Koopwaardige aandelen
TIP
Re: Koopwaardige aandelen
Bij bolero kijk ik naar de wijzers koers/ winst en koers/ boekwaarde. Is dat geen goede indicatie?
It's a start...wat je schrijft zijnvolgens mij momentopnames en kunnen bijgevolg dan ook sterk beïnvloed zijn door tijdelijke winstdalingen of boekhoudkundige goocheltrucks. Parameters zoals de schuldgraad, cashflow, groeivooruitzichtn, de sector, managementkwaliteit, etc etc zijn volgens mij ook belangrijk om mee te nemen
En hoe evolueert de winst en boekwaarde over de jaren? Kan ook een vertekend beeld zijn dus,
Als je winst wilt maken met aandelen ten opzichte van de markt, dan moet je parameters gebruiken die niet iedereen onder een simpele muisklik tevoorschijn kan toveren.
Ik heb een bliksemafleider van het merk Gallagher op het dak van mijn Airbnb in Avoriaz.
Das spijtig 

Wat zou een goed boek kunnen zijn voor een beginnend belegger, ik zou me wel willen inlezen over die materie. Ik heb geen studies economie gedaan en weet niet goed hoe al die gegevens te interpreteren.bryanv schreef: ↑Vandaag 09:56It's a start...wat je schrijft zijnvolgens mij momentopnames en kunnen bijgevolg dan ook sterk beïnvloed zijn door tijdelijke winstdalingen of boekhoudkundige goocheltrucks. Parameters zoals de schuldgraad, cashflow, groeivooruitzichtn, de sector, managementkwaliteit, etc etc zijn volgens mij ook belangrijk om mee te nemen
En hoe evolueert de winst en boekwaarde over de jaren? Kan ook een vertekend beeld zijn dus,
Je moet vooral nadenken...
Die getalletjes kunnen richtingen geven, maar nadenken primeert boven alles.
Achter die getalletjes gaat een verhaal schuil, en dat moet je bekijken.
Die getalletjes kunnen richtingen geven, maar nadenken primeert boven alles.
Achter die getalletjes gaat een verhaal schuil, en dat moet je bekijken.
The five rules for successful stock investing van Pat Dorsey als je Engels begrijpt.
The intelligent investor van Benjamin GrahamMJF schreef: ↑Vandaag 18:07Wat zou een goed boek kunnen zijn voor een beginnend belegger, ik zou me wel willen inlezen over die materie. Ik heb geen studies economie gedaan en weet niet goed hoe al die gegevens te interpreteren.bryanv schreef: ↑Vandaag 09:56
It's a start...wat je schrijft zijnvolgens mij momentopnames en kunnen bijgevolg dan ook sterk beïnvloed zijn door tijdelijke winstdalingen of boekhoudkundige goocheltrucks. Parameters zoals de schuldgraad, cashflow, groeivooruitzichtn, de sector, managementkwaliteit, etc etc zijn volgens mij ook belangrijk om mee te nemen