Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Fondsen en aandelen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Besparingen De Wever I op aandelenwinst en effectentaks

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
1054 berichten
  • Pagina 67 van 71
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • …
  • 71
  • Volgende
TIP
Vergelijk via onze tools Effectenrekening - Fondsen - Beleggingsplannen
Kevva
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Kevva
Verstuur privébericht

Re: Besparingen De Wever I op aandelenwinst en effectentaks

• Citeer

Bericht door Kevva » Gisteren 16:51

Finny10 schreef: ↑Gisteren 16:48
Kevva schreef: ↑Gisteren 16:47 Het is me op dit moment nog wat onduidelijk.
De regering is het unaniem, dat het een goeie deal is. De Conner is gelukkig net zoals Jambon.

De groenen vinden dat de rijken de dans ontspringen en dat er teveel achterpoortjes zijn voor vennootschappen.
De middenklasse en de armen in ons land worden volgens groen zeer hard geraakt. Om nog neg niet te zeggen 'gepluimd'.

Wat ik toe nu toe heb gelezen is dat je geen 10.000 euro winst mag maken PER AANDEEL en dan nog eens PER JAAR.
Sorry, maar ik maak echt geen 10.000 euro winst per jaar, laat staan op één aandeel.

Kan het zijn dat de armen en de middenklasse nu echt niet geraakt worden? Ik vind het op zich wel een wonder.
En die rijken (lees eerder vennootschappen), daar ga ik groen gelijk in geven. Die zullen wel achterpoortjes vinden. Altijd wel één creatieve boekhouder die een hiaat vind om te misbruiken.
10.000 totaalwinst per jaar, niet per aandeel.
Ik had begrepen dat het per aandeel was.
10.000 euro winst in zijn geheel is dan wel weer wat anders.

Nu goed, je kan je verkopen misschien wel wat plannen?

En die 10% belasting die geheven wordt (zal sowieso ook wel nog oplopen richting 30%).
Is dat op je totaalbedrag of is het enkel op het deel dat boven de 10.000 euro uitkomt?

En hoe weet de fiscus hoeveel winst je maakt?
Of gaan ze gewoon kijken naar het verkoopbedrag?

KleineSpaarder
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer KleineSpaarder
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door KleineSpaarder » Gisteren 16:57

mver schreef: ↑Gisteren 15:19
KleineSpaarder schreef: ↑Gisteren 15:00
Ik ben daar niet bij hoor. Er zijn ook slimme Vlamingen. Je moet jezelf niet veralgemenen :P. Het geeft je waarschijnlijk een goed gevoel, jezelf wijs te maken dat je niet dommer bent dan anderen, maar dat is daarom niet waar :D
Bla bla bla ... Mijn berichten zijn bedoeld voor wie ze willen verstaan ::).
Ik ben blij dat ik jouw berichten niet snap, maar wel de politici en media niet geloof. Beter zo dan omgekeerd. Ik mis niets :)
Trumps MAGA = MAPA: Make Americans Poor Again
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1itue3l/een_overzicht_voor_het_boycotten_van_amerikaanse/

KleineSpaarder
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door KleineSpaarder » Gisteren 17:00

Kevva schreef: ↑Gisteren 16:51
Finny10 schreef: ↑Gisteren 16:48

10.000 totaalwinst per jaar, niet per aandeel.
Ik had begrepen dat het per aandeel was.
10.000 euro winst in zijn geheel is dan wel weer wat anders.

Nu goed, je kan je verkopen misschien wel wat plannen?

En die 10% belasting die geheven wordt (zal sowieso ook wel nog oplopen richting 30%).
Is dat op je totaalbedrag of is het enkel op het deel dat boven de 10.000 euro uitkomt?

Wat zit je je zorgen te maken over iets waarover de wetteksten nog niet eens verschenen zijn? Die meerwaardetaks zal nooit in deftige wetteksten gegoten worden. Het zal een complete flop zijn. Het komt er gewoon niet. Het is puur broddelwerk. Je reinste amateurisme.

