Besparingen De Wever I op aandelenwinst en effectentaks
TIP
Re: Besparingen De Wever I op aandelenwinst en effectentaks
Covered calls schrijven is nu net wat een goede huisvader zou (moeten) doen.Costaccountant schreef: ↑Gisteren 15:36 Met het schrijven van opties zou ik toch echt opletten. Ik kan me eigenlijk géén belastingambtenaar voorstellen die dat als ‘normaal beheer van een goede huisvader’ zou kwalificeren. Je riskeert er 33% belastingen mee … over je hele roerend inkomen. Maar ieder doet wat ie wil.
72% aandelen, 16% obligaties, 12% cash
Een goede huisvader is volgens de wet iemand een huisvader die belastingen betaalt. Zoveel mogelijk.
Ik heb een bliksemafleider van het merk Gallagher op het dak van mijn Airbnb in Avoriaz.
Dat lijkt me geen speculeren en ook geen beroepsactiviteit.Costaccountant schreef: ↑Gisteren 15:36 Met het schrijven van opties zou ik toch echt opletten. Ik kan me eigenlijk géén belastingambtenaar voorstellen die dat als ‘normaal beheer van een goede huisvader’ zou kwalificeren. Je riskeert er 33% belastingen mee … over je hele roerend inkomen. Maar ieder doet wat ie wil.
Een goed beheer is zoveel mogelijk rendement op je aandelen behalen.
De ROVERHEID ziet dat anders, ze komen heel veel geld tekort.
KLOPT maar dan ben je al een paar duizend euro armer aan advocaatskosten, fiscale advocaten zijn peperduur.
Ooit heeft er eens eentje op internet gezet dat hij 1 200 000 euro per jaar verdiende
Gisteren in Ter Zake, 4,5 mln € budget ter bestrijding van één of andere stomme Afrikaanse kikker. Het kan niet op mensen, het kan niet op.
En Juan Jamon knikte goedkeurend, sliep weer verder, uiteraard nadat hij zijn bankrekening had gecheckt. Weer zoveel geld bij, het lijkt wel of ik elke maand Euro Millions win.
En Juan Jamon knikte goedkeurend, sliep weer verder, uiteraard nadat hij zijn bankrekening had gecheckt. Weer zoveel geld bij, het lijkt wel of ik elke maand Euro Millions win.
Ooit ook wel eens gehoord van een cryptobelegger die zijn winst niet aangaf en het jaar daarna alles verloor met een crash, die zou een lening moeten aangaan om zijn schulden te betalen, dacht dat het een 300.000€ was...
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
1 ding is zeker, herinner je 2016, het gedrocht van een speculatietaks van ene van het over het veld getilde dat elke kleine belegger verlamde.
Zijn partijgenoten, die nu aan de knoppen zitten, waaronder juan jamon en co, doen het weer.
Zijn partijgenoten, die nu aan de knoppen zitten, waaronder juan jamon en co, doen het weer.
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Bremtrol is voorstaander, die geeft graag geld aan de overheid ...
Make Spaargids " Great Again ! "
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Conner Crapuul gaat nog afzien van deze tax, Bouchez geeft duidelijk gezegd dat de rijken niet moeten betalen, Bartje Quilsing zegt nu formeel dat middenklasse niet geraakt gaat worden dus blijft er nog enkel het kiesvee van C. Crapuul over, de armen ...

Moest het allemaal niet zo triestig zijn om te zien door wat voor mongolen ( geen belediging voor mensen uit dat land of met het syndroom van Down ) ons land bestuurd blijft worden, zou het nog grappig zijn ... Waar is de goede tijd van Geert Hoste gebleven

Mongolen ? Het blok bestuurt toch niet federaal ?
-
- Newbie
- Contacteer:
Dat ga ik niet betwisten. Maar ik blijf benieuwd naar je argumentatie tegenover de belastingambtenaar. De premie die je opstrijkt is immers géén meerwaarde, géén dividend en géén rente. Daar lijkt me de “nomenclatuur” van de belastingambtenaar op te houden wat betreft ‘normaal beheer’. Met het schrijven van een optie lever je bovendien een dienst aan een derde. Dat past volledig in de definitie van ‘divers inkomen’.reteiP schreef: ↑Gisteren 16:00Covered calls schrijven is nu net wat een goede huisvader zou (moeten) doen.Costaccountant schreef: ↑Gisteren 15:36 Met het schrijven van opties zou ik toch echt opletten. Ik kan me eigenlijk géén belastingambtenaar voorstellen die dat als ‘normaal beheer van een goede huisvader’ zou kwalificeren. Je riskeert er 33% belastingen mee … over je hele roerend inkomen. Maar ieder doet wat ie wil.
In dictatorships we are more fortunate then you in the west, in one respect: we believe NOTHING about what we read in newspapers, and NOTHING about what we see on television, because - unlike you - we KNOW it's all propaganda and lies. Charter77.
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Betaal jij je trollenbelasting al maar ... Het Anti-Vlamingen BLOK regeert Federaal als je die bedoelt, met op kop de tandem Conner Crapuul en Bartje Quisling ...