Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Schuldsaldoverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Schuldsaldoverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Fondsen en aandelen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Start aandelen en ETF

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
99 berichten
  • Pagina 4 van 7
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Volgende
TIP
Vergelijk via onze tools Effectenrekening - Fondsen - Beleggingsplannen
spaarfreakje
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer spaarfreakje
Verstuur privébericht

Re: Start aandelen en ETF

• Citeer

Bericht door spaarfreakje » 29 juli 2025, 13:22

In het Zomerakkoord werd ingeschreven dat de meerwaardetaks toegepast wordt op financiële activa, die momenteel nog niet belast worden op hun meerwaarde.
1) Daarom blijft Reynderstaks gelden op kapitaliserende obligatiefondsen en kan er geen meerwaardetaks bovenop (is ook juridisch zo).
2) Fiscaal pensioensparen volgt nu al een speciale belasting, waarin de meerwaarden (tot 60j) mee in belast worden.
Juridisch zou het wel kunnen op meerwaarden na 60j maar politiek werd het niet meer weerhouden.

patrick4
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer patrick4
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door patrick4 » 29 juli 2025, 13:47

Gg70 schreef: ↑29 juli 2025, 12:37 Medicatie of niet...winst op obligatietrackers passeert eerst Reynders taks(30%)en in de toekomst nog vermoedelijk meerwaardetaks.(10%).
Nee.
Ik heb een bliksemafleider van het merk Gallagher op het dak van mijn Airbnb in Avoriaz.

patrick4
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer patrick4
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door patrick4 » 29 juli 2025, 13:52

Finny10 schreef: ↑29 juli 2025, 12:59 Klopt 30% + 10%.
Nee.
Ik heb een bliksemafleider van het merk Gallagher op het dak van mijn Airbnb in Avoriaz.

Samsara
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer Samsara
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Samsara » 29 juli 2025, 17:12

karine schreef: ↑29 juli 2025, 11:54
Samsara schreef: ↑29 juli 2025, 11:02 3 weken is wel heel erg snel maar topic starter spreekt over een jaar.
Over welke termijn zou jij die 125k beleggen?
Ik zou vooral heel rustig blijven op deze moment.
Een deel parkeren in obligaties, een deel cash aanhouden en een deel(tje) nu beleggen en dan gespreid verder aankopen.
Eventueel automatisch maandelijks laten aankopen want dit zelf doen blijft moeilijk. Voor de kids koop ik sowieso maandelijks met kleinere bedragen maar ik heb mezelf er toch weer op betrapt dat mijn laatste ETF aankopen weer dateren van april. Ik volg zelf de richting deels van de fear and greed index en wanneer deze onder de 25 zit begin ik sowieso te kopen en dat is me nog nooit slecht bevallen.

En luister vooral niet teveel naar de media, vandaag nog maar eens opgemerkt.
13 juni 2024, Koers Lotus €8640.
“De laatste tijd raadde ik niemand nog aan om een aandeel van Lotus te kopen”, zegt Pascal Paepen, professor aan de KU Leuven en medeoprichter van Spaarvarkens.be. “Ik dacht dat het zou terugvallen. Vandaag verander ik mijn mening.”
29 juli 2025 Koers Lotus €7500.
“Lotus Bakeries is dan weer heel duur op dit moment. Dat moet eerst wat goedkoper worden om interessant te zijn”, zegt Paepen.
Wat een joke die Paepe! :D

Verder vind ik je een goede en slimme beleggingsstrategie hanteren.

Die 125k zou ik niet lumpsum beleggen en ook niet maandelijks.
DCA elk kwartaal en indien interessant op dat moment een grotere aankoop.

Zijn obligaties echt zo interessant momenteel?

karine
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer karine
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door karine » 29 juli 2025, 17:32

Samsara schreef: ↑29 juli 2025, 17:12 Zijn obligaties echt zo interessant momenteel?
Nee, het vet is van de soep maar als je spaarrekeningen vandaag ziet.
2022-2023-2024 was een mooie periode om obligaties te kopen.
Of je moet wat meer risico nemen en richting Volkswagen en dergelijke gaan.
Kingdom of Belgium 0% 22 Oct 2031, EUR 84,66, 2,6% netto.

Greeceman
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Greeceman
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Greeceman » 29 juli 2025, 20:15

Samsara schreef: ↑29 juli 2025, 17:12
karine schreef: ↑29 juli 2025, 11:54
Ik zou vooral heel rustig blijven op deze moment.
Een deel parkeren in obligaties, een deel cash aanhouden en een deel(tje) nu beleggen en dan gespreid verder aankopen.
Eventueel automatisch maandelijks laten aankopen want dit zelf doen blijft moeilijk. Voor de kids koop ik sowieso maandelijks met kleinere bedragen maar ik heb mezelf er toch weer op betrapt dat mijn laatste ETF aankopen weer dateren van april. Ik volg zelf de richting deels van de fear and greed index en wanneer deze onder de 25 zit begin ik sowieso te kopen en dat is me nog nooit slecht bevallen.