Waarschijnlijk opzettelijk zo gedaan door NVA en MR om Vooruit een wortel voor de neus te hangen :P.

Ik zal mver nog moeten geloven: "arm Vlaanderen dat de politici en media gelooft".

Nu Rousseau denkt dat hij de meerwaardetaks binnengehaald heeft, bereiden NVA en MR de volgende discussie voor: na het beperken van de werkloosheidsuitkering, nu ook de inperking van de ziekte- en invaliditeit. Wie spaargeld heeft, zal geen vergoeding meer krijgen na 1 jaar.

Hiermee worden pas miljarden uitgespaard :)

Dan kunnen de schandalig hoge belastingen op arbeid echt omlaag :)

En dus het omgekeerde wat wat Spaarfreakje wil (die het woord "belasting op arbeid" alleen vanuit de krant en fora kent):
spaarfreakje schreef: ↑Gisteren 10:14 Ik wil laten zien dat een hoger marginaal tarief dan 50% noodzakelijk is.
Een schijf van 55% er terug bijvoegen, is een must.
Best ook nog een schijf van 60%.
De 72% schijf uit de jaren '80 is wel overdreven.
Laatst gewijzigd door KleineSpaarder op 30 juni 2025, 17:19, 7 keer totaal gewijzigd.
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1itue3l/een_overzicht_voor_het_boycotten_van_amerikaanse/

the_bishop
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer the_bishop
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door the_bishop » Gisteren 17:01

Finny10 schreef: ↑Gisteren 16:40 Bij de Giro kun je zelf bij instellingen aanklikken of je al dan niet wilt dat ze Belgische tax inhouden.
Weet ik, maar dat doe je normaal niet, want ze doen dan het werk voor je.
Als je dat toch doet om geen beurstaks te betalen, ge zult meer dan waarschijnlijk prijs hebben.

Degiro moet het beginsaldo, eindsaldo en dividenden doorspelen aan de fiscus en wie doet er geen enkele transactie per jaar... als de fiscus ziet dat er NIKS aan beurstaks is betaald en dat zien ze... heb je prijs. Je kunt een deel betalen als misleiding, ik waag me daar niet aan.

Moneyking
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Moneyking
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Moneyking » Gisteren 17:17

x
Laatst gewijzigd door Moneyking op 30 juni 2025, 17:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Moneyking
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Moneyking
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Moneyking » Gisteren 17:17

Kevva schreef: ↑Gisteren 16:51 En die 10% belasting die geheven wordt (zal sowieso ook wel nog oplopen richting 30%).

De solidariteitsbijdrage (Conners middenklassetaks) zal geheven worden op het gedeelte van de meerwaarde boven de 10.000 euro.

Waarschijnlijk gaan beleggingsplatformen bij elke transactie moeten nagaan wat de beginwaarde was en dan de meerwaarde berekenen. Heel veel gedoe voor heel weinig opbrengst.

the_bishop
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer the_bishop
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door the_bishop » Gisteren 17:19

KleineSpaarder schreef: ↑Gisteren 17:00 Wat zit je je zorgen te maken over iets waarover de wetteksten nog niet eens verschenen zijn? Die meerwaardetaks zal nooit in deftige wetteksten gegoten worden. Het zal een complete flop zijn. Het komt er gewoon niet. Het is puur broddelwerk. Je reinste amateurisme.
Waarschijnlijk opzettelijk zo gedaan door NVA en MR om Vooruit een wortel voor de neus te hangen :P
Gij moet duidelijk geen meerwaardetaks gaan betalen hé KleineSpaarder.
Als ge panikeert op bodems zoals in april ipv ervan te profiteren en uw tijd verdoet met kappen op een buitenlandse president dit op slinkse wijze zijn eigen belangrijkste beurs ter wereld naar een recordkoers heeft weten te sturen ipv slim te beleggen, dan lijkt me dat een logisch gevolg.
Wie wel kapitaal bij mekaar krijgt ooit, mag afdokken en er zal geen ontsnappen aan zijn. Betaal je een jaar niks later zal het veel meer zijn.

En de NVA en MR zijn wel degelijk tevreden, die gaan dat niet meer willen veranderen, de (super)rijken zijn grotendeels gevrijwaard gebleven. Die hun percentages stellen niks voor.
De kleine belegger die boven 10.000 euro meerwaarde uitkomt heeft het zwaar zitten met z'n 10% (om te beginnen).

Allé we hebben nu een meerwaardetaks EN een vermogenstaks... denk dat we nu beter doen dan de andere landen ;)
en ook nog Reijnderstaks, beurstaks, RV van 30%... we staan nu op kop.

KleineSpaarder
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door KleineSpaarder » Gisteren 17:23

the_bishop schreef: ↑Gisteren 17:19
KleineSpaarder schreef: ↑Gisteren 17:00 Wat zit je je zorgen te maken over iets waarover de wetteksten nog niet eens verschenen zijn? Die meerwaardetaks zal nooit in deftige wetteksten gegoten worden. Het zal een complete flop zijn. Het komt er gewoon niet. Het is puur broddelwerk. Je reinste amateurisme.
Waarschijnlijk opzettelijk zo gedaan door NVA en MR om Vooruit een wortel voor de neus te hangen :P
Ik heb een veelvuldig veelvoud van jouw geld, en ik zal inderdaad geen meerwaardetaks betalen. De wet zal zo vol gaten zitten, dat het niet hoeft.

Het volstaat de wetteksten af te wachten, in plaats van nu als een kip zonder kop in het rond te springen :)

Maar het "arm Vlaanderen" waarover mver spreekt, die gaan er wel voor zorgen dat er genoeg geld binnenstroomt :P
mver schreef: ↑Gisteren 14:30 Arm Vlaanderen dat zijn politici of media nog domweg gelooft :-\.

the_bishop
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer the_bishop
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door the_bishop » Gisteren 17:32

Abatoetnie schreef: ↑Gisteren 12:04
bert9 schreef: ↑Gisteren 11:59 Betreft dit geen meerwaarde van 10.000 euro per jaar?

Ik wil niemand tegen de borst stoten, maar als je al een meerwaarde van 10.000 euro per jaar genereert heb je toch al wel wat kapitaal, niet? Persoonlijk vind ik het dan zo raar dat er zoveel commotie rond deze tax is?
Ik zit hier in ieder geval HEEEEL ver af. :D
Niet noodzakelijk. Als je bv. 10000 euro hebt gestoken (en dat is je "volledige kapitaal") in één aandeel en dat aandeel stijgt 100% dan heb je met die 10000 euro toch ook een meerwaarde van 10000 euro gerealiseerd. Je kan dus met "een kapitaal" van 10000 euro zelfs die meerwaarde al bereiken.
Zelfs als je veilig belegt een goed spreidt gaat dat over een echt klein bedrag.

Ja de beurs doet stel 10% gemiddeld, dus je mag al 100.000 hebben voor je moet betalen zou je denken.
Maar dat klopt niet... de beurs zal eerder 0% doen en 20% dan 10%. Die doet jaarlijks de 10% met een standaardafwijking van 10% dan dat gemiddelde van 10%.
Met 50.000 zal je dus al regelmatig aan het taksbedrag raken, ipv er met het gemiddelde van 10% altijd ruim onder te blijven.

Deze taks is écht wel rampzalig voor langetermijnbeleggers die een mooi kapitaaltje bij mekaar willen krijgen voor later door goed te sparen (en het te beleggen uiteraard).
En daarvoor moet je helemaal geen rijke zijn, die Paepen heeft op hln niet lang geleden voorgerekend dat je miljonair kan worden als je jaarlijks je eindejaarspremie belegt, iedereen kan dat. Tel maar uit wat een kapitaal die gewone werkmens aan meerwaardebelasting gaat hebben betaald in zijn leven. Rousseau pakt zonder meer de gewone spaarzame werkmens aan.

