BEOBANK Kantoor op afstand
TIP
-
- VIP member
- Contacteer:
BEOBANK Kantoor op afstand
Gisteren wou ik een GRATIS GO-rekening openen via hun 'Kantoor op afstand', tot ik merkte dat helemaal onderaan het 'contract' een verzekering vermeld staat (ik geloof 9€/jaar).
Dan is dat geen GRATIS rekening meer voor mij, terwijl bij andere banken zulke verzekering minstens uitgevinkt kan worden.
Zou ik die nadien nog kunnen opzeggen?
Dan is dat geen GRATIS rekening meer voor mij, terwijl bij andere banken zulke verzekering minstens uitgevinkt kan worden.
Re: BEOBANK Kantoor op afstand
Dat vind ik iets om eens uitgebreid over na te denken in het weekend.spaarfreakje schreef: ↑Gisteren 22:13 Gisteren wou ik een GRATIS GO-rekening openen via hun 'Kantoor op afstand', tot ik merkte dat helemaal onderaan het 'contract' een verzekering vermeld staat (ik geloof 9€/jaar).

Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- VIP member
- Contacteer:
Re: BEOBANK Kantoor op afstand
Bijkomend is de vraag of ik wel een termijnrekening (op 3 md) ON LINE zal kunnen openen.
Als ik het probeer zonder eerst een contract voor de GO-rekening te ondertekenen, krijg ik de melding om een afspraak te maken op kantoor...
Dat vind ik dan weer geen écht 'Kantoor op afstand' meer
Zelfs het 'Kantoor op afstand' van ING werkt 'properder'; hoewel ze me ook al 2x opgebeld hebben om eens te komen praten... op hun fysiek kantoor. Tevergeefs uiteraard, ik stuurde hen een sms als reply

Als ik het probeer zonder eerst een contract voor de GO-rekening te ondertekenen, krijg ik de melding om een afspraak te maken op kantoor...
Dat vind ik dan weer geen écht 'Kantoor op afstand' meer

Zelfs het 'Kantoor op afstand' van ING werkt 'properder'; hoewel ze me ook al 2x opgebeld hebben om eens te komen praten... op hun fysiek kantoor. Tevergeefs uiteraard, ik stuurde hen een sms als reply