En luister vooral niet teveel naar de media, vandaag nog maar eens opgemerkt.
13 juni 2024, Koers Lotus €8640.
“De laatste tijd raadde ik niemand nog aan om een aandeel van Lotus te kopen”, zegt Pascal Paepen, professor aan de KU Leuven en medeoprichter van Spaarvarkens.be. “Ik dacht dat het zou terugvallen. Vandaag verander ik mijn mening.”
29 juli 2025 Koers Lotus €7500.
“Lotus Bakeries is dan weer heel duur op dit moment. Dat moet eerst wat goedkoper worden om interessant te zijn”, zegt Paepen.
Wat een joke die Paepe! :D

Verder vind ik je een goede en slimme beleggingsstrategie hanteren.

Die 125k zou ik niet lumpsum beleggen en ook niet maandelijks.
DCA elk kwartaal en indien interessant op dat moment een grotere aankoop.

Zijn obligaties echt zo interessant momenteel?
Ik zou Paepe niet direct een ‘joke’ noemen. Feit is dat analisten niet alles weten, net als alle andere kleine garnalen.
Zie advies vooral als een aanzet om zelf je huiswerk te doen. Een paar jaar geleden zag ik een presentatie van Gielkens over MBB, advies gevraagd aan een andere analist, die zei ‘nee’, zelf mijn huiswerk gemaakt en uiteindelijk mijn mooiste (en veiligste!) deal ooit. Wat me wat zorgen baart, er is héél veel ruimte in de populaire kranten die mensen aanzetten tot aankopen van beurs-spullen waar echt niet genoeg over nagedacht wordt. En ja, er zijn analisten die zich laten verleiden om daar aan mee te doen. Jammer… ik herinner me recente adviezen over Novo Nordisk bvb…. De voorbije maanden doen me denken aan 2007, ik herinner me een interview met Paul D’hoore op Radio 1 (dacht ik). Iedereen weet wat er een dik jaar later is gebeurd. Ah ja, ik heb obligaties, ben 50+, dus dat mag. Voor de langere termijn is er één van Investor AB, 10 jaar looptijd dacht ik, wel ok rendement. Ik koop alles op de secundaire markt, geen etf’s. De mooiste tijd is voorlopig verstreken. Nog een les dat je vooral zelf heel actief moet zoeken naar opportuniteiten. Voor je het weet is er een nieuwe. Schulden zijn een dik probleem, daar schuilen mogelijkheden

karine
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer karine
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door karine » 30 juli 2025, 10:31

Zelf je huiswerk maken is ook maar voor weinigen weggelegd.
Als Paepen, D'hoore, Reweghs en vele anderen van hen het nog niet weten en foute tips geven waar stopt het dan.
Zouden ze de impact van de artikels aan de onwetende HLN lezers inzien of telt enkel de bijverdienste ervan?
Het is door dergelijke analisten dat onwetende mensen 12.000 euro gaan betalen voor een aandeel Lotus.
Ik begin wel vaker te merken dat onderaan de artikels staat dat het enkel informatie is en geen advies. Komen er misschien teveel klachten binnen?

Aerolla
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Aerolla
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Aerolla » 30 juli 2025, 10:46

Dat zijn geen foute tips, mensen kunnen ze gewoon niet interpreteren en in context plaatsen.

Ze verwachten dat elk aandeel aangeraden door een analist zal stijgen, maar het moet natuurlijk deel uitmaken van een globale visie..

Het ligt meer aan de lezers dan aan de analisten

Je kan natuurlijk gaan argumenteren: moeten analisten er dan niet vanuit gaan dat mensen lui en dom zijn?
Maarja, zo blijf je bezig..

Greeceman
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Greeceman
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Greeceman » 30 juli 2025, 11:52

Aerolla schreef: ↑30 juli 2025, 10:46 Dat zijn geen foute tips, mensen kunnen ze gewoon niet interpreteren en in context plaatsen.

Ze verwachten dat elk aandeel aangeraden door een analist zal stijgen, maar het moet natuurlijk deel uitmaken van een globale visie..

Het ligt meer aan de lezers dan aan de analisten

Je kan natuurlijk gaan argumenteren: moeten analisten er dan niet vanuit gaan dat mensen lui en dom zijn?
Maarja, zo blijf je bezig..
Helemaal mee eens, een analist kan je huiswerk richting geven. Dat is alles wat ik er van verwacht

karine
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer karine
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door karine » 30 juli 2025, 12:31

Nogmaals, veel mensen kunnen hun huiswerk niet maken en gaan gewoon af op het advies van analisten.

Iemand van spaargids zal geen Lotus aan 10K gekocht hebben, een onwetende HLN lezer meer dan je denkt.

Maar dan komen we weer bij het begin verhaal, blijf best van aandelen af als je enkel afgaat op adviezen van analisten.

KleineSpaarder
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer KleineSpaarder
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door KleineSpaarder » 30 juli 2025, 13:05

karine schreef: ↑30 juli 2025, 12:31 Iemand van spaargids zal geen Lotus aan 10K gekocht hebben, een onwetende HLN lezer meer dan je denkt.
Is dat jouw mening of kun je dat ook onderbouwen met feiten?

