Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
Noem mij maar een boomer, maar ik vind het idee van een dubbele nationaliteit totaal absurd.
Je bent OF Belg, OF iets anders, maar niet alles tegelijkertijd. Dat is vragen om ingewikkeldheid. Iedereen die zijn buitenlandse nationaliteit wilt behouden mag dat, maar veliest dan zijn Belgische nationaliteit. Aan de Belgische nationaliteit mogen rechten en plichten vasthangen.
Je bent OF Belg, OF iets anders, maar niet alles tegelijkertijd. Dat is vragen om ingewikkeldheid. Iedereen die zijn buitenlandse nationaliteit wilt behouden mag dat, maar veliest dan zijn Belgische nationaliteit. Aan de Belgische nationaliteit mogen rechten en plichten vasthangen.
Ik heb een bliksemafleider van het merk Gallagher op het dak van mijn Airbnb in Avoriaz.
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Er zijn genoeg Europese EU landen waar een dubbele nationaliteit enkel nog kan voor EU onderdanen; Duitsland is zo'n land en niet het minste binnen Europa. Mensen met een Turkse of Marokkaanse achtergrond moeten daar kiezen: Duitser of de nationaliteit van het "thuisland"
; bijna al de "Turken" zijn daar Duitser terwijl in ons land 99% een dubbele nationaliteit heeft ...

Make Spaargids " Great Again ! "
En hoeveel landgenoten misbruiken het systeem. of is dat toegelaten.VincentVega schreef: ↑Gisteren 11:06
zie ook de recente gevallen van misbruiken inzake pensioenen, werkloosheidsvergoeding enz ...).
Denk dan maar aan Igo, sociale huisvesting, burn-out, de hedendaagse jongere generatie ziekte(als men het niet eens is met zijn chef)enz.
Maar het is natuurlijk veel makkelijker een Marokkaans gezin eruit pikken.
Maar als er bepaalde regels zijn en rechten dan moet men die poortjes, maar sluiten i.p.v van anderen zwart te maken.
Om zijn gelijk te halen.
Wat misbruik in huisvesting betreft men zou bijv. kunnen vragen naar jaarlijkse energie en water facturen als bewijs van er werkelijk te wonen.
En deze te vergelijken met andere huurders van gelijkwaardige woningen.
Dus domiciel fraude bij 2 niet gehuwden zou men zo kunnen opsporen, maar welke storm gaat er dan losbarsten privacy wet?
Een vb vandaag op de drukke tram klagen kan niet aan de plafond steunen.(te klein gestalte vrouw 60 +)
En het klagen was weer eens aan de gang, belastingen enz.
Op mijn vraag en ga je dit probleem aan De Lijn melden, het was plots heel stil.
Oei ontwerp foutje.
Klagen maar actie nemen de Vlaming op zijn best.
Estate Guru believer.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Het ene misbruik praat het andere niet goed. Integendeel, van mijn part mogen ze ALLE misbruiken aanpakken.platin schreef: ↑Gisteren 16:29En hoeveel landgenoten misbruiken het systeem. of is dat toegelaten.VincentVega schreef: ↑Gisteren 11:06
zie ook de recente gevallen van misbruiken inzake pensioenen, werkloosheidsvergoeding enz ...).
Denk dan maar aan Igo, sociale huisvesting, burn-out, de hedendaagse jongere generatie ziekte(als men het niet eens is met zijn chef)enz.
Maar het is natuurlijk veel makkelijker een Marokkaans gezin eruit pikken.
Maar als er bepaalde regels zijn en rechten dan moet men die poortjes, maar sluiten i.p.v van anderen zwart te maken.
Om zijn gelijk te halen.
Wat misbruik in huisvesting betreft men zou bijv. kunnen vragen naar jaarlijkse energie en water facturen als bewijs van er werkelijk te wonen.
En deze te vergelijken met andere huurders van gelijkwaardige woningen.
Dus domiciel fraude bij 2 niet gehuwden zou men zo kunnen opsporen, maar welke storm gaat er dan losbarsten privacy wet?
Een vb vandaag op de drukke tram klagen kan niet aan de plafond steunen.(te klein gestalte vrouw 60 +)
En het klagen was weer eens aan de gang, belastingen enz.
Op mijn vraag en ga je dit probleem aan De Lijn melden, het was plots heel stil.
Oei ontwerp foutje.
Klagen maar actie nemen de Vlaming op zijn best.
En maak er nu eens niet iets racistisch van: die bejaarde Marrokanen waren trouwens ook landgenoten want ze hadden naast de Marokkaanse nationaliteit ook de Belgische nationaliteit. Het probleem van de dubbele nationaliteit….
Het belangrijkste is niet zozeer die ene die tegen de lamp loopt streng te gaan straffen (al zouden ze alle onterecht toegerekende bedragen van mijn part mogen terugvorderen, al vrees ik dat zoiets een verloren zaak is) maar vooral er voor te zorgen dat de achterpoortjes worden dichtgemetseld en alle mogelijkheden tot misbruik tot een minimum worden beperkt.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid