Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
De rechtse liberale burgemeester maakt er inderdaad een budgetaire puinhoop van net zoals de rechtse liberaal Gatz in Brussel…
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
PS-bastion Brussel, bedoel je?
Gatz mocht enkel de boekhouding van de stad Brussel bijhouden, over de inkomsten en uitgaven beslisten burgemeester Philip Close (PS) en zijn schepenen. Over de andere 18 gemeenten van Brussel, waaronder Molenbeek, Anderlecht, Schaarbeek enz … mocht hij zelf dat niet. Ook in de meeste van die gemeenten heerst de PS. De voorganger van Vlose was Yvan Mayer, die na het Samusocial schandaal moest opstappen.
Het Brusselse Gewest is ook een PS-bastion met ene Rudi Vervoort aan het hoofd.
Wat het “progressieve” Gent betreft: samen met Groen en Vooruit heeft De Clercq er inderdaad een financiële puinhoop van gemaakt. Kan moeilijk anders als je met geld smijt voor allerlei al dan niet zinnige subsidies (die dan via bevriende vzw’s worden verdeeld) en een teveel aan (stads)ambtenaren in dienst hebt.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Gelukkig maar dat er linkse partijen zijn om de puinhopen op te ruimen en de begroting weer sluitend te maken. 

- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Ja, daarvoor zijn ze gekend …

Inderdaad , ik heb er alle vertrouwen in net zoals u mr Vincentvega.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Ik ook m/v/x/… Brembos

Onderweg naar de volgende verkiezingen.

Bertrand Russell once said: "First, they fascinate the fools. Then, they muzzle the intelligent."
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.
It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.
It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.
Ik heb een bliksemafleider van het merk Gallagher op het dak van mijn Airbnb in Avoriaz.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Ik dacht dat het de cijfers van de tewerkstellingsgraad waren

Heb nog juist een nigeriaans oplichtersadvertentie gelezen dat de verandering eraan komt.
Is dat den Bever in zijn jonge tijd, die foto gemaakt met AI
Is dat den Bever in zijn jonge tijd, die foto gemaakt met AI
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Ze vonden geen enkele waarop hij lacht. De onderste helft is Conner.
Maar VV heeft daar grande truco con lapino bianco voor: gewoon de schuldenplafonds verhogen en we kunnen weer verder.Gezien zijn recept werkt in de VS dan zal het zeker werken in hellshole BE and Brussels.