Het is niet omdat je behoort tot een groep mensen, dat die groep mensen automatisch slimmer is dan een andere groep mensen :)

Iedereen vindt zichzelf altijd slimmer dan de anderen, maar dat kan uiteraard niet waar zijn.
Trumps MAGA = MAPA: Make Americans Poor Again
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1itue3l/een_overzicht_voor_het_boycotten_van_amerikaanse/

karine
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer karine
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door karine » 30 juli 2025, 17:11

KleineSpaarder schreef: ↑30 juli 2025, 13:05
karine schreef: ↑30 juli 2025, 12:31 Iemand van spaargids zal geen Lotus aan 10K gekocht hebben, een onwetende HLN lezer meer dan je denkt.
Is dat jouw mening of kun je dat ook onderbouwen met feiten?
Het is niet omdat je behoort tot een groep mensen, dat die groep mensen automatisch slimmer is dan een andere groep mensen :)
Iedereen vindt zichzelf altijd slimmer dan de anderen, maar dat kan uiteraard niet waar zijn.
Gewoon ondervinding tijdens etentjes met familie, vrienden, collega's die normaal niets van beleggen willen weten maar dan toch door de media om de oren worden geslagen met Lotus(er is zo een periode geweest) en dan plots overwegen om via hun grootbank aandelen Lotus te willen gaan kopen.

Maar volgens chatgpt heb ik het dus volledig mis.
Conclusie
Beleggers die aandelen van Lotus Bakeries kochten boven de €10.000 per aandeel waren vaak institutionele beleggers of ervaren particuliere beleggers die vertrouwen hadden in de sterke merkwaarde en groeiperspectieven van het bedrijf. Hoewel de hoge waardering enige bezorgdheid oproept, blijft Lotus Bakeries een aantrekkelijk bedrijf voor langetermijnbeleggers.

Of was het net zo dat je geen analisten of institutionele beleggers mocht volgen om aandelen te kopen? ;D

voorheenCP1234
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer voorheenCP1234
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door voorheenCP1234 » 30 juli 2025, 17:43

karine schreef: ↑30 juli 2025, 12:31 Nogmaals, veel mensen kunnen hun huiswerk niet maken en gaan gewoon af op het advies van analisten.

Iemand van spaargids zal geen Lotus aan 10K gekocht hebben, een onwetende HLN lezer meer dan je denkt.

Maar dan komen we weer bij het begin verhaal, blijf best van aandelen af als je enkel afgaat op adviezen van analisten.
Als een Paul D'Hoore op Tv in primetime verkondigd dat je Barco moet kopen omdat het het aandeel van de eeuw is volgens hem zonder er bij te zeggen dat je zelf nog een analyse moet maken of zien dat het bij je past is het wel degelijk de schuld van de analist en nog meer van het nieuwsplatform dat dit toelaat !
Make Spaargids " Great Again ! "

bryanv
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer bryanv
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door bryanv » 30 juli 2025, 21:40

voorheenCP1234 schreef: ↑30 juli 2025, 17:43
karine schreef: ↑30 juli 2025, 12:31 Nogmaals, veel mensen kunnen hun huiswerk niet maken en gaan gewoon af op het advies van analisten.

Als een Paul D'Hoore op Tv in primetime verkondigd dat je Barco moet kopen omdat het het aandeel van de eeuw is volgens hem zonder er bij te zeggen dat je zelf nog een analyse moet maken of zien dat het bij je past is het wel degelijk de schuld van de analist en nog meer van het nieuwsplatform dat dit toelaat !
Analisten zoals Paul zijn ideaal om de gemiddelde Vlaming bezig te houden en de media en zichzelf te verrijken. Hij doet het al decennia en toch blijft de mens veel volgers hebben. Als hij op tv komt predikt hij zlsof hij de Messias is. Arm arm Vlaanderen, zeg maar België heeft al veel winst laten liggen..en daarvoor had je gewoon maar maandelijks uw geld in een wereldwijde tracker moeten steken..

voorheenCP1234
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer voorheenCP1234
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door voorheenCP1234 » 30 juli 2025, 23:29

bryanv schreef: ↑30 juli 2025, 21:40
voorheenCP1234 schreef: ↑30 juli 2025, 17:43

Analisten zoals Paul zijn ideaal om de gemiddelde Vlaming bezig te houden en de media en zichzelf te verrijken. Hij doet het al decennia en toch blijft de mens veel volgers hebben. Als hij op tv komt predikt hij zlsof hij de Messias is. Arm arm Vlaanderen, zeg maar België heeft al veel winst laten liggen..en daarvoor had je gewoon maar maandelijks uw geld in een wereldwijde tracker moeten steken..
Een wereldwijde tracker had inderdaad veel meer winst opgeleverd dan de adviezen die D'Hoore gaf, zeker als je ze kocht op het moment dat hij ze aanprees; maar ik vind het een schande vinden dat de media zo'n incompetente debielen blijven promoten zonder meer ...
Make Spaargids " Great Again ! "

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

99 berichten
  • Pagina 4 van 7
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Volgende

Terug naar “Fondsen en aandelen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy