het kan nu aan hem voorgelegd worden
Hier op SG had ik van VEGA graag vernomen hoe hij de financiering ziet van de 30miljard EUR gecombineerd met een begroting op orde krijgen.
Vele malen heb ik hier moeten vernemen van hem dat het zo niet verder kon met de schuld van het land , het verder ontsporen van de begroting onverantwoord was naar volgende generaties door voorgaande politici.
We worden allen al langer voor de wijs gehouden dat dit met regering de Wever niet meer het geval ging zijn, de langverwachte kentering er eindelijk zou komen.
Ik ben dus benieuwd
PS.
Op die andere langverwachte kentering : om belastingen uit inkomsten uit arbeid te normaliseren, nog zo een belofte , ze stonden immers voor 'de werkende man' , daar heb ik de hoop al van op gegeven dat daar maar iets van / voor zal worden ondernomen. Dat heb ik al gecatalogeerd als kiezersbedrog
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Ik insinueer niks, ik maak enkel een vergelijking met een andere belangrijke uitgavenpostKV schreef: ↑Vandaag 06:55Daarmee insinueer je dan dat die 30miljard EUR daar in de sociale zekerheid moet gehaald worden ?VincentVega schreef: ↑Gisteren 23:24 Dat is inderdaad heel veel geld …

Maar gezien de insinuerende toon van je eerste zin, lees ik de rest niet meer verder. Het is veel te mooi weer om mijn tijd te verdoen met dergelijke onzin

Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Een klein sommetje van de spaarrekeningen en het geld is er.
Och ja is weer een belasting extra.
Och ja is weer een belasting extra.
Estate Guru believer.
Dat is ook een manier om je er vanonder te muizen als je vast zitVincentVega schreef: ↑Vandaag 08:59Ik insinueer niks, ik maak enkel een vergelijking met een andere belangrijke uitgavenpost![]()
Maar gezien de insinuerende toon van je eerste zin, lees ik de rest niet meer verder. Het is veel te mooi weer om mijn tijd te verdoen met dergelijke onzin![]()

Waar zijn de tijden dat VEGA zo hard predikte het belang van :
- "de begroting die onder controle moest zijn" ,
- "volgende generaties niet verder met een oplopende schuld opzadelen"
- " We kunnen geen geld uitgeven dat er niet is"
PS. :
Herinner je de windhaan nog ?

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Vroeg of laat rijden ze zich vast in hun mooi niet realistisch riedeltje.
Estate Guru believer.
Er was ooit een minister die beweerde dat een schuld die er vanzelf is gekomen, ook vanzelf wel zal weggaan ( en het was niet Einstein ).
Als Vince vindt dat de sociale zekerheid vergelijkbaar is in profitariaat met de dienstauto's van de Antwerpse schepenen, moet dat zijn goed recht zijn.
Voor mij een bevestiging dat ik niet in dialoog moet gaan met leden die kierewiet nonsens vertellen en die 100 keer herhalen.
Dat is een kort gesprek dan. Zo heb ik gesprekken het liefst
Voor mij een bevestiging dat ik niet in dialoog moet gaan met leden die kierewiet nonsens vertellen en die 100 keer herhalen.

Dat is een kort gesprek dan. Zo heb ik gesprekken het liefst