Finny10
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Finny10
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Finny10 » Gisteren 17:37

KleineSpaarder schreef: ↑Gisteren 17:23
the_bishop schreef: ↑Gisteren 17:19

Ik heb een veelvuldig veelvoud van jouw geld, en ik zal inderdaad geen meerwaardetaks betalen. De wet zal zo vol gaten zitten, dat het niet hoeft.

Het volstaat de wetteksten af te wachten, in plaats van nu als een kip zonder kop in het rond te springen :)

Maar het "arm Vlaanderen" waarover mver spreekt, die gaan er wel voor zorgen dat er genoeg geld binnenstroomt :P
mver schreef: ↑Gisteren 14:30 Arm Vlaanderen dat zijn politici of media nog domweg gelooft :-\.
Als jij een veelvuldig veelvoud hebt dan heb je zeker veel meer geld dan gewoon erg veel. :D

Finny10
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Finny10
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Finny10 » Gisteren 17:44

the_bishop schreef: ↑Gisteren 17:01
Finny10 schreef: ↑Gisteren 16:40 Bij de Giro kun je zelf bij instellingen aanklikken of je al dan niet wilt dat ze Belgische tax inhouden.
Weet ik, maar dat doe je normaal niet, want ze doen dan het werk voor je.
Als je dat toch doet om geen beurstaks te betalen, ge zult meer dan waarschijnlijk prijs hebben.

Degiro moet het beginsaldo, eindsaldo en dividenden doorspelen aan de fiscus en wie doet er geen enkele transactie per jaar... als de fiscus ziet dat er NIKS aan beurstaks is betaald en dat zien ze... heb je prijs. Je kunt een deel betalen als misleiding, ik waag me daar niet aan.
Waarom? Op mijn belastingformulier vul ik gewoon zelf in hoeveel ik boven de 10.000 winst zit. Dan hoef ik tenminste geen jaar op mijn teruggave te wachten.

the_bishop
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer the_bishop
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door the_bishop » Gisteren 17:54

Finny10 schreef: ↑Gisteren 17:44 Waarom? Op mijn belastingformulier vul ik gewoon zelf in hoeveel ik boven de 10.000 winst zit. Dan hoef ik tenminste geen jaar op mijn teruggave te wachten.
Dat gaat zo niet werken vrees ik Finny. Dat gaat ge zo zelfs nergens kunnen invullen zelfs.
Wat er is betaalt aan belasting gaat ge op een nieuwe code mogen invullen.

Ge kunt er een briefje bijsteken voor de fiscus met...
ik moest zoveel betalen maar heb het niet gedaan, maar gijle moet het dan ook niet volgend jaar aan mij terugeven, iedereen tevreden :)

zeker die smilie erbij zetten om ze goed te stemmen
Laatst gewijzigd door the_bishop op 30 juni 2025, 17:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Indalo
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Indalo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Indalo » Gisteren 17:54

En wat gaan ze doen bij iemand die bv elk jaar 10.000€ cash toevoegt aan zijn portefeuille voor latere momenten om aandelen te kopen?
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.

walt09
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer walt09
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door walt09 » Gisteren 18:03

Zullen de transactiekosten en beurstaks in mindering kunnen gebracht worden van aankoop en verkoop ?

the_bishop
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer the_bishop
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door the_bishop » Gisteren 18:14

Indalo schreef: ↑Gisteren 17:54 En wat gaan ze doen bij iemand die bv elk jaar 10.000€ cash toevoegt aan zijn portefeuille voor latere momenten om aandelen te kopen?
Ze kijken naar de winst bij verkoop van aandelen. Dus ge moogt uw portefueille uitbreiden met cash zoveel ge wilt.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

1054 berichten
  • Pagina 67 van 71
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • …
  • 71
  • Volgende

Terug naar “Fondsen en aandelen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy