Federale Arizona-regering
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Federale Arizona-regering
Net terug van het zeetje. Blijkbaar heb ik niks belangrijk gemist … 

Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Ligt niet zozeer aan Arizona, maar aan decennia mismanagement, incompetentie en de bewust bezig zijnde omvolking / islamisering -> dramatische situatie over de gemiddelde kennis van leerlingen is 1 van de gevolgen, naast criminaliteit, drugs en noem het maar.
Wij ook niet...VincentVega schreef: ↑Gisteren 17:37 Net terug van het zeetje. Blijkbaar heb ik niks belangrijk gemist …![]()
Je was toch zo begaan met de begroting ?VincentVega schreef: ↑Gisteren 17:37 Net terug van het zeetje. Blijkbaar heb ik niks belangrijk gemist …![]()
Of ‘plots’ niet meer

- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Oef, eindelijk heb je het licht gezien!

Ik heb die zaken opgestoken door uw retorieken hier.
Ik stel intussen ook vast dat VEGA zijn retorieken echter niet consequent toepast

- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Het is in orde, mijn jongen, ik vergeef het je …

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Bartje Quisling heeft vandaag toch een prachtig geschenk gekregen van zijn Spaanse collega. Het Spaanse "Njet" tegen de verhoging van het Navo budget moet toch een opsteker voor hem zijn. Nu is Spanje wel de slechtste betaler binnen de Navo en lopen er tegenwoordig al zoveel Russen rond dat de Britten hun slechte reputatie aan het verliezen zijn; het moet hem toch gelukkig maken ons Bartje ...
Al zou hij beter kijken naar Oostenrijk, een mooi land, veel slechter gesitueerd dan wij zijn en GEEN lid van de Navo en dat slechts 1% van het BBP aan defensie spendeert !
Al zou hij beter kijken naar Oostenrijk, een mooi land, veel slechter gesitueerd dan wij zijn en GEEN lid van de Navo en dat slechts 1% van het BBP aan defensie spendeert !
Make Spaargids " Great Again